Ik vond als kind kleren van de Zeeman en C&A heel chique. De kindjes van mijn klas droegen dat, en ik mocht dat niet van mijn moeder.
Ik mocht heel af en toe overblijven en vond dat echt een feest. De overblijf moeder was ontzettend lief en kreeg bijna altijd een keelsnoepje. Had toen nog geen idee dat het keelsnoepjes waren
Ik had dat altijd met de afleiding clockhouse van de c&a en coolcat. Alle populaire kinderen liepen hier in.
Mij leek de Lidl altijd heel fancy, wij hadden “alleen maar een Aldi”
Hier juist andersom, wij hadden alleen een lidl, en de aldi was bijzonder.
Maar wat ik echt fancy vond waren die enorme opvallende hoesjes/frontjes voor Nokia mobiele telefoons. Je kon ze zelfs laten maken met je eigen foto en dan ook nog opvallende kleurtjes etc voor het toetsenbord.
Als mensen een tennisbal op hun trekhak hadden.
Een trekhaak hebben
Ik dacht dat elke auto dat had en kwam er pas ergens vorig jaar achter dat dat niet zo was
Wat is het nut er eigenlijk van? Gewoon voor de lol?
Volgens mij bescherming van de trekhaak, vaak zit er ook zo’n plastic kapje op
Ik vond dit:
“Het beschermt de kogel van de trekhaak tegen regen. Hierdoor dus minder snel roest. Bovendien is de kogel natuurlijk altijd vettig, en je wil het vet er op houden omdat het als smeermiddel dient. Het vet wil je natuurlijk niet in je kleren krijgen, als je er tegenaan loopt.”
Was benieuwd dus ging googlen
ik vind een tennisbal op je trekhaak echt zo georganiseerd en netjes, ook van die mensen die netjes hun auto inladen en elk plekje precies benutten. Tegenovergestelde van mijn ouders, pleur het er maar in. Mijn zusje en ik zelf zaten vaak onder en tussen de spullen.
En nu moet ik denken aan de man die seks had met een trekhaak.
Dit wilde ik ook posten. Waarom heb ik dat filmpje ooit bekeken.
Ik snapte vroeger nooit waarom mensen zo’n tennisbaan hadden. Ik vond dat mijn vader er ook maar 1 moest nemen. Hij had alleen geen trekhaak en ik vond dat hij hem best op zijn uitlaat kon doen
Typmachines. Helemaal als ze een kek kleurtje en een eigen koffer hadden
Vind ik nog steeds trouwens, ik bedoel KIJK NOU
Sowieso dingen met een eigen koffer, ook platenspelers
En dan zo’n harmonicakoffer voor je platen:
Dit zijn wel dingen die nu natuurlijk weer fancy/hip zijn maar het waren ooit ook gewoon praktische gebruiksvoorwerpen haha
Oh die had ik en ruik hem gewoon.
Ik heb echt nog nooit iemand met een tennisbal op z’n trekhaak gezien. Doen mensen dit nu nog steeds?