Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

afbeelding

Was alleen mega overpriced volgens mij :joy: En op een gegeven moment was het niet meer te koop?

9 likes

Hahaha @fifo had hier een heel huis van

2 likes

Omg mijn zus had die en ik was zo jaloers

1 like

Ik had een zwart en een bruin paard maar ik wilde graag deze want dit was echt een glam pony

2 likes

Haha ik had deze! en inderdaad, op een gegeven moment verdween het uit de handel omdat het niet populair genoeg was… Ik heb zelfs nog een brief naar lego gestuurd omdat ik het Scala Zwembad zo graag wilde en zo teleurgesteld was dat het niet meer verkocht werd :joy:

3 likes

Oooh ik had het zwembad! En een kinderwagen? En paarden vast ook ja. Dit is helaas weggegooid maar had het graag nog willen hebben :grimacing:

1 like

Lego Friends bestaat nog niet zo lang toch? Meisjeslego toen ik klein was heette belville dacht ik.

5 likes

Ja ik had wel echt meisjeslego volgens mij, als in: alles was roze en schattig haha. Weet niet meer hoe het heette alleen

1 like

clikitz?

2 likes

Jaaaa ohhh Belville! Dat vond ik echt de max hahaha

4 likes

Lego paradisa was vroeger echt ‘meisjeslego’!

1 like

Jaa ik ook, ik had het zomerpaleis, vond ik helemaal geweldig

2 likes

Je had ook van die sieraden van lego. Weet iemand nog hoe dat heette?

Ik mocht ook nooit meisjeslego maar op een gegeven moment hadden we wel een set gekregen waar een meisjespoppetje in zat (volgens mij is her verschil alleen het haar) en dat poppetje heb ik echt gekoesterd en bewaakt met mijn leven.

1 like

Clikits

37 likes

Dit wilde ik echt zo graag.

Ojaaa! Hier hadden m’n zusje en ik ook wat van. Ik vond vooral die roze jeep tof :sunglasses:

6 likes

Ja ik noemde ook Lego Belville “meisjeslego”.

Dit was voor mij dus meisjeslego:
image

14 likes

Jaaaa omg deze had mijn zusje en ik had deze

13 likes

omg ja dit had ik! dat waren nog eens tijden zeg

1 like

Jaa dit was ook mijn meisjeslego! Staat nog een krat in mn garage, wie weet…als die quarantaine nog langer duurt… haha!

3 likes