Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

pearl-oogschaduw-bourjois-lila-nr69

53 likes

Oh die kreeg ik toen bij mijn Tina abonnement!

Ik had die echt in alle kleuren en je had er ook blushes van, vond ze zo mooi! Vond meiden die de Miss sporty stapelpotjes nog gebruikten echt losers, want ik had ECHTE oogschaduw. :joy:

5 likes

OMG flashback. Er was bij de tina toen zo’n grote winactie. Dan moest je bellen naar een nummer en maakte je 1x kans op een bepaalde prijs of 5 x of 30 x en dan steeds kleinere prijsjes. Ik heb toen de hele middag zitten bellen en uiteindelijk ook iets van een lavalamp of kralengordijn gewonnen en was daar ZO blij mee!

15 likes

Ik had een paar knalrode als ik ze nu voor een paar tientjes kon vinden had ik ze gekocht en zeker nog gedragen. :slight_smile:

1 like

Ik vond het echt super cool als je bijvoorbeeld je been gebroken had of je enkel verstuikt, en dan op krukken moest lopen. Op school kreeg je dan aandacht van iedereen en wilde iedereen het een keer proberen. Ik heb dat nooit gedaan maar stiekem wil ik het nog steeds wel een keer doen.

Ik wilde ook super graag een blackberry. Toen zat ik in groep 7 en ik kende heel veel mensen uit groep 8 die er een hadden.

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61YiL2XHFGL.AC_SX569.jpg

Precies zo’n witte blackberry bold was mijn droom. Toen ik in de eerste een Samsung Star had voelde ik me ook echt geweldig. Die kostte toen 120 euro en wat kon je er eigenlijk mee…

17 likes

En je mocht bij ons dan met de lift! Daar kon ik echt jaloers van worden haha. In al die 6 jaar heb ik heb helaas nooit de lift mogen gebruiken

3 likes

Hahaha ik had een vriend die door zijn handicap een eigen liftsleutel had. Super chill, maar we gebruikten de lift zelden. Na een keer is de lol er ook wel af. Vond de lift op school ook wat enger dan de lift in een random flat :sweat_smile:

1 like

Haha same!

De Blackberry Bold 9700 was de shit haha
Ik heb er een vanaf de 2e tot de 4e klas gehad (wel zwart)
Heel veel meisjes hadden inderdaad wel de witte en zetten dan in hun Ping onderschrift “Srry typ niet zo snel heb weer nepnagels xxx”

17 likes

Bij ons was juist de curve hip!

Oh ik had in mijn klas meisjes die de Samsung star helemaal geweldig vonden. Hadden er op ten duur ook een en gingen er helemaal van naast hun schoenen lopen. Echt super triest :joy:

1 like

Mijn school had geen lift dus als je dan je been brak moesten ze óf het hele rooster omgooien zodat die klas beneden les had, óf je was de lul en moest met je krukken gewoon de trap op. Er was ook alleen een begane grond en eerste verdieping dus dat scheelde, maar er is een keer iemand met krukken en al van de trap gevallen.

3 likes

die oogschaduwtorentjes van de hema die al na een keer knipperen volledig in je oogplooi zaten.

27 likes

Mijn school had wel een lift, maar toen ik op krukken liep ging ik gewoon met krukken en al de trap trotseren. Toen was een conciërge boos geworden, omdat ik had kunnen vallen en de liftsleutel had moeten vragen. Ik weet ook niet wat mij bezielde haha.

Ik had zo’n torentje en vond mijzelf er echt super stoer mee

1 like

afbeelding

Ik voelde me vroeger zo stoer en volwassen met mijn blikje Shandy. Mijn vriendinnen en ik stonden altijd te beven bij kassa, omdat wij bang waren het niet mee te krijgen.

44 likes

Een vriendin van mij gebruikte die (of iets vergelijkbaars iig) tot een paar jaar terug nog. Ze moest ze van mij weggooien en fatsoenlijke oogschaduw kopen maar ik betwijfel of ze dat ook echt heeft gedaan

2 likes

Welke kleuren had je? Ik zat zo hard te kniezen of ik paars/roze tinten of donkerblauw/lichtblauw/zilver te nemen (want die dingen waren wel 4 euro ofzo) en ik koos uiteindelijk voor die met zilver. En roze/oranje/paarse lipgloss in die torentjes die heel chemisch rook en geen kleur afgaf. Maar staat me nog zo bij dat ik zooo aan het twijfelen was. Wilde ze allebei maar ja, duur!

5 likes

Euro? Die van mij zijn nog met guldens betaald :scream: Ik was zo blij toen ik de lipglosstoren voor mijn verjaardag kreeg!

6 likes