Was alleen mega overpriced volgens mij En op een gegeven moment was het niet meer te koop?
Omg mijn zus had die en ik was zo jaloers
Ik had een zwart en een bruin paard maar ik wilde graag deze want dit was echt een glam pony
Haha ik had deze! en inderdaad, op een gegeven moment verdween het uit de handel omdat het niet populair genoeg was… Ik heb zelfs nog een brief naar lego gestuurd omdat ik het Scala Zwembad zo graag wilde en zo teleurgesteld was dat het niet meer verkocht werd
Oooh ik had het zwembad! En een kinderwagen? En paarden vast ook ja. Dit is helaas weggegooid maar had het graag nog willen hebben
Lego Friends bestaat nog niet zo lang toch? Meisjeslego toen ik klein was heette belville dacht ik.
Ja ik had wel echt meisjeslego volgens mij, als in: alles was roze en schattig haha. Weet niet meer hoe het heette alleen
clikitz?
Jaaaa ohhh Belville! Dat vond ik echt de max hahaha
Lego paradisa was vroeger echt ‘meisjeslego’!
Jaa ik ook, ik had het zomerpaleis, vond ik helemaal geweldig
Je had ook van die sieraden van lego. Weet iemand nog hoe dat heette?
Ik mocht ook nooit meisjeslego maar op een gegeven moment hadden we wel een set gekregen waar een meisjespoppetje in zat (volgens mij is her verschil alleen het haar) en dat poppetje heb ik echt gekoesterd en bewaakt met mijn leven.
Dit wilde ik echt zo graag.
Ja ik noemde ook Lego Belville “meisjeslego”.
Dit was voor mij dus meisjeslego:
omg ja dit had ik! dat waren nog eens tijden zeg
Jaa dit was ook mijn meisjeslego! Staat nog een krat in mn garage, wie weet…als die quarantaine nog langer duurt… haha!