Ik vond een railrunner altijd fancy en dan kreeg je er ook een doosje of zo bij, met kleurtjes of zo?
Wij gingen zelden met de trein en dus vond ik het altijd gaaf als we dat kregen.
Ga nu even googlen brb
Door deze post ging ik googelen en inmiddels heb ik van Utrecht Centraal, Den Haag Centraal en kleinere stations bij mij in de buurt fotoās gezien van 25-35 jaar geleden en net ook een filmpje van het grote bord met vertrektijden op Utrecht Centraal, wanneer al die vakjes met tijden veranderden. Wat een nostalgie! Heb alles doorgestuurd naar mijn ouders en die zitten helemaal mee te genieten. Dank voor jouw post dus 
Edit: het filmpje plaats ik ook maar even hier, haha. Vanaf 33 seconden
Volgens mij komt deze terug op Den Haag Centraal!
Wat cool! Hoe weet je dat?
Internet 
https://www.ad.nl/den-haag/klapperborden-keren-eind-dit-jaar-terug-op-den-haag-centraal~ab551868/
Haha thanks!
Omg jaaaa! Zoān doosje met kleurtjes erin, mini Sultana en op het doosje stond een puzzel of een kleurplaat(je) oid.
Zit te googlen maar kan het nog niet echt vinden. Heb nu een soort happy meal doosje in mijn hoofd haha maar ik weet dat het anders was. Maar dat zelfde gevoel kreeg je er wel bij.
Ja dat kreeg je in de vakanties er bij 
hier dacht ik ook aan
Ik kan ook niks vinden als ik Google!
ik heb zoān plat oranje/geel achtig doosje in mān herinnering. Ja ik vond het machtig mooi allemaal, voelde altijd heel speciaal
gingen we met mān moeder met de trein naar Limburg (naar familie, was heul ver voor ons) en dan kwam mān vader na zān werk ook die kant op. Oh de herinneringen
Ik heb echt nog steeds een zwak voor dat bord. Dat was echt indrukwekkend.
In aanvulling op de railrunner-posts:
Ćberhaupt met de trein gaan vond ik heeeeel fancy. Pas toen ik 12 was stapte ik voor het eerst in een trein. Daarvoor woonden we op een plek zonder station, dus we gingen nooit met de trein. Maar ik vond het er op tv altijd zooo chique uitzien!
Nu weet ik wel beter. Veevervoer af en toe. 
Nee dit was het niet!
Weet wel dat je dit kon sparen of zo iets! Wat @HvO post lijkt er wel een beetje op! 

Ik herinner me ook deze kaartjes nog.
Wow ja idd!!! Die kon je aan elkaar leggen toch 
Oh echt goede herinneringen hieraan.
Hahaha! Mijn broer wilde ook zo graag een slotjesbeugel en was best teleurgesteld dat ie een āsaaieā beugel kreeg (een draad tegen zān gehemelte die vervolgens voor een enorme spleet tussen zān voortanden zorgde) en ik kreeg wel slotjesš nou heb 'm weet ik hoe vaak ervan moeten overtuigen dat dit echt de hel wasš
Meisjes die op ballet zaten of balletschoenen aan hun slaapkamermuur hadden hangen.
Ik wilde zo graag een balletmeisje zijn.
Von Dutch pet.
Ik heb zoooo lang gesmeekt bij mān ouders en toen ik er eindelijk eentje mocht voelde ik me echt de shit.