Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ja ik noemde ook Lego Belville “meisjeslego”.

Dit was voor mij dus meisjeslego:
image

14 likes

Jaaaa omg deze had mijn zusje en ik had deze

13 likes

omg ja dit had ik! dat waren nog eens tijden zeg

1 like

Jaa dit was ook mijn meisjeslego! Staat nog een krat in mn garage, wie weet…als die quarantaine nog langer duurt… haha!

3 likes

Deze had/heb ik :grin::grin::grin:

Ik vond de serre echt heel luxe, en de papegaai tof en de brievenbus. En ik maakte een springplank voor in het zwembad :joy:

1 like

Ik had de deze! Het ziekenhuis was mijn favoriet haha

7 likes

Jaaa Prinsessenlego! Ik had o.a deze twee, die waren echt de shit

Heb wat jaren terug nog alles voor een best lekker bedrag verkocht op MP :joy:

2 likes

Ik had vroeger dus zo’n cruiseschip gehad van lego Belville en ik was er helemaal niet blij mee. Het paste niet bij de andere dingen van LEGO en Playmobil die ik had. Soms speelde ik dan maar dat ik ridders ging redden van een draak door ze allemaal te vervoeren met dat cruiseschip van Belville. :joy:

Deze was het.

2 likes

Sommige Playmobil was ook echt cool zoals het zwembad waar echt water uit de douchepomp kwam

En de caravan, al helemaal als je de apart verkochte auto erbij had die je eraan kon koppelen

8 likes

Oooh dat zwembad had ik! En de kinderboerderij. Dus ik liet altijd dieren vanuit de boerderij in het zwembad springen. En daarna mochten ze een tomaat uit de srv wagen.

3 likes

Hahaha nice. Mijn zusje en ik hadden bovenstaande dus en ook nog een grote speeltuin met zweefmolen bedenk ik me net, dus wij gingen altijd een mega camping spelen inclusief zwembad en bijbehorende speeltuin. Was ook altijd erg geliefd als er vriendinnetjes kwamen spelen

3 likes

Dit doet me er aan denken dat ik een kapper barbie had met zo’n stoel om je haren te wassen en dam kwam er ook echt water uit de douchekop als je erop drukte

3 likes

Weet totaal niet meer wat het concept juist was, maar wilde het wel altijd hebben!

33 likes

Had je toevallig deze? Die had ik namelijk ook!

3135_jpg_300x300_q85

2 likes

Ja hij was echt top! Gebruikte hem vaker als zwembad dan voor de zeehonden, maar goed hahha

Jaaa en dan echt zon klere bende op tafel hahahha. Ik mis de Playmobil wel een beetje hoor. Heb echt zoveel ermee gespeeld met m’n broertje en zusje

2 likes

Oh heerlijk zeg! Mijn moeder heeft ook alles nog op haar zolder staan gelukkig. Hoop het echt aan eventuele kinderen van me later te geven! Volgens mij verveelt Playmobil echt nooit, net als lego :ok_hand:t3:

2 likes

Oh die wilde ik ook zo graag! Volgens mij snapte ik het concept als kind al niet maar een spel wat een telefoon en jongens die je kon daten had moest wel interessant zijn

2 likes

Hahaha dit vond ik ook altijd een interessant ding :joy: nooit gehad of gedaan trouwens.

Ik had als klein meisje als speelgoed van die roze kastelen met glitters en kleine poppetjes. Die moest je dan met een sleutel openen. En bij de eerste die ik van m’n spaarcentjes kocht zaten glitter oorbellen (van die hangers, knijp oorbellen) en die vond ik ook suuuuper fancy! M’n moeder heeft ze volgensmij verstopt want die vond zulke oorbellen vreselijk :sob: ze noemde van die hangoorbellen ook altijd lellebellen :joy:

27 likes

Bolletjes. We aten altijd sneetjes brood maar op schoolreis of een keertje overblijven, kregen we bolletjes met verschillende soorten beleg. Ik vind het nog steeds chille broodjes. Lekker platdrukken voor je erin bijt. Top :joy:

27 likes