Klopt, maar dat was wel mijn kennismaking met drijfzand.
Dit soort spullen had je altijd bij de Expo.
Vond ik echt de meest geweldige winkel ever en ik wilde altijd alles hebben.
Dat ding met die oortjes doet me aan deze pc denken. Die wou ik dan hebben alles ik later groot was want die hadden ze in gtst ook en dan eentje helemaal voor mezelf alleen natuurlijk, zonder te hoeven delen met broertjes en zusjes of dat er iemand tussendoor wou bellen en je niet meer kon internetten
Maar dan moest er wel ECHT een appel op! Zonder appel vond ik het niets
Hahaba ohja deze. Wij hadden de groene, weet niet dat ik dat zo jammer vond. Die roze was zoveel mooier in mijn ogen toen
Wij hadden dat beeldscherm maar met Windows systeem. Van een computergekke oom gekregen.
Dit was echt een must have, de bontpen met veren
Oohh hierdoor moet ik ook denken aan die pennen met “onzichtbare” inkt waarvan de pen een lampje had waarmee je het dan kon lezen.
Nog steeds misschien wel een beetje fancy, maar mensen die een mantelpakje/pak op hun werk hebben hangen voor als ze naar een klant gaan ofzo. Volgens mij had ik dit ooit op TV gezien.
Bonuspunten voor als ze de stomerij hun schone pak bij hun komt afleveren. (maar dat is ook best wel fancy denk ik)
Ik heb op dit moment een toiletbril met een kat erop maar mede omdat die badkamer toch aan vervanging toe is en deze was in de sale in de winkel.
@anon42887991 die hadden wij vroeger en is deel van mijn erfenis.
Die heeft mijn dochter nu haha!
Oh! Die waren ook top ja!
Dit heb ik op mijn visionboard
Ik moest hier net aan denken. Vroeger speelde ik met enkele kinderen die in hun achtertuin een picknicktafel hadden en daar iedere zomeravond aan aten met hun ouders. En vaak naderhand (kaart)spellen speelden. Dat leek mij ook heel gezellig. (Ik denk trouwens ook deels omdat mijn eigen ouders geen geduld hadden om dit soort dingen met ons te doen.) En ik heb dat vroeger wel eens geopperd waarom wij niet zo’n tafel aanschaften, maar mijn ouder vond dat teveel ruimte in beslag nemen. Maar deze zomer …
Ik moet nu ook direct hier aan denken. Ik zat als klein meisje altijd elke zomervakantie op de camping en echt 99% van de mensen met kinderen hadden deze ook staan. Echt onstabiele ondingen waren het.
@Evert Als kind vond ik die tafel fascinerend omdat mijn vader nooit zoiets zou kopen (hij vond dat onddingen en hield niet van kamperen en ik geef hem nu geen ongelijk). Ik vraag me ook af of dat ding echt typisch Nederlands is of dat bijvoorbeeld Belgen, Duitsers en Zweden in de 90s etc ook dat ding massaal gebruikten.
Oei goede vraag! Zat zelf alleen maar in Nederland op de camping dus zou het niet zo 123 durven te zeggen eigenlijk.
Omdat je ze zoveel zag, heb ik het idee dat dat ook buiten NL echt wel hip was. Wij waren altijd (met zo’n gevaarte ook mee) in Frankrijk op vakantie en het stond echt bij praktisch elke tent voor mijn gevoel, ik kan me zo niet voorstellen dat dan echt alleen maar Nederlanders zijn geweest. Maar goed misschien ook wel
Ik vond het overigens echt fantastisch om met m’n broer eb neefjes en nichtjes enzo aan die tafel te zitten, wat een feest was dat altijd zeg hahahaha zo schattig