Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

En proberen dan alle kleuren tegelijk naar beneden te doen

8 likes

Volgens mij verkopen ze dit nog wel maar weet ff niet waar ik het laatst heb gezien. Speelgoedwinkel?

1 like

Ik vond zo’n kilometerteller op je stuur altijd zo stoer!

16 likes

Jaaa een fietscomputer!! Maar versnellingen (liefst zoveel mogelijk) en handremmen op je fiets vond ik ook echt fancy :sweat_smile:

1 like

Ja dat! En dan liefst nog van de lawaaidingetjes in de spaken en niet te vergeten een ligstuur. Good old days

1 like

Ja, inderdaad van die kralen. Geweldig was dat en ook een vlaggetje achterop. :see_no_evil:

wetenschapper zijn :weary: Ik heb als kind uren ““scheikundige”” experimenten gedaan, mijn familie kocht altijd van die experiment dozen voor mijn verjaardag/kerst/sinterklaas, ik wil al sinds ik geen buikdanseres meer wilde worden wetenschapper worden. Nu doe ik klinisch medisch wetenschappelijk onderzoek en het is zo niet glamorous he. Had toch maar buikdanseres moeten worden

50 likes

Oh bij ons op school was je ook echt stoer als je een ligstuur op je fiets had.

En een bidon op je fiets. Ook handig als de avondvierdaagse begon maar die krengen lekte altijd.

6 likes

Haha dit is zo random maar ik moest net ineens denken aan een jongetje uit mijn klas wiens ouders thuis een papierversnipperaar hadden. Dat vond ik om een of andere reden echt DE SHIT. Bij surprises had hij ook altijd die snippers erin. Datzelfde jongetje was ook de eerste die bij zijn spreekbeurt een PowerPoint had, ik weet nog dat ik dat ook zo vet en professioneel vond :sweat_smile: Ben benieuwd waar hij nu staat in het leven, vast een alfmannetje.

53 likes

Hahaha oja ik had toen een keer een roze taakbalk met bloemetjes gemaakt en de keer daarna dat mijn vader de computer aan zette was het “wtf is dit nou weer???” en toen mocht ik eindelijk een eigen Windows account aanmaken.

7 likes

51plyfduQTL.AC_SY500
Klikklak schoenen: oftewel alle schoenen met een tikkende hak. Dan voelde ik me echt volwassen. Mijn eerste waren zilver en ik kreeg er enorme blaren van, maar dat maakte mij niks uitđŸ€Ł

17 likes

Haha, doet me denken aan een keer dat ik één waterschoen verloor in de zee en ik daarom keihard moest huilen. Ik zag die schoen al helemaal eenzaam en alleen dobberen richting China :sob: vet zielig.

13 likes

image

Heb net een pakje gekocht voor maar liefst 1.60

27 likes

Haha ja dit was in mijn hoofd ook altijd zo duur! Die Ferro dingen vind ik eerlijk gezegd nog steeds duur.

3 likes

Zo jaloers op mensen die deze hadden

70 likes

Hahaha ik had deze als waterschoen! Ook nog de variant met glitters.
We gingen op vakantie naar het Lago Maggiore en dat ligt natuurlijk vol met steentjes. Elke keer als ik dat meer in ging met deze schoenen brak ik bijna mÂŽn enkels door die hak.

1 like

Ik vind deze nog steeds vet. Vooral dat geluid.

54 likes

Ik vond waterschoenen ook heel cool en had ze zelf ook, maar herkennen jullie dat gevoel dat het water ‘te zwaar’ werd in je schoen en dat je kleine teen uit de schoen geduwd werd onder water? Pijnlijk!!

2 likes

Haha jaja ik weet dit nog, en ik ken ook nog het gevoel van een geknepen velletje tussen dat mini-gespje op je wreef/enkel, auw auw.

3 likes