Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik moest verplicht zo’n Stabilo easy writer gebruiken omdat ik mijn vingers verkeerd plaatste :woman_shrugging:t3:

HAHA sorry

1 like

Ah interessant! Ik had in groep 3 en 4 een fineliner, blauwe pen met oranje dop, en in groep 5 kregen we een gele vulpen!

Ik heb leren schrijven met vulpen, maar als je linkshandig bent en snel schrijft, is dat echt vreselijk. Dus nu heb ik een verkeerde pengreep, zodat ik niet meteen over mijn natte inkt zou vegen. Ik mocht wel een blauwe lamy ipv een rode omdat ik linkshandig was. Dat vond ik wel cool

5 likes

Door deze pennen-herinneringen bedenk ik me dat ik een vulpen van de Lion King had, wooow die vond ik echt heeeeeel fancy.

afbeelding

17 likes

Ik ben ook links maar ik ging enorm rebelleren en die houten gebruiken want letterlijk elke linkshandige vulpen lekte.

1 like

Hier hetzelfde! Ik schreef dus wel altijd half over mn werk heen, en heb later zelfs nog extra lessen moeten volgen, want mijn pengreep was niet goed.

Wij mochten in groep 8 switchen naar balpen en naar los schrijven, wat ik meteen gedaan heb. Heb die vulpen ook weggegooid volgens mij :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Op een gegeven moment hoefden wij geen vulpen meer te gebruiken en had iedereen deze. Vond ik mega fancy en nu ik hem op zoek zie ik dat hij 6 euro kost. Wat heerlijk dat dat als kind echt een vermogen was.

31 likes

Oh ja deze wilde ik ook zo graag maar mijn moeder wilde die niet kopen want het was zo duur.

3 likes

Volgens mij was deze vroeger duurder, het dubbele denk ik.

1 like

Twaalf gulden wsl :rofl:

Wie weet :joy:

Ik vond deze ook altijd erg fancy, ook al schreef het voor geen meter:

54 likes

Ohhh dit doet me hieraan denken, dat je de kleur kon verschuiven! Was ook echt de shit hahaha. Eigenlijk heel irritant als ik er nu bij nadenk :sweat_smile:

33 likes

ahha jaa en als je 1 stukje kwijt was, dan kon je niks meer met het hele ding :sweat_smile:

12 likes

En deze komt bij mij naar boven, van Clowny een wasco stift met allerlei kleuren door elkaar.
Op papier werd het -uiteraard- een vrij bruin geheel.

12 likes

afbeelding
Deze. Nooit branden maar wilde er altijd aan zitten. Of niet alleen die gelkaarsen, maar sowieso die kaarsen met schelpen er in.

32 likes

Deze zijn hier vast al eens ooit genoemd. Daar waren we dan flink mee aan het schudden en spelen en je vinger aan het in stoppen. Ik vind het nu als volwassenen wel een heel fout ding. Heel andere associaties bij gekregen :joy:
30f7cab1f020a59dd6e540e96eb5de1a

42 likes

Sorry maar er ging niks boven Fluffy pennen van de Xenos en de Chill Out.

21 likes

Ik was hier verslaafd aan :rofl: vond ze fantastisch… probeerde het later uit te leggen aan iemand en toen had ik pas door hoe vies het klonk …

1 like