hier dacht ik ook aan
Ik kan ook niks vinden als ik Google! ik heb zoân plat oranje/geel achtig doosje in mân herinnering. Ja ik vond het machtig mooi allemaal, voelde altijd heel speciaal
gingen we met mân moeder met de trein naar Limburg (naar familie, was heul ver voor ons) en dan kwam mân vader na zân werk ook die kant op. Oh de herinneringen
Ik heb echt nog steeds een zwak voor dat bord. Dat was echt indrukwekkend.
In aanvulling op de railrunner-posts:
Ăberhaupt met de trein gaan vond ik heeeeel fancy. Pas toen ik 12 was stapte ik voor het eerst in een trein. Daarvoor woonden we op een plek zonder station, dus we gingen nooit met de trein. Maar ik vond het er op tv altijd zooo chique uitzien!
Nu weet ik wel beter. Veevervoer af en toe.
Nee dit was het niet! Weet wel dat je dit kon sparen of zo iets! Wat @HvO post lijkt er wel een beetje op!
Ik herinner me ook deze kaartjes nog.
Wow ja idd!!! Die kon je aan elkaar leggen toch
Oh echt goede herinneringen hieraan.
Hahaha! Mijn broer wilde ook zo graag een slotjesbeugel en was best teleurgesteld dat ie een âsaaieâ beugel kreeg (een draad tegen zân gehemelte die vervolgens voor een enorme spleet tussen zân voortanden zorgde) en ik kreeg wel slotjesđ nou heb 'm weet ik hoe vaak ervan moeten overtuigen dat dit echt de hel wasđ
Meisjes die op ballet zaten of balletschoenen aan hun slaapkamermuur hadden hangen.
Ik wilde zo graag een balletmeisje zijn.
Von Dutch pet.
Ik heb zoooo lang gesmeekt bij mân ouders en toen ik er eindelijk eentje mocht voelde ik me echt de shit.
Oh ja Von Dutch! Ik mocht het niet van mijn ouders en op de markt had je die namaakspijkerbroeken van Von Dutch. Die heb ik toen gekocht en voelde me de bom hahaha. Als ik er nu over nadenk schaam ik me dat ik met die broek heb gelopen.
Ik ben zelfs full on high end trucker gegaan met een baggy Evisu broek, Adidas boksschoenen (die vind ik nog steeds leuk trouwens), Von dutch pet. Volgens mij heb ik ook die âJesus is my homeboyâ pet gehad. Stijl was helaas niet te koop.
Die boksschoenen vind ik inderdaad ook nog steeds leuk!
Een leerling van mij had van de week een Von Dutch shirt aan. Moest ook echt even 2x kijken in welk jaar leven we
Ik wilde ook zo graag HotTopic bestellen, en dit was echt in 2004/2005 ofzo dus online bestellen was toen nog niet echt normaal of makkelijk. Maar vond dat toen allemaal zo hip, lekker mary-janes kopen met poezen op de neus, ik zag het helemaal voor me.
Sorry
Ik vond het ook jammer dat toen ik de laatste paar keer als kind onder de twaalf (volgens mij ging het tot die leeftijd) dat de railrunner er niet meer was en het gewoon normaal en saai was.
badparels!!!
Uiteindelijk werden dat dan van die vieze gladde velletjes