En proberen dan alle kleuren tegelijk naar beneden te doen
Volgens mij verkopen ze dit nog wel maar weet ff niet waar ik het laatst heb gezien. Speelgoedwinkel?
Ik vond zoân kilometerteller op je stuur altijd zo stoer!
Jaaa een fietscomputer!! Maar versnellingen (liefst zoveel mogelijk) en handremmen op je fiets vond ik ook echt fancy
Ja dat! En dan liefst nog van de lawaaidingetjes in de spaken en niet te vergeten een ligstuur. Good old daysâŠ
Ja, inderdaad van die kralen. Geweldig was dat en ook een vlaggetje achterop.
wetenschapper zijn Ik heb als kind uren ââscheikundigeââ experimenten gedaan, mijn familie kocht altijd van die experiment dozen voor mijn verjaardag/kerst/sinterklaas, ik wil al sinds ik geen buikdanseres meer wilde worden wetenschapper worden. Nu doe ik klinisch medisch wetenschappelijk onderzoek en het is zo niet glamorous he. Had toch maar buikdanseres moeten worden
Oh bij ons op school was je ook echt stoer als je een ligstuur op je fiets had.
Haha dit is zo random maar ik moest net ineens denken aan een jongetje uit mijn klas wiens ouders thuis een papierversnipperaar hadden. Dat vond ik om een of andere reden echt DE SHIT. Bij surprises had hij ook altijd die snippers erin. Datzelfde jongetje was ook de eerste die bij zijn spreekbeurt een PowerPoint had, ik weet nog dat ik dat ook zo vet en professioneel vond Ben benieuwd waar hij nu staat in het leven, vast een alfmannetje.
Hahaha oja ik had toen een keer een roze taakbalk met bloemetjes gemaakt en de keer daarna dat mijn vader de computer aan zette was het âwtf is dit nou weer???â en toen mocht ik eindelijk een eigen Windows account aanmaken.
Klikklak schoenen: oftewel alle schoenen met een tikkende hak. Dan voelde ik me echt volwassen. Mijn eerste waren zilver en ik kreeg er enorme blaren van, maar dat maakte mij niks uitđ€Ł
Haha, doet me denken aan een keer dat ik één waterschoen verloor in de zee en ik daarom keihard moest huilen. Ik zag die schoen al helemaal eenzaam en alleen dobberen richting China vet zielig.
Heb net een pakje gekocht voor maar liefst 1.60
Haha ja dit was in mijn hoofd ook altijd zo duur! Die Ferro dingen vind ik eerlijk gezegd nog steeds duur.
Hahaha ik had deze als waterschoen! Ook nog de variant met glitters.
We gingen op vakantie naar het Lago Maggiore en dat ligt natuurlijk vol met steentjes. Elke keer als ik dat meer in ging met deze schoenen brak ik bijna mÂŽn enkels door die hak.
Ik vond waterschoenen ook heel cool en had ze zelf ook, maar herkennen jullie dat gevoel dat het water âte zwaarâ werd in je schoen en dat je kleine teen uit de schoen geduwd werd onder water? Pijnlijk!!
Haha jaja ik weet dit nog, en ik ken ook nog het gevoel van een geknepen velletje tussen dat mini-gespje op je wreef/enkel, auw auw.