Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik vond als kind kleren van de Zeeman en C&A heel chique. De kindjes van mijn klas droegen dat, en ik mocht dat niet van mijn moeder.

6 likes

Ik mocht heel af en toe overblijven en vond dat echt een feest. De overblijf moeder was ontzettend lief en kreeg bijna altijd een keelsnoepje. Had toen nog geen idee dat het keelsnoepjes waren :joy:

2 likes

Ik had dat altijd met de afleiding clockhouse van de c&a en coolcat. Alle populaire kinderen liepen hier in.

Mij leek de Lidl altijd heel fancy, wij hadden “alleen maar een Aldi” :joy:

1 like

Hier juist andersom, wij hadden alleen een lidl, en de aldi was bijzonder.

Maar wat ik echt fancy vond waren die enorme opvallende hoesjes/frontjes voor Nokia mobiele telefoons. Je kon ze zelfs laten maken met je eigen foto en dan ook nog opvallende kleurtjes etc voor het toetsenbord. :grinning:

3 likes

Als mensen een tennisbal op hun trekhak hadden.

22 likes

Een trekhaak hebben :grin:

3 likes

Ik dacht dat elke auto dat had en kwam er pas ergens vorig jaar achter dat dat niet zo was

1 like

Wat is het nut er eigenlijk van? Gewoon voor de lol?

Volgens mij bescherming van de trekhaak, vaak zit er ook zo’n plastic kapje op

2 likes

Ik vond dit:

“Het beschermt de kogel van de trekhaak tegen regen. Hierdoor dus minder snel roest. Bovendien is de kogel natuurlijk altijd vettig, en je wil het vet er op houden omdat het als smeermiddel dient. Het vet wil je natuurlijk niet in je kleren krijgen, als je er tegenaan loopt.”

Was benieuwd dus ging googlen

3 likes

ik vind een tennisbal op je trekhaak echt zo georganiseerd en netjes, ook van die mensen die netjes hun auto inladen en elk plekje precies benutten. Tegenovergestelde van mijn ouders, pleur het er maar in. Mijn zusje en ik zelf zaten vaak onder en tussen de spullen.

8 likes

En nu moet ik denken aan de man die seks had met een trekhaak.

17 likes

Dit wilde ik ook posten. Waarom heb ik dat filmpje ooit bekeken.

2 likes

Ik snapte vroeger nooit waarom mensen zo’n tennisbaan hadden. Ik vond dat mijn vader er ook maar 1 moest nemen. Hij had alleen geen trekhaak en ik vond dat hij hem best op zijn uitlaat kon doen :joy::joy:

4 likes

Typmachines. Helemaal als ze een kek kleurtje en een eigen koffer hadden
Vind ik nog steeds trouwens, ik bedoel KIJK NOU :heart_eyes:

image

Sowieso dingen met een eigen koffer, ook platenspelers

En dan zo’n harmonicakoffer voor je platen:

Dit zijn wel dingen die nu natuurlijk weer fancy/hip zijn maar het waren ooit ook gewoon praktische gebruiksvoorwerpen haha

15 likes

Dit soort doosjes met een heerlijk vervelend muziekje als je hem open deed.

53 likes

Oh die had ik en ruik hem gewoon.

2 likes

Ik heb echt nog nooit iemand met een tennisbal op z’n trekhaak gezien. Doen mensen dit nu nog steeds?

2 likes