Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ballet, en allemaal door deze boeken. Ik had ze bijna allemaal gelezen en ik wilde zo graag naar het Zwanenmeer, maar dat kon niet want dat konden mijn ouders echt niet betalen. Nu ben ik volwassen, heb mijn eigen geld en ik ben nooit bij een balletvoorstelling geweest. Wat mis ik de tijden dat ik de Cindy las.

70 likes

Ik las deze ook altijd! En ik zat zelf op ballet en vond het maar stom dat iedereen daar zwarte pakjes, lichtroze panty’s en zwarte beenwarmers had. :expressionless:

69 likes

Ohja die met chocola smaakt dus absoluut niet naar chocola kan ik jullie vertellen :sweat_smile:

23 likes

Jaa die pakjes en de boeken. Leuk

Ik vind het ballet nog steeds wel echt fancy eigenlijk maar ik was wel teleurgesteld dat mensen daar niet in gala heengaan zoals bij gossip girl e.d.

6 likes

Dunne wenkbrauwen waren toen wel helemaal in.

3 likes

Een paraplubak, en vooral als er dan niet inklapbare paraplu’s inzaten met zo’n grote houten hendel eraan, die met 1 drukknopje openschoot en ook als mensen hoeden op een plank hadden staan. En oja een houten wandelstok. Haha zo lame. M’n opa had dit en ja ik dacht hij heeft het helemaal gemaakt met z’n paraplubak met grote paraplu’s erin.

6 likes

Oh en wat ik al helemaal niet begrijp is dat ik stationwagens heel fancy vond. Ik wou altijd heel graag dat m’n ouders ook een stationwagen namen maar zij vonden dat lelijk. Het maakte ook helemaal niet uit of het een mega oude bak was, zodra het een stationwagen model had vond ik het fancy.

3 likes

Helemaal als er een uitklaptafeltje aan de achterkant van de stoelen zat. Dat was echt dé droom, kleuren in de auto.

4 likes

Ik zie dat die Cindy boeken nu deze covers hebben

Dat is toch totaal niet leuk, als 7 jarige wil je toch zo’n foute jaren 90 kaft met beenwarmers en spandex erop :joy:

45 likes

Wat slecht dit

1 like

Ugh

1 like

Dislike :frowning:

1 like

Dat ze die boeken nog steeds verkopen!

2 likes

Ik las stationwagen op z’n Nederlands en facht echt huh, wat zijn stationwagens? Stilstaande treinen op het station? Wat is er nou weer fancy aan stilstaande treinen op het station?

Goedemorgen

22 likes

haha ja ik ook!

Oooh ja geweldige boeken!

Was ook altijd gek op de series van Floortje Bellefleur, de Olijke tweeling en een serie over een familie die op een boot op zoek gingen naar dolfijnen

19 likes

Jaaa op zoek naar dolfijnen! Fantastische serie was dat. En de drieling vond ik ook geweldig! Toevallig iemand die van canby hall kent? Ook een leuke serie!

5 likes

Oooh ik heb ooit een gratis boek naar keuze gewonnen en toen koos ik deze

18 likes