Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Boomhutten vond ik ook nog fucking fancy en vooral in je eigen tuin en eigenlijk zijn die voor grote mensen nog steeds fancy en kan ik mij uren vergapen aan die filmpjes op Youtube. :yum:

2 likes

Ik zag laatst bij ons in de wijk borden ‘pas op drijfzand’ staan! Dacht nog, whoo, dat ik dit nog in mijn leven mag meemaken.

9 likes

@anon28710462

Ik ben een jaar geleden serieus in drijfzand gekomen. Ik was aan hardlopen, er stond een hek voor een stuk waar ik normaal loop. Dacht oh hoopje zand kon ik prima overheen. Nou niet, ik zakte tot mijn middel weg, schoenen gingen uit en was ik bijna kwijt. Ik heb serieus echt bijna gestreden voor mijn leven en stond op het punt om de alarmdiensten te bellen. Uiteindelijk kwam ik er uit en zat ik onder de modder. Toen moest ik nog 10km hardlopen naar huis, ik ben zelden zo raar aangekeken. Was echt een hele enge ervaring.

Edit: met foto

53 likes

Ooo wat beangstigend zeg!

Oh dat klinkt heel eng! :scream:

Ik had het ook een keer dat ik 's avonds in het hotel echt opeens super veel zin had in een snack, toen heb ik een kitkat uit de minibar gegeten. De volgende dag was ik in een winkeltje en zag kitkat voor 0,90 cent in de winkel liggen ofzo. Heb die toen gekocht en in de minibar gedaan. Toch weer 2,10 bespaard (mischien moet dit in het gierig topic :joy:)

96 likes

Dit is geniaal.

1 like

Veter kettingen. Populair op mijn basisschool. Moest er perse ook een hebben.

Ik heb het als kind meegemaakt. Was bij eem strand ergens maar daaronder zat dus een of ander wrak of in ieder geval iets en toen kwam ik daar dus met mijn voet op en ik kon er niet uit en dat deed dus echt heel veel pijn. Ik heb er lang littekens aan overgehouden

2 likes

Ik ook, in films is drijfzand ook altijd gevaarlijk en komt het voor in coole onbewoonde gebieden maar in het echt zie ik het alleen op gare bouwterreinen. Je kan er niet eens in verdrinken. Best teleurstellend.

1 like

Haha ik zie net dit artikel :'D

2 likes

Vroeger nam ik altijd een adressenboekje mee op vakantie en dan schreven al mijn camping vriendjes en vriendinnetjes hun adres en supermaffe hotmail erin… Pas geleden kwam ik 'm tegen in mijn doos ‘van vroeger’ en ben ik ze gaan opzoeken op Facebook hahaha

16 likes

42 likes

Ik wilde vroeger ook altijd de toiletbril met een kat erop, mijn ouders namen me gelukkig in bescherming tegen mezelf.

2 likes

ik zou deze zo kopen

Ooooh of die met punaises erin!!

1 like

Zelf maken met epoxy. Je kan ook andere dingen doen. Autootjes, speelgoeddolfijnen, drugs, noem maar op

1 like

Ja die had mijn tante en ik vond het altijd hels als ik daarop moest

1 like

Die ligt nog steeds op de wc pot in mijn ouderlijk huis.

Met vriendelijke groeten van mijn vader die zijn 9 jarige dochter meenam om een nieuwe wcbril uit te zoeken en haar liet kiezen.

16 likes

@anon65426728 ik zie mogelijkheden…!

1 like