Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik had de groene, heb nu de geluidjes die hij maakte weer in mijn hoofd.

1 like

Limonade drinken uit een wijnglas

3 likes

51879_resized

Verrekijkers ook die goedkope variant of ergens aan de pier in zo 'n apparaat een muntje gooien om de omgeving beter te kunnen zien. Ik mocht dat nooit.

images

Ik vond klemborden chique en dacht dat ze heel duur waren. Iemand die ik kende ging altijd dingen natekenen en klemde stevig papier vast op zo 'n bord. Ik was jaloers en moest het maar doen met een oud vingerverfschrift. Mijn ouders wilde geen klembord kopen en maakte mij wijs dat ze erg duur waren. :roll_eyes:

10 likes

Deze ijsjes haha, ik voelde mij altijd zo stoer als ik er eentje kreeg!

38 likes

Vind deze nog steeds bijzonder fancy

1 like

Ik vond haar haar ook zooooo mooi in de clip

1 like

Jaaa dit was echt fantastisch.
Terwijl ik nu eigk niet meer weet wat ik ermee kon maar ik vond het zoo leuk

1 like

Hadden jullie ook een soort van visjes die je zelf moest kweken? Leken wel zwemmende wormpjes ofzo.

1 like

Triops?
Doe ik nu nog.:grin:

Hm weet ik niet, wij hadden dat in een langwerpige bak zitten met een deksel er op.

Ik vond die tekeningen echt doodeng, ahah!

6 likes

Jaaaa dit!!

1 like

Sea monkeys!!! Daar heb ik nu nog wel is over, die vind ik zo leuk. Ik had guppies en daarnaast sea monkeys staan. Ze waren al echt groot geworden en ik was helemaal trots. Mijn moeder pakte toen een keer die sea monkeys op aan de bovenkant (de kastelendeksel) en toen viel die bak er af recht in het water van mijn guppies. Weg sea monkeys en weet nog wel dat ik toen heel verdrietig was haha

3 likes

hahaha je kan er letterlijk niks mee

4 likes

nu ik het zo terug kijk baal ik echt dat ik hier ooit geld aan heb uitgegeven :joy:.
Net als mijn tandenborstel die een liedje kon afspelen. Was een tientje en je hoorde het liedje niet eens goed.

1 like

Ik wil er nu echt weer eentje hebben!

1 like

Als kind had ik ook echt het gevoel dat ik een band had met dat ding :’) Maar dat had ik ook met mijn tamagotchi op de computer. Zo eentje

image

4 likes

Kwam dit laatst in een ander topic? Tegen, kende het ook niet.

Maar nee het is niet voor je voeten maar kinderen zogen er de hele kilometers aan :face_vomiting:

1 like

Lijkt mij een beetje jus dorange na tandenpoetsen hahaha. Iel

1 like

Vind dit ook op wat anders lijken hehe

3 likes