Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Thanks! Gevonden. Lekker foute reclame erbij haha :joy: https://youtu.be/FCqm8SvjPsI

2 likes

O ja gatver! Dat hadden wij ook thuis! Vond het toen mega lekker, maar kan me de zoete weeïge smaak nu nog zo voor de geest halen :nauseated_face:

OMGGG sommige dingen ben je helemaal vergeten en door zo’n filmpje ga je dan ineens terug in de tijd. Weet nog precies hoe dit smaakte, terwijl ik me niet voor kan stellen dat we dit meer dan een keer hebben gekocht :joy:

2 likes

De kauwgom met tattoo. Heel cool die tattoo, maar eigenlijk was de kauwgom heel snel super goor!!

17 likes

Ik had toen ik voor het eerst make up ging gebruiken ook blauwe mascara. Toen hebben we (vriendinnen en ik) voor de bonte avond allemaal ons haar ‘geverfd’ met mijn mascara. Dus hadden we voor ons spice girls playback optreden allemaal blauwe strepen in ons haar. Iedereen vond ons super cool, want je moest verkleden met wat je bij je had. Dus iedereen vond het echt gaaf dat wij ons haar ineens hadden geverfd. We waren ook totaal niet bezig met hoe we dat er weer uit kregen. Mascara was daarna wel snel op.

4 likes

Er zijn nog steeds vrouwen die dat dus dragen. :frowning: Wel allemaal dezelfde types trouwens: kortpittig kapsel, witte legging en Birkenstocks of ballerina’s met zo’n bandje over de voet.

5 likes

Niet ik maar mijn jongste dochter: mijn ouders hebben onlangs een best wel oude auto gekocht wegens geen budget genoeg hebben, de klep sluit nog met de sleutel en kun je niet eens van binnen openmaken. Dochter denkt nu dat dat De Toekomst is… zo veilig mama, de achterklep kun je alleen maar opendraaien met een sleutel:laughing:

30 likes

Ik had zo’n vettig dik gouden oogschaduw-potlood van de Hema volgens mij. Alleen maar creasen haha, zag er niet zo mooi uit bij mij.

5 likes

was dit ‘vogue’

Ten Cate?

2 likes

Oh jaa, dit hadden wij ook. Björn Borg boxers en wij hadden dan van die Idols deo van Rexona

Rexona Girl

13 likes

Ooh ik was toen ik tien was zoooooo blij met mijn Impulse Spice Girls deo!

image

28 likes

Ik heb deze bewaard hahaha

2 likes

Ik vond het als tiener mooi of stijlvol als je een kanten randje van je onderbroek/string zo boven je mega lage baggy jeans aan had. Nu denk ik echt van wow ik was toch een soort kind nog ofzo. 15 denk ik.

9 likes

Deze rook Zooooo lekker

In groep 7 of 8 hadden wij ineens een fase waarin we alleen maar van die droge LU crackertjes aten als “snack” en flesjes water dronken (liefst van SPA en dan gewoon thuis door mama aangevuld met kraanwater).
Liga en limonade/yogi was “voor baby’s” en dit gevangenisvoer was echt de-shit :sunglasses: En wat voelden we ons groot en volwassen :rofl:

37 likes

Toen mijn lange haar zwart/blauw was heb ik het ook nog wel eens gebruikt :stuck_out_tongue:

Hahahaha, die fase heb ik ook gehad in groep 7/8! Alle meisjes wilden opeens crackers mee naar school. Vooral die met olijf en zout, die was het meest fancy. M’n moeder kwam eens thuis met de naturel maar die wilde ik niet, ik moest ‘de groene’ hebben.

23 likes

Oh mijn god ik heb een soort biecht over school eten… ik wilde perse flesjes water van de Albert Heijn want dat was een goede winkel. En ik vond het belangrijk dat mijn klasgenoten zagen dat mijn ouders daar boodschappen deden. Ik wilde nadrukkelijk geen Spa flesjes want die konden evt ook van de dirk vd broek komen.
Echt hóé haalde ik het in m’n hoofd om me daar druk over te maken?

46 likes

Ja, “de groene” dat was bij ons ook volgens mij!

Of bestonden die nog helemaal niet toen ik in 1997 in groep 7 zat en herken ik dit van mijn middelbare schooltijd???

2 likes