Mijn eerste e-mailadres was grillgirl@…
Ik scool. Voelde me heel trots dat ik al zo goed Engels sprak tot de juf me verbeterde
Ik vond het vroeger supergaaf als ik mensen zag bellen met de telefoon tussen hun oor en schouder in geklemd (waardoor ze twee handen vrij hadden zeg maar). Naar mijn idee was je echt volwassen als je dat kon en ik ging het dus ook steeds proberen als ik iemand belde, maar ik was er helaas nooit zo goed in als die echte volwassenen.
Dit ligt overigens in onze koelkast het is misschien een beeeetje fancy maar we krijgen het vaak van een goede vriend. Maar ik vond vroeger een cupje jam echt over de top fancy.
Ha wat grappig. Ik vond het vroeger echt een teken van volwassenheid als je met je autosleutels in de hand, mobiel en een grote portemonnee bij de kassa een paar boodschappen kwam doen. En helemaal als je dan ook nog sigaretten ging bestellen. Oh en dan je zonnebril zo fancy op je hoofd.
Moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel echt stoer vind hoor als ik nu zo bij de kassa sta. Yes ik ben volwassen geworden
Ik vond het ook heel cool als je heel veel sleutels aan je sleutelbos had hangen
Wow ja en nu denk ik echt: waarom heb ik zeven sleutels nodig? En dat is dan nog minimaal, ik heb er wel eens veel meer gehad.
Ik kan dat nog steeds niet, langnek ben ik
Ik vond dat bak en braad spul zo fancy, waarom is me een raadsel. Heb laatst maar de vegan palmolie vrij variant gekocht. Voelt mild fancy.
Het vergt jaren oefening
Vooral als het van kleine glazen potjes waren
Oehhh ja die thriller boekjes!!
Die laatste herken ik wel, maar denk dat ik het doodeng vond haha
Ja! Al hadden de droomvriendinnen wel een andere kaft bij mij.
Ik denk dat ik de meeste van de boeken die de afgelopen week genoemd zijn ook nog wel heb zelfs! Krijg helemaal zin om dit weer te lezen maar ben ook bang dat het een grote teleurstelling wordt.
Nee, wel babysittersclub
Ik vond er eigenlijk niets aan maar ik las alles wat los en vast zat bij gebrek aan beter, en een familielid bleef hiermee aankomen als “cadeau”.
Omg ja droomvriendinnen!! Haha ik ad deze ook, hele verhaal schoot gelijk daar mn hoofd. En er was er ook 1 dat ze naar een huisje bij een meer ging en ofzo?? Die was wel beetje eng dacht ik
Maar die thillers zijn nog altijd fancy hoor!
Buiten lopen met heel veel dingen in je handen zoals je sluitels, boek, waterfles (vooral dan van Evian). Dit deed ik dan op de middelbare school, al mijn spullen in een kluisje en dan een waterfles mee, 1 boek, sleutels en vaak ook een beker met koffie of thee.
Zwart nagellak en ook afgebladderd nagellak
Ja dit idd! En dan ook nog een blackberry ergens tussen je sleutels, boek en drinken in je handen