Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Oh wow, was een terugkomende trend dan want '97 is mijn geboortejaar :sweat_smile:

1 like

Nou dat kan ook komen omdat ze die tas wel bij hebben. Ik doe soms mijn Albert Heijn boodschappen in een jumbo tas. Volgens mij zitten volwassenen daar niet mee hoor

48 likes

Ik doe mijn boodschappen met een tas van Waterstones. Gewoon omdat het een vet fijne tas is. Denk idd niet dat mensen expres een andere tas gebruiken omdat ze niet willen laten zien waar ze boodschappen doen,

3 likes

Hahaha ja herkenbaar en dan wel River cola schenken, maar nee wij komen noooooit bij de Aldi hoor!!!1!!1! :woman_facepalming:

Huh ik neem van huis mee wat ik kan vinden, en dat kan dus van elke willekeurige winkel zijn. Bijzonder dat jij dat eruit haalt wel, dat mensen dat doen met een bepaalde intentie.

3 likes

Ik neem dat nog vaak mee als tussendoortje eigenlijk. Is dat heel gek? Of ja boeit me niet wat anderen er van vinden, maar wist niet dat het “anders” was?

Die crackers zijn nu mijn nieuwe verslaving. En tas, eerste die ik vindt gaat mee. Maakt niet uit welke winkel.

Ik vond een buitenboord beugel ook stoer. En zo’n koptelefoon met microfoontje. Deed het vaak na met haarband.

1 like

Haha, nee. Naar mijn idee is het nog steeds een heel normaal tussendoortje hoor. (En het boeit eigenlijk ook niet wat ik normaal vind, maar ok).

Ik bedoelde dat ik het in groep 7/8 echt Heel Tof vond. Alsof het echt mega stoer was om dat te eten. Alsof het roze koeken waren zeg maar :stuck_out_tongue_closed_eyes: Terwijl het (naar mijn idee) niet echt bijzonder is en eerder wat ‘sober’ en ‘verantwoord’ :stuck_out_tongue:

1 like

Ik herinnerde me ineens dat ik vroeger op vakantie vriendjes / vriendinnetjes had en zij wisten hoe ze zonder geld naar de sekslijn konden bellen. Stonden we daar met z’n allen in zo’n rode telefooncel te bellen :rofl:

6 likes

Ik vond vroeger Rivella fancy? En wenkbrauwen epileren, want dan was je echt volwassen (ooit nog een hap uit mijn wenkbrauw geknipt omdat ik niet helemaal snapte hoe het werkte)
En ook douchegordijnen met print. Ja ja, ik was snel onder de indruk

14 likes

Cola met sinas

9 likes

Hahaha dit heb ik ook ooit gedaan. Ik denk dat ik toen een jaar of 6 was. Gelukkig groeide het redelijk snel weer terug want het zag er echt niet uit.

2 likes

Oh God dit doet me er aan denken dat we op woensdagmiddag altijd bij mijn tante gingen lunchen, zij had een bad dus ik ging na het eten in bad en op de badrand lag een scheermesje. Toen bedacht ik me dat ik het stom vond dat mijn haargrens niet recht was, maar in het midden iets uitliep en dat vond ik stom.

Zo dus

Nou dat heb ik toen weggeschoren, daarna kwam ik beneden en mijn moeder en tante zagen het natuurlijk meteen dus vroegen wat ik in godsnaam had gedaan. “Niiiiiiikssssss” Toen het ging groeien heb ik echt weken voor lul gelopen omdat recht omhoog stak.

44 likes

Ik vond 7up super lekker. Kan het me niet voorstellen want vind het nu echt niet te pruimen gewoon.
Mijn hele kledingstijl, echt niet te doen als ik foto’s terug zie van vroeger.
Evenals het verven van m’n eigen haar, ook een gevalletje van ‘doe maar gewoon niet’.

Mijn opa en oma hadden een klein koelboxje/koelkastje in de gang staan waar we dan als we op visite kwamen een blikje cola of sinas uit mochten pakken. ZO luxe, want thuis hadden we alleen flessen en nooit blikjes :’)

8 likes

Deze pennen met een bewegende koets, boot of auto erin.

86 likes

Nog nooit gezien maar dit zou ik nu nog willen :joy:

1 like

Deze wilde ik altijd zo graag, vond dat echt het toppunt van fancy pennen.

1 like

Een vriendinnetje op school had zo’n ding en ik vond het helemaal fantastisch dus ik was met al mijn spaargeld (allemaal muntjes hahaha) naar de marskramer gegaan en had er ook eentje gekocht. Nou ik helemaal blij, maar toen zag mijn moeder het en werd ze vet boos dat ik AL mijn geld zomaar had opgemaakt en toen moest ik huilen maar ik heb hem toch niet terug gebracht want ik was juist zo blij met m’n aquapet. Wie had ook zo’n ding? Echt vet cool je kon er ook tegen praten en hij kon ook dansen op muziek volgens mij.

image

53 likes

Wie wat bewaard

Helemaal verkleurd door de zon maar ik heb hem nog steeds :see_no_evil:

33 likes