Hahaha fascinerend vond ik die dingen! Heb er ooit eens eentje kapot geknepen in de winkel zag ze laatst nog bij de DM liggen, de nostalgie
Ah, dat wilde ik ook altijd doen maar dan durfde ik toch niet.
Op een FF meet maar met zân allen badparels kapot knijpen als therapie
Hahahaha nou mân hand zat natuurlijk onder de olie en schaamde me rot geen idee of mân moeder er ooit wat van gemerkt heeft, zal vast wel
Hiervoor stap ik nog wel over mijn social anxiey heen
Badparels doen me denken aan mijn oma. We mochten als we bij haar logeerden altijd in bad en een badparel uitzoeken. Dat was echt geweldig. Mocht ik ooit kleinkinderen krijgen, dan ga ik dat ook bij hun doen
Ik kreeg vroeger tijdens de middagpauze wel eens van die Amerikaanse pancakes met in het midden een zonnetje (of een smiley? Not sure) van chocoladesaus en dan was mân dag echt compleet. Crave ze nog steeds wel eens maar heb eigenlijk geen idee waar mân moeder ze kocht en of ze nog bestaan
Bratz Fishtank, ik speelde dit spel echt elke dag en op een gegeven moment was ik vet rijk en had ik alles gekocht wat je kon kopen https://www.funnygames.nl/spel/bratz_aquarium.html
Misschien speel ik het nu ook
Toen ik nog echt klein was, leek het me heel fancy om een bril te hebben. Daarom wilde ik altijd mijn zonnebril op, ook als het helemaal niet zonnig was. Als mensen dan zeiden: âwat een mooie zonnebril heb jij!â (wat mensen verrassend vaak zeggen tegen een kleuter) zei ik: âoh, nee, dit is mijn echte bril, hoorâ. Tuurlijkđ¤
Toen ik ouder was werden van die elastieken en klemmen met nephaar een trend en dat vond ik echt prachtig.

Terwijl de meeste er na twee keer dragen uitzagen als een gebruikte pleeborstel vanwege 0 kwaliteit. Ik vond het speciaal mooi als ze geen naturel haarkleur hadden, maar knalrood ofzo waren. Na lang zeuren kreeg ik zelf een elastiek met felblauwe plukken, waaruit lange dunne vlechtjes kwamen die dan langs mijn staart naar beneden vielen. Waarschijnlijk een van de lelijkste dingen die ik ooit aan mijn lijf heb gehadđ
Oh, en ik vond deze schoenen ook het toppunt van stijl:
Ik zat in de eerste klas en mocht ze niet, maar een van de mooie meisjes uit de 6e had ze en ik heb toen al mijn moed bij elkaar geraapt om tegen haar te zeggen dat ik haar schoenen zo mooi vond. Ze was heel lief gelukkigđ
Andere schoenentrend waar ik geen plaatje van kan vinden: rond 2003 ofzo zag je ineens overal van die suède sleehaklaarzen met een punt of stompe punt en twee van die opstaande naden met (witte) stiksels over de zijkanten van de voet. De zool had dezelfde bobbelige structuur als de zolen van Clarks desertboots. Soort moccasinlaarzen ofzo. Hoe dan ook, die laarzen waren echt mijn diepste hartewens, maar ik mocht ze niet, want de zolen waren zo zacht dat je het gevoel kreeg naar achteren te hellen op die sleehak, wat mijn ouders dan natuurlijk slecht voor mijn voeten, rug, houding, weetikveel vonden. Toen kreeg ik gladde leren sleehaklaarzen met een betere zool, die ik nu veel mooier vind, maar toen heb ik echt een middag dramatisch gehuild om die andere. Mijn vriendinnen mochten ze natuurlijk welđ
O mijn god ja al die tranen die ik heb gelaten om âdingen die mijn vriendinnen wel mochten en ik niet.â
Daar kun je een bad mee vullen denk ik. Een heel triest bad.
Eindelijk een foto gevonden:
Maar dan de hoge versie, deze hebben een te laffe hak voor veertienjarige mijđ
Ohhh ja ik was ook zo jaloers op deze hakken toen ik na mân alto fase doorging naar Replay en Diesel.
Maar ik liep op de middelbare school ook echt op hakken waarvan ik nu denk kind hoe hielt je het vol de hele dag??? Maar gok dat mijn compensatiedrang voor de jongste van de klas zijn erg sterk was haha
oooh ja deze waren in de hoogtijdagen van EGF en Girlscene forum enzo echt superhip.
Oh exact dit heb ik ook gehad en de volgende x dat die vriendin kwam gingen mân ouders de schade aan dâr laten zien. Ik schaamde me kapot.
Ohja ik had dit ook maar dan lager. Wij noemden dit âeskimo schoenenâ.
Dit is geen cultural appropriation maar gewoon culturele belediging.