Ze komen nu met de corona weer helemaal in beeld
Ik dacht al, wat toevallig dat ik dit nu lees! Haha
Ik ga nog steeds 1x per week naar de SRV. Mag ik mezelf nu forumbejaarde noemen?
SVR…SRV… Confuse
Wauw serieus? Ik heb 7 van die mini huisjes liggen
Hahaha!! Doet me denken aan dat iedereen altijd naar Centerparks ging, en wij naar een Landal Greenparks. Slaat natuurlijk helemaal nergens op maar ik wilde OOK naar Centerparks want dat leek me veel fancier
De problemen die je als klein kind toch hebt…
Volgens mij voor Stichting Vrije Recreatie.
Edit: haha ja was net eerder.
Ik was ook altijd jaloers op mensen die in een hotel of huisje op vakantie gingen, wij gingen altijd kamperen. Ondertussen ben ik er alleen maar superblij mee want ik vind kamperen fantastisch
Oh echt? Ik heb best veel van die oude Polly Pocket. Ik kreeg dat vroeger van mijn opa en oma. Zou het alsnog niet over mijn hart krijgen om het te verkopen haha.
Ik heb ook heeeel veel Littlest Pet Shop spullen. Dat was hartstikke populair op de basisschool. Iedere verjaardag allemaal nieuwe diertjes krijgen, of zodra ik wat zakgeld had een nieuw diertje kopen.
Bij ons heette hij Jan. En we noemden hem Jan de melkman
Haha bij ons was het Han de melkman
Ik was zo trots toen ik een flik flak horloge kreeg. Ik had deze, alleen was het klokje en bandje blauw
Bij ons op de basisschool/dorp was het ook vanzelfsprekend dat je dat kreeg als je communnie had gedaan. Daar keek je dan ook zo erg naar uit, omdat je dan ook eindelijk een horloge kreeg
Wow precies deze had ik, leuk om te zien
Wie wilt dit testen?
Ohh zo leuk! Ik kreeg er een toen ik kon klokkijken en ik heb hem nog altijd bewaard.
Ow wat grappig! Ik denk dat ik ze wel koop, want mijn dochter vindt dat waarschijnlijk ook geweldig
Het was wel een van de doelen in mijn leven om er later zo een te hebben. Is nog niet gelukt . Misschien ooit…
Een vriendin van mij heeft de loose eyeshadow variant gescoord en was er erg over te spreken. Alleen het dopje bleek niet heel handig, zat geen shifter of iets in waardoor de poeder direct all over de kamer was.