Eindelijk een foto gevonden:
Maar dan de hoge versie, deze hebben een te laffe hak voor veertienjarige mijđ
Eindelijk een foto gevonden:
Ohhh ja ik was ook zo jaloers op deze hakken toen ik na mân alto fase doorging naar Replay en Diesel.
Maar ik liep op de middelbare school ook echt op hakken waarvan ik nu denk kind hoe hielt je het vol de hele dag??? Maar gok dat mijn compensatiedrang voor de jongste van de klas zijn erg sterk was haha
Oh exact dit heb ik ook gehad en de volgende x dat die vriendin kwam gingen mân ouders de schade aan dâr laten zien. Ik schaamde me kapot.
Ohja ik had dit ook maar dan lager. Wij noemden dit âeskimo schoenenâ.
Dit is geen cultural appropriation maar gewoon culturele belediging.
Sorry als het al een keer genoemd is, maar ik moet ineens denken aan de geruite tuinbroeken van Cars (kledingmerk, niet de autoâs). Die we droegen in combi met een Kangol pet. Ik zat in groep 7 en 90% van de kinderen had zoân tuinbroek 
Mijn theorie hierover is dat ik als jonge puber veel minder woog dan nu (zeg maar de helftđ) en dat het daarom minder belastend was voor mijn voeten.
Want ik droeg toen best hoge hakken, ook wel eens met winkelen of als ik naar de bus moest rennen (rennen voor het OV doe ik tegenwoordig sws niet meer aan) en ik kan me niet herinneren dat ik daar nou noemenswaardig veel last van had.
Tegenwoordig strompel ik na pakweg twee uur. Dan kun je ze beter niet aan doenđ
Jaaa! Ik kreeg 'm van mijn moeders vriendin toen we aan het winkelen waren. Zo lief.
Ik was trouwens wel iets ouder dan jij en droeg het met twee lage staarten. Voelde me echt een skater
Die staarten droeg ik een jaar later, met mijn Elmo t-shirt en daarover een spijkerblouse 
Ow ja! Die shirts kan ik me ook herinneren, het was mij te kinderachtig. Een klasgenoot had er één met Tweety⊠Inclusief sleutelbos aan een enorm plastic spiraal wat aan haar broek vast zat.
Ik heb ooit mijn broer echt keihard met zoân spiraal in zijn gezicht geslagen 
Die dingen kon je echt mega uitrekken
Haha ik leeeefde op de middelbare school in mân pumps. Ik word er nu al moe van als ik eraan denk
Wel echt vreemd inderdaad dat dit vroeger zo normaal was terwijl tegenwoordig jonge meiden vaak alleen sneakers dragen. Al is het nu natuurlijk wel hip om de meest lompe (denk balenciaga) sneakers te dragen dus dat is opzich ook weer een prestatie (ik zou struikelen)
Maar bijv die Filaâs die je nu ziet, die waren ook hip toen ik puber was!
Dit had een biecht kunnen zijn maar ik ben enigszins opgelucht dat veel mensen het achteraf ook best bizar vonden dat ze dagelijks op hoge hakken naar school gingen ondanks ongemakken. Ik werd vroeger echt zo belachelijk gemaakt voor mijn schoenkeuze op de middelbare school. Dat ik dr. martens en anders âonvrouwelijkeâ, lompe sneakers droeg. 
Ik wou toen ook héél graag zoân tuinbroek maar mân moeder vond dat te duur . Toen heeft ze zelf één voor mij gemaakt, inclusief cars merkje wat van een andere broek kwam. Zo lief! Heb er veel complimenten over gekregen 
Uit eten bij de Chinees. Wij haalden altijd af en ik kon me alleen maar voorstellen hoe cool het was als je ipv het eten thuis opeten daar in het restaurant kon zitten