Ze hebben echt indruk gemaakt! Ik had ook de versie met zilver en dan de lipgloss/balm versie waar totaal geen kleur vanaf kwam. Kan mij zelf de geur nog herinneren. Die van mij kwamen ook uit het gulden tijdperk.
Ik wou dit net typen inderdaad, die geur vooral!! En ik had ze allemaal op elkaar geschroefd, maar standaard dat je er dan net eentje niet open kreeg die je wilde. Zou er nu echt weer ff aan willen ruiken voor de nostalgie haha!
Hahah biecht van mij: ik vind dat laatste nog steeds fancy, ik heb nog nooit eten telefonisch besteld
Ik heb 'm bewaard en als ik 'm tegenkom ruik ik er even aan haha
hahahaha ik ook. zag ze ooit een x in duitsland bij zon drogisterij en toen direct meegenomen.
Ik wisselde die af met de tweede van rechts haha
Dit soort haardingen (maar ik zoek eigenlijk een andere variant met een weerhaakje of zo) vond ik ook best fancy staan, maar eigenlijk waren ze vooral pijnlijk.
Deze?
Ja die marteltuigen dat ze mijn hersenen niet hebben aangetast toen ze mijn hoofd hadden klemgezet is me een raadsel
Ik had Fa tropical of zoiets, volgens mij niet meer te koop haha. Leuk die herinneringen
Jaa die roze? Pink Paradise heette die volgens mij. Als je die op school bovenhaalde na de sportles had je meteen tien nieuwe vriendinnen iedereen wilde die gebruiken
Ik vond het altijd zo cool als iemand tijdens het drinken in de lach schoot en dat het drinken dan uit zijn/haar neus kwam. Ik wilde dat ook kunnen maar het lukte nooit
Ik had dit toevallig vanochtend met mijn thee. Het was niet leuk.
Oh dit had ik weleens als ik cola dronk, dat is geen pretje kan ik je vertellen
Waarom roken deze altijd zelf naar puberzweet?
Niet fancy, maar als kind was ik ervan overtuigd dat drijfzand een serieus probleem was in het leven van mensen! Net als de Bermuda-driehoek. Ik kon me er als kind echt zorgen over maken.
Hahaha ja alsof ik uberhaupt energie heb om na mn werk fancy te doen lol