Ik droeg dus allebei?? Ene dag lompe sneakers, andere dag hoge hakken. Er zat ook niks tussenin ofzo.
Ik had dat al met de friettent. Super luxe toch als je bestelling op de bar werd gezet en je het daar kon eten.
Bedoel je zo’n shirt?
Lekker lelijke foto ook haha
Ik had die sokken ook. Had het al bijna verdrongen haha. Kocht ze altijd bij de 1 euro winkel. Sokken aantrekken was nog best een gedoe om je tenen in ieder “vakje” apart te krijgen
Deze sokken had ik! Ik vond ze vreeselijk zitten. Voelde net alsof ik om iedere teen een verbandje had😅
Ik had vroeger echt heel veel van die shirtjes. Voelde mij ook helemaal geweldig als ik ze aan had. Stiekem zou ik wel weer eens zo’n shirtje aan willen, kijken hoe het nu staat.
Jaa precies. Zo’n naar gevoel als je dan je tenen erin stak en die draadjes voelde
Die uitrek shirtjes kriebelde enorm! Ik had ook een paar maar werd er gek van. Mijn broer trok er ooit 1 aan voor de grap of het zou passen en het ging gewoon. Zat niet eens strak en hij was vrij groot in die tijd (nu mbt lengte nog maar de buik is er niet meer).
Ik kwam een foto tegen en daar draag ik een enkellange wikkelrok. Al mijn vriendinnen hadden er één, met Afrikaanse invloeden, olifanten enzo.
Kan jammer genoeg geen plaatje vinden op internet
Ik zag gister in een museum ineens een kind met zo’n uitrek shirt, haha. Blijkbaar bestaat het nog
Ik voelde mij er echt sexy in (was 12). Had een witte met kersen van de Pimkie. Vond die winkel sowieso fantastisch.
Bedoel je zulke?
Hmm weet eigenlijk niet of dit het wel is en of ze met olifanten print bestonden.
Maar vond deze (de korte versie) als kind echt ge-wel-dig, liep er het liefst de hele zomervakantie in.
Jaaa mijn moeder had 2 korte voor mij gemaakt, een roze en groene! Al waren dat broekjes met een flap aan de voorkant zodat het van de voorkant een rokje was 
Dit zijn denk ik gewone omslagdoeken 
Schuddebuikjes!
In combi met gekleurde Adidas vestjes!
gewoon alles, behalve de laatste. nu ben ik blij als ik een halfuur eerder naar bed kan
Ik kreeg mijn melk ook altijd in een tupperware beker mee. Ik denk ook dat mijn afkeer voor melk door de lauwe melk op school komt…
Ik was ook altijd heel blij als er weer een vuilnis zak vol met kleren voor mij was 
Ohhh idd dit soort dingen op vakantie. Op een gegeven moment had je ook zoiets maar met gekleurd touw dat ze rondom een pluk haar vlochten of iets met sooet van veren dat ze in je haar vastmaakten. Wilde dat altijd zoooo graag haha. En jaloers zijn op kindjes die na de zomer terugkwamen op school met zo een fancy kapsel!