oooh ja deze waren in de hoogtijdagen van EGF en Girlscene forum enzo echt superhip.
Oh exact dit heb ik ook gehad en de volgende x dat die vriendin kwam gingen m’n ouders de schade aan d’r laten zien. Ik schaamde me kapot.
Ohja ik had dit ook maar dan lager. Wij noemden dit ‘eskimo schoenen’.
Dit is geen cultural appropriation maar gewoon culturele belediging.
Sorry als het al een keer genoemd is, maar ik moet ineens denken aan de geruite tuinbroeken van Cars (kledingmerk, niet de auto’s). Die we droegen in combi met een Kangol pet. Ik zat in groep 7 en 90% van de kinderen had zo’n tuinbroek
Mijn theorie hierover is dat ik als jonge puber veel minder woog dan nu (zeg maar de helft😂) en dat het daarom minder belastend was voor mijn voeten.
Want ik droeg toen best hoge hakken, ook wel eens met winkelen of als ik naar de bus moest rennen (rennen voor het OV doe ik tegenwoordig sws niet meer aan) en ik kan me niet herinneren dat ik daar nou noemenswaardig veel last van had.
Tegenwoordig strompel ik na pakweg twee uur. Dan kun je ze beter niet aan doen🙄
Jaaa! Ik kreeg 'm van mijn moeders vriendin toen we aan het winkelen waren. Zo lief.
Ik was trouwens wel iets ouder dan jij en droeg het met twee lage staarten. Voelde me echt een skater
Die staarten droeg ik een jaar later, met mijn Elmo t-shirt en daarover een spijkerblouse
Ow ja! Die shirts kan ik me ook herinneren, het was mij te kinderachtig. Een klasgenoot had er één met Tweety… Inclusief sleutelbos aan een enorm plastic spiraal wat aan haar broek vast zat.
Ik heb ooit mijn broer echt keihard met zo’n spiraal in zijn gezicht geslagen
Die dingen kon je echt mega uitrekken
Haha ik leeeefde op de middelbare school in m’n pumps. Ik word er nu al moe van als ik eraan denk
Wel echt vreemd inderdaad dat dit vroeger zo normaal was terwijl tegenwoordig jonge meiden vaak alleen sneakers dragen. Al is het nu natuurlijk wel hip om de meest lompe (denk balenciaga) sneakers te dragen dus dat is opzich ook weer een prestatie (ik zou struikelen)
Maar bijv die Fila’s die je nu ziet, die waren ook hip toen ik puber was!
Dit had een biecht kunnen zijn maar ik ben enigszins opgelucht dat veel mensen het achteraf ook best bizar vonden dat ze dagelijks op hoge hakken naar school gingen ondanks ongemakken. Ik werd vroeger echt zo belachelijk gemaakt voor mijn schoenkeuze op de middelbare school. Dat ik dr. martens en anders ‘onvrouwelijke’, lompe sneakers droeg.
Ik wou toen ook héél graag zo’n tuinbroek maar m’n moeder vond dat te duur . Toen heeft ze zelf één voor mij gemaakt, inclusief cars merkje wat van een andere broek kwam. Zo lief! Heb er veel complimenten over gekregen
Uit eten bij de Chinees. Wij haalden altijd af en ik kon me alleen maar voorstellen hoe cool het was als je ipv het eten thuis opeten daar in het restaurant kon zitten
Ik droeg dus allebei?? Ene dag lompe sneakers, andere dag hoge hakken. Er zat ook niks tussenin ofzo.
Ik had dat al met de friettent. Super luxe toch als je bestelling op de bar werd gezet en je het daar kon eten.
Bedoel je zo’n shirt?
Lekker lelijke foto ook haha
Ik had die sokken ook. Had het al bijna verdrongen haha. Kocht ze altijd bij de 1 euro winkel. Sokken aantrekken was nog best een gedoe om je tenen in ieder “vakje” apart te krijgen