Oh jaaaa, wilde dat ook zo graag Vrienden hadden dat ook maar mocht bij ons niet van moeders want dan konden "dieven’ ook binnen…
Haha nee dat touwtje zit dan vastgemaakt aan het slot aan de binnenkant, dus als je aan het touwtje trekt gaat de deur open.
Mijn oma had dat en wij mochten dat nooit.
Bij ons kon dit nooit want de brievenbus hing aan huis ipv in de deur, en ik vond dat altijd zo stom!! Ik wilde ook een brievenbus in de deur zodat we een touwtje konden krijgen om de deur te openen
Ik kon m’n dunne kinderpolsjes door de brievenbus proppen en dan met m’n hand de deurknop omdraaien. Haha ik was altijd heel bang dat een inbreker dat zou zien en het ook zou proberen, al komt een volwassen persoon natuurlijk nooit met z’n arm door de brievenbus
Ik werd een keer sleutelkind benoemd door vriendinnetje van het buurmeisje omdat wij geen trektouwtje hadden. Vaak had ik de sleutel niet en moest gewoon aanbellen. Nu had ik het 1xaan een ketting en werd denigrerend sleutelkind genoemd. Ze zei op zo’n afkeurende toon dat ik nu tig jaar later het nog een naar woord vind.
Doet me meteen hieraan denken. Ook best een zielig liedje eigenlijk.
Ik werd 6 jaar en kreeg rolschaatsen. En omdat ze nog helemaal nieuw waren mocht ik ze alleen voor die middag ook in de huiskamer aan. Wat een feest!
Nou vorig jaar oud en nieuw wat er dus ruzie in mijn vriendengroep. Iemand had zijn voordeur wel dicht gedaan maar niet op slot. Wij allemaal naar de stad en een groep wou eerder naar huis. Prima opzich maar iemands spullen lagen nog in dat huis en die zou bij iemand anders slapen. Dus toen heeft iemand met heel dunne polsen door de brievenbus de deur open gedaan. De huiseigenaren waren niet heel blij. Ook omdat ze eerder hadden gezegd dat de achterdeur open zou blijven, maar ja of niet gehoord of door dronkenheid waren ze het vergeten. De deur is nu voortaan wel altijd echt op slot
Cool was dat vroeger, ik had ze in het geel /blauw. En eigenlijk wil ik ze weer hebben
Ja! Dat wilde ik ook zo graag. Ik dacht vroeger ook dat je ook echt kon bellen met die telefoon xD
Ik noemde mezelf altijd sleutelkind toen mijn ouders ons oud genoeg vonden om geen oppas meer nodig te hebben na school, ik was toen 12 denk ik en mijn zusje 9? Ik probeerde dat om mijn moeder zich schuldig te laten voelen (is inderdaad een woord met een nare bijklank) zodat ik er voordeel uit zou kunnen halen. Maar deed haar niks. Ik vond het ook niet erg om even alleen te zijn na school. Vond het zelfs wel stoer dat ik een sleutel had van het huis die van mij was. Maar ik vind eenmalig ook niet echt kwalificeren als sleutelkind haha
Ik vond een eigen sleutel hebben juist suuperfancy! Wij hadden 1 sleutel en die verstopten we gewoon altijd ergens in de tuin. Toen ik voor het eerst een eigen huis had en dus ook een eigen huissleutel voelde ik me zoo cool
Ik heb mijn ouderlijk huis laatst moeten leegruimen en toen kwam dit ding tevoorschijn. Kon het niet over m’n hart verkrijgen hem weg te gooien dus hij staat nu bij mij op zolder, haha
Ik kocht daar alleen maar snoep als kind
Ah, de SRV. Wij kochten daar ook nooit wat en in mijn herinnering zag ik er alleen hele oude omaatjes naar binnen gaan.
Vind deze docu wel een aanrader:
Haha,ik hoopte ook zo een lief te kunnen vinden!
Wij kregen oppasgeld, dat was echt geweldig.
Dus als we dan alleen thuis waren kregen we 1€ per uur ofzo en na 23.00 kregen we dubbeltarief.
Ik smeekte m’n ouders bekant of ze niet weer een avondje weg wilde (het ging ook best makkelijk want m’n moeder werkt al onregelmatig)
Hahaha!! Ik heb ze nog bij m’n ouders staan ook, ze mogen echt nog niet weg idd zitten ook van die Polly Pocket doosjes bij. Kon ik ook uuuuren mee spelen
Ik las laatst ergens dat Polly Pocket inmiddels veel geld waard is, dus sla je slag! (Als het echt zo is)