Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Dit was mijn favo Floortje boek :heart:

30 likes

Op zoek naar dolfijnen was echt mijn lievelingsserie vroeger. Heb die boeken zooo vaak gelezen. En elke keer weer ergeren aan het gedrag van die Brittany en meneer Taylor.

7 likes

Achterin de bus zitten.

3 likes

Jaaa Floortje was echt fantastisch! Gelijk even vragen of m’n moeder die boekjes nog heeft

1 like

Een grote langwerpige leren zwarte Portemonnee.

3 likes

Jaaaa dat had ik, van de primark.
Echt waarom paste nieteens in de helft van m’n tassen.

1 like

Bestond de primark toen al in nl? Nee toch? Of ben ik oud.

Bij mijn muziekvereniging moet je die plek in de bus nog dus nogsteeds verdienen haha. De nieuwen moeten zover mogelijk voorin en de langstspelenden mogen achterin haha.

Ik zit al op de een na laatste rij. :smirk:

7 likes

2 jaar geleden ging onze locatie vernieuwen en mochten we allemaal elektronica bestellen en toen heb ik zo’n puntenslijper erbij gedaan voor de grap. We dachten dat de baas een puntenslijper van 150 euro nooit zou goedkeuren.

Nou, hij staat de shinen op onze kast hoor hahaha.

49 likes

Haha uhhm is 13 jaar geleden ofzo? Toen zat die alleen op Rotterdam Alexander en daar reisde ik dan heen

2 likes

Haha fantastisch :heart: potloden slijpen moet geweldig zijn bij jullie op kantoor. En zulke scherpe punten. Maar ik moet zeggen dat ik de luxe hout met chromelook wel een beetje mis bij deze … :face_with_hand_over_mouth:

Maar dat die dingen zo duur zijn?? :flushed: ik dacht een euro of 30. of is dit een hele speciale waardoor hij duurder is?

1 like

Haha ik had dit met overblijven, dat wilde ik zo graag. Dus toen mocht ik af en toe overblijven terwijl mijn moeder gewoon thuis was hahah

11 likes

Brr elke keer als ik zo’n ding zie, krijg ik een intrusie om mn vinger erin te steken zodat ik een mooi roze kegeltje krijg. Alleen dan direct later bedenk ik me hoe bloederig en afschuwelijk dat eruit komt te zien en krijg ik dat beeld weer de rest van mn dag niet uit mn hoofd.

17 likes

Ik krijg ineens een ingeving naar deze reclame en dat ik dat meisje ZO COOL vond en dat shirt heel graag wilde hebben

Ik heb haar ook weleens nagetekend weet ik nog. Maar ik wist niet hoe je girl schreef dus ik had echt gurlg geschreven ofzo.
12 likes

Ik wilde vooral dat die boom echt bestond.

7 likes

Jaa ook dat
Net als de limonadeboom van pippi

5 likes

Stiekem vind ik die nog steeds fancy hoor. Zeker als een storm paraplu model deze kleuren heeft.

En @Evenveel sowieso was Pippi echt het meest stoere kind ooit. Zoveel snoep dat ze kon kopen! En die piraten op taka tuka land. Vliegen in een auto. Over een draad lopen. Een paard optillen. Pipi is echt nog steeds fancy

8 likes

Alleen als het regent en ik geen paraplu heb :yum:

2 likes

Wij hadden zo een en ik voelde me zó cool als ik daarmee door de regen liep

3 likes

Ik schreef vroeger altijd gril in plaats van girl haha

1 like