Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

hier dacht ik ook aan

1 like

Ik kan ook niks vinden als ik Google! :frowning_face: ik heb zo’n plat oranje/geel achtig doosje in m’n herinnering. Ja ik vond het machtig mooi allemaal, voelde altijd heel speciaal :heart_eyes: gingen we met m’n moeder met de trein naar Limburg (naar familie, was heul ver voor ons) en dan kwam m’n vader na z’n werk ook die kant op. Oh de herinneringen

1 like

Ik heb echt nog steeds een zwak voor dat bord. Dat was echt indrukwekkend.

1 like

In aanvulling op de railrunner-posts:

Überhaupt met de trein gaan vond ik heeeeel fancy. Pas toen ik 12 was stapte ik voor het eerst in een trein. Daarvoor woonden we op een plek zonder station, dus we gingen nooit met de trein. Maar ik vond het er op tv altijd zooo chique uitzien!

Nu weet ik wel beter. Veevervoer af en toe. :sweat_smile:

5 likes

Nee dit was het niet! :grin: Weet wel dat je dit kon sparen of zo iets! Wat @HvO post lijkt er wel een beetje op! :grinning:

image

Ik herinner me ook deze kaartjes nog.

50 likes

Wow ja idd!!! Die kon je aan elkaar leggen toch :sunglasses:

1 like

Oh echt goede herinneringen hieraan.

1 like

Hahaha! Mijn broer wilde ook zo graag een slotjesbeugel en was best teleurgesteld dat ie een “saaie” beugel kreeg (een draad tegen z’n gehemelte die vervolgens voor een enorme spleet tussen z’n voortanden zorgde) en ik kreeg wel slotjes😂 nou heb 'm weet ik hoe vaak ervan moeten overtuigen dat dit echt de hel was😭

Meisjes die op ballet zaten of balletschoenen aan hun slaapkamermuur hadden hangen.
Ik wilde zo graag een balletmeisje zijn.

12 likes

Von Dutch pet.
Ik heb zoooo lang gesmeekt bij m’n ouders en toen ik er eindelijk eentje mocht voelde ik me echt de shit.

9 likes

Oh ja Von Dutch! Ik mocht het niet van mijn ouders en op de markt had je die namaakspijkerbroeken van Von Dutch. Die heb ik toen gekocht en voelde me de bom hahaha. Als ik er nu over nadenk schaam ik me dat ik met die broek heb gelopen.

1 like

Ik ben zelfs full on high end trucker gegaan met een baggy Evisu broek, Adidas boksschoenen (die vind ik nog steeds leuk trouwens), Von dutch pet. Volgens mij heb ik ook die ‘Jesus is my homeboy’ pet gehad. Stijl was helaas niet te koop.

14 likes

Die boksschoenen vind ik inderdaad ook nog steeds leuk!

3 likes

Een leerling van mij had van de week een Von Dutch shirt aan. Moest ook echt even 2x kijken :rofl: in welk jaar leven we

3 likes

Ik wilde ook zo graag HotTopic bestellen, en dit was echt in 2004/2005 ofzo dus online bestellen was toen nog niet echt normaal of makkelijk. Maar vond dat toen allemaal zo hip, lekker mary-janes kopen met poezen op de neus, ik zag het helemaal voor me.

4 likes

Sorry :pensive:

2 likes

Ik vond het ook jammer dat toen ik de laatste paar keer als kind onder de twaalf (volgens mij ging het tot die leeftijd) dat de railrunner er niet meer was en het gewoon normaal en saai was.

1 like

badparels!!!

13 likes

Uiteindelijk werden dat dan van die vieze gladde velletjes

2 likes