Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Die ligt nog steeds op de wc pot in mijn ouderlijk huis.

Met vriendelijke groeten van mijn vader die zijn 9 jarige dochter meenam om een nieuwe wcbril uit te zoeken en haar liet kiezen.

16 likes

@anon65426728 ik zie mogelijkheden…!

1 like

Ik moet meteen denken aan The Neverending Story en het paard Artax dat dood gaat in het drijfzand. Hartverscheurend en ik heb die film nog nooit zonder huilen gezien.

7 likes

Dit is ook de reden waarom ik drijfzand eng vond. Maakte zo’n diepe indruk op me. En ik las heel veel stripboeken waar het in voorkwam. In mijn jeugd was ik nog niet zo veel bezig met realistische probability

Ik ken deze drijfzand bordjes wel van vroeger

In tekenfilmpjes van the Looney Tunes kwam het ook best vaak voor in mn herinnering :thinking:

6 likes

Maar dat was geen drijfzand, dat was een moeras. Moeras der droefheid :cry:

Klopt, maar dat was wel mijn kennismaking met drijfzand.

Dit soort spullen had je altijd bij de Expo.

Vond ik echt de meest geweldige winkel ever en ik wilde altijd alles hebben.

7 likes

Dit soort rommel allemaal. Heerlijk.

21 likes

Dat ding met die oortjes doet me aan deze pc denken. Die wou ik dan hebben alles ik later groot was want die hadden ze in gtst ook :upside_down_face: en dan eentje helemaal voor mezelf alleen natuurlijk, zonder te hoeven delen met broertjes en zusjes of dat er iemand tussendoor wou bellen en je niet meer kon internetten :rofl:

27 likes

Maar dan moest er wel ECHT een appel op! Zonder appel vond ik het niets :rofl:

1 like

Hahaba ohja deze. Wij hadden de groene, weet niet dat ik dat zo jammer vond. Die roze was zoveel mooier in mijn ogen toen :joy::joy:

1 like

Wij hadden dat beeldscherm maar met Windows systeem. :joy: Van een computergekke oom gekregen.

1 like

Vroeger vond ik de pennen met veren helemaal geweldig. Ze schreven alleen nooit fijn :joy:

40 likes

Dit was echt een must have, de bontpen met veren

1 like

Oohh hierdoor moet ik ook denken aan die pennen met “onzichtbare” inkt waarvan de pen een lampje had waarmee je het dan kon lezen.

3 likes

Nog steeds misschien wel een beetje fancy, maar mensen die een mantelpakje/pak op hun werk hebben hangen voor als ze naar een klant gaan ofzo. Volgens mij had ik dit ooit op TV gezien.

Bonuspunten voor als ze de stomerij hun schone pak bij hun komt afleveren. (maar dat is ook best wel fancy denk ik)

7 likes

Ik heb op dit moment een toiletbril met een kat erop maar mede omdat die badkamer toch aan vervanging toe is en deze was in de sale in de winkel. :rofl:

@anon42887991 die hadden wij vroeger en is deel van mijn erfenis. :sunglasses:

2 likes

Die heeft mijn dochter nu haha!

2 likes

Oh! Die waren ook top ja!