Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Met sinaasappel lijkt het me echt smerig. Citroen kreeg ik vroeger idd mee <3

1 like

Hier was vroeger ook altijd de sinaasappel met Wilhelmina pepermunt in zakdoek traditie bij de avondvierdaagse. Liep er zelf ook altijd op te sabbelen, vond de combinatie verrassend lekker eigenlijk

1 like

Ik was altijd jaloers op de kinderen met daarin pepermuntjes met gaten er in.

1 like

Deze deodorant en douchegel. Waren verschillende geurtjes met verschillende designs, maar die met de lieveheersbeestjes was het meest gewild. Was toen echt zo’n periode dat alle meisjes die voor hun verjaardag en bij kinderfeestjes cadeau kregen en het was cool als je die deo’s gebruikte na het gymmen :joy:

54 likes

Oh vogue. Vind dat nu zo onwijs goedkoop stinken! :joy:

6 likes

Ik ook hahaha, maar op 12-jarige leeftijd was het helemaal de shit

3 likes

Ik vind het stiekem nog best lekker ruiken (sommige dan) :innocent: alleen doet het geen reet tegen zweet!

2 likes

Jaaaa de lieveheersbeestjes deo!
Ik heb het toilet tasje er nog van :see_no_evil:

1 like

Ik had die met die katjes. Ruik het gewoon weer als ik het plaatje zie.

Van die maraschinokersjes die je soms in een cocktail kreeg. Met kerst en oud en nieuw kreeg ik dat altijd in mijn glaasje kidibul, fier dat ik was!

1 like

Blijkbaar is dit nog steeds een ding, haha. Mijn nichtje is laatst jarig geweest (7 jaar) en die had deze toch nog echt op haar lijstje staan (die kattenvariant).

1 like

image

Driehoek markeerstift, fantastisch. Ik mocht m niet van mijn ouders…

40 likes

Ik had met al mijn zuurverdiende zakgeld niet èèn maar twee van deze dingen gekocht :tired_face: voornamelijk omdat ze, als je ze tegen elkaar aanzette, ze zogenaamd konden communiceren. Mijn moeder kon me wel wat aandoen toen ze erachter kwam.

7 likes

Deze stiften waren ook altijd binnen 4 seconden droog.

3 likes

image

Oh vroeger had je ook deze :heart_eyes: Voelde me altijd heel tof als ik die mee kreeg.

28 likes

Dat is ijsthee wat erbij zit. Nam (en neem) dit altijd als ik op vakantie in Italië was.

2 likes

jaaa m’n zusje en ik ook altijd in italië vroeger! maar stiekem vonden er die icetea helemaal niet lekker maarja het was wel cool haha

1 like

Of deze!

Niet te vreten, maar ik waande me dan de prinses van het pauzehapje.

24 likes

Bedankt voor het gebruiken van dit woord!! Ik zei/zeg het ook altijd, maar ik werd er altijd om uitgelachen omdat ik de enige was die dat zei. Op de basisschool zeiden we het allemaal. Ik vind het zo’n leuk woord en wil graag dat het algemeen bekend wordt.
Dus. Pauzehapje

5 likes

Heb hier nu weer helemaal zin in, jammer dat de ap al dicht is

9 likes