Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Die schoentjes deden gewoon pijn :rofl:

984e37d909384d49bae743c22c2584bb

22 likes

Hallo??? Het kost nog steeds 3,09! Zo goedkoop vind ik ‘t niet.
Mijn oma had dit ook en ik weet nog dat ik verkouden was en hiermee m’n neus elke keer moest snuiten. Ooooo, man, deed zó zeer op een gegeven moment.

toch is dit niet van dat grijze grove schuurpapier van vroeger, echt tijden zijn veranderd we leven nu in zoveel weelde :wink:

4 likes

Huh, ik dacht dat dit echt een euro was. Weer een illusie armer.

1 like

Mijn schoonouders hebben ook zoiets…
A) het ziet er niet uit B) idd zo ranzig bij de knopjes en C) Constant verschillende producten erin, dus wat en hoe het eruit komt is altijd een verrassing.

6 likes

Wow ik besef me nu dat ik al jaren geen luchtbed meer heb gezien haha, ik associeer dat zo met m’n jeugd (slaapfeestjes, kamp etc) dat dit plaatje mega veel nostalgie oproept

5 likes

Ja, vond dat dus ook! Ik had een keer een slaapfeestje en toen moesten we ook een luchtbed meenemen. M’n moeder kwam doodserieus met een luchtbed voor in de zee aanzetten. Nou dat ligt niet best kan ik je vertellen. En iedereen had deze mooie.
Uiteindelijk heeft ze een keer “het echte luchtbed” van achter het dak gehaald, ook met zo’n voetpomp. Mega irritant en lang sta je te springen.
Nu heb ik voor 10 euro zo’n fancy luchtbed gekocht en voor 6 euro een elektrische blazer. Ik voel me helemaal de bom :sunglasses:
TL;DR, koop dat ding! :smiley:

12 likes

Oh dat wegzakken vond ik juist zo fijn altijd, vond mijn luchtbed de eerste twee dagen altijd veel te hard haha. Als ie een beetje slap is dan sliep ik echt als een baby.

@Jauregui als je er een koopt, neem de tweepersoons versie, die ligt nog lekkerder!

1 like

Zo’n eiermat was ook verschrikkelijk!

4 likes

Hahahahaha ik zie nu voor me dat jij op zo’n ding moest slapen:

Image result for opblaas krokodil

(snap wel wat je bedoelt trouwens maar geef toe: dit was leuker slapen geweest toch)

41 likes

Hahaha ja dat was helemaal een mooi verhaal geweest xD. Gelukkig was m’n moeder niet zo erg.

1 like

Mijn vriend herinnert me net aan het bestaan van deze dingen :heart_eyes: en nu heb ik hier zooooveel zin in. En nadat de melk op was, het rietje openknippen en de overgebleven balletjes eruit zuigen. Weet iemand of dit nog verkocht wordt?

8 likes

Jaaa! Ik heb dit twee weken geleden nog gezien bij de Intratuin. Rare plek voor dit soort dingen :tipping_hand_woman:t3:

Precies dezelfde als op de foto. Bij de kassa’s lagen ze.

3 likes

Whaaaat thanks voor de tip!! Ik ga dit echt zsm halen haha ben alleen bang dat het lekkerder is in m’n herinneringen dan dat het daadwerkelijk is :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik zag dit serieus afgelopen week bij Zeeman hier in mijn dorp hahah bij het snoep etc. dus misschien dat het daar nog te krijgen is?

1 like

Jaa dank je! Ik wist zeker dat ik ze pas had gezien en dankzij jou weet ik weer waar. Kan ik straks rustig slapen. Zeeman idd!

1 like

Ooh dit!! En ik kan me ook herinneren dat een soort spray was (in een slagroombus achtige houder) die je aan je melk kon toevoegen wat het een smaakje gaf. Weet iemand wat ik bedoel of hoe het heette? Ik vond dat echt super lekker maar mocht het (bijna) nooit.

6 likes

Niet exact dit merk, maar ik heb ze ook al meerdere keren bij de Flying tiger gezien!

1 like

Ja dat zou dan zogenaamd een milkshake worden maar het smaakte meer naar chemische melk.

2 likes

Heette dat niet Splash?

2 likes