Bedankt voor het gebruiken van dit woord!! Ik zei/zeg het ook altijd, maar ik werd er altijd om uitgelachen omdat ik de enige was die dat zei. Op de basisschool zeiden we het allemaal. Ik vind het zo’n leuk woord en wil graag dat het algemeen bekend wordt.
Dus. Pauzehapje
Jaaaa Dippi! Die had ik vaak mee op de basisschool.
Ik zie meteen die reclame voor me van die jongen met dreadlocks in de bus en dan dat kind achter hem die de cheesestrings at
Nee hoor, ik eet ze ook.
Niet nog steeds, want vroeger kreeg ik dat niet van mijn moeder.
Ooo wat leuk dit om over terug te denken… Ik vond een station-auto echt zoiets luxe! En ‘smaakjesthee’.
Zo´n voorverpakt bakje met gesneden fruit. Die hadden we alleen in huis wanneer ze in de aanbieding waren. Nu koop ik ze lekker wanneer ik wil!
Ik vind dit nog steeds fancy want tis zo tering duur. Hahaha
Het is wel duurder geworden! Toen ik op de middelbare school zat was een menu nog 6 euro, nu zijn sommige menu’s echt 13 ofzo?
Nee relatief gezien inderdaad niet denk ik… @HvO misschien overdrijf ik een beetje hoor. Ik eet geen vlees dus neem nooit een menu met zo’n simpele hamburger, dus heb eigenlijk ook geen idee wat dat kost
Ik vond een railrunner altijd fancy en dan kreeg je er ook een doosje of zo bij, met kleurtjes of zo?
Wij gingen zelden met de trein en dus vond ik het altijd gaaf als we dat kregen.
Ga nu even googlen brb
Door deze post ging ik googelen en inmiddels heb ik van Utrecht Centraal, Den Haag Centraal en kleinere stations bij mij in de buurt foto’s gezien van 25-35 jaar geleden en net ook een filmpje van het grote bord met vertrektijden op Utrecht Centraal, wanneer al die vakjes met tijden veranderden. Wat een nostalgie! Heb alles doorgestuurd naar mijn ouders en die zitten helemaal mee te genieten. Dank voor jouw post dus
Edit: het filmpje plaats ik ook maar even hier, haha. Vanaf 33 seconden
Volgens mij komt deze terug op Den Haag Centraal!
Wat cool! Hoe weet je dat?
Internet
https://www.ad.nl/den-haag/klapperborden-keren-eind-dit-jaar-terug-op-den-haag-centraal~ab551868/
Haha thanks!
Omg jaaaa! Zo’n doosje met kleurtjes erin, mini Sultana en op het doosje stond een puzzel of een kleurplaat(je) oid.
Zit te googlen maar kan het nog niet echt vinden. Heb nu een soort happy meal doosje in mijn hoofd haha maar ik weet dat het anders was. Maar dat zelfde gevoel kreeg je er wel bij.
Ja dat kreeg je in de vakanties er bij
Aah dit was altijd dé meetingspot op utrecht centraal. ‘Onder het grote bord’, dat kon iedereen vinden