Zo klinkt het inderdaad echt heel stom haha
Vroeger echt een hype op onze school
Ik noemde het vroeger ook geen happertje. Maar omdat ik ging googlen hoe ik het ook alweer moest vouwen, kwam ik happertje tegen
Wij noemden dat ook echt niet zo!
Wipwap or kikkerbek!
Wij noemden dat een peper- en zoutvaatje of gewoon peper en zout.
Ik noemde het klikklak maar dat is heel wat anders.
Noooo ik heb trauma’s… ik moest van m’n moeder vroeger altijd sandalen aan in de zomer, heb deze dus ook gehad. Ik vond dat altijd stom want ik zag veel meer leuke dichte schoenen maar dat mocht dus niet vanwege m’n zweetvoeten🤣
Mensen die met nat haar ergens op kwamen dagen. Ik vond dat vooral heel fris, vooral als ze ook nog naar shampoo roken maar later kwam ik erachter dat veel mensen het niet zo net vinden
Ben nu aan het koken en vond risotto altijd fancy om te eten.
Ik vond het altijd zo chique en leek me zo moeilijk om te maken.
Ik vond vroeger After Eight chocolaatjes zó fancy. Met zo’n knisperpapiertje eromheen ook. Ik dacht echt dat die per stuk verkocht werden, ipv 60 stuks in een doos van € 1,99
Dat dacht ik altijd van Merci door die reclames en het feit dat je ze alleen als bedankje kreeg
Ja dat had ik ook!! Vind het diep in mn hart nog steeds wel eigenlijk.
Stiekem vind ik dit nog steeds fancy, maar dit was echt mijn droomijsje vroeger altijd. Vaak zagen we dit alleen in het buitenland. Ik heb hier nu zoveel zin in
Die heb ik een paar keer moeten maken en ze vallen echt tegen!
Onze friettent had dit en was echt lekker, vooral die chocolade
Ik had dat met toblerone en Ferrero rocher, dacht echt dat dat onbetaalbaar was.
Ferrero is ook takkeduur
Ik heb het even opgezocht maar in mijn gedachten was zo’n doos dus echt €15 ofzo.
Mijn moeder gebruikt deze dozen voor haar oorbellen, in ieder kuipje ligt een paar.
Ik had eerder een abonnement op een dierenpark en volgens mij heb ik toen meer geld dat jaar uitgegeven aan die ijsjes die ik daar haalde dan aan de abonnementsprijs per jaar.