Hahaha ik ben niet veel op de weg maar ik herken dit beeld wel… Zal er weer eens op letten.
Vroeger was er een of ander magazine over edelstenen enzo. Je kreeg er een stukje pyriet bij en ik en mijn broer wilden dat zooo graag.
In mijn beleving was het ook heel duur (er zat immers goud bij), we kregen het magazine na heel veel zeuren uiteindelijk en waren vanaf toen natuurlijk direct verzamelaars
Er zijn nog wat stenen bij gekomen daarna, maar de interesse verdween al vlug.
Geen idee meer hoe dit heette
O, wow. Ik was dit helemaal vergeten, maar ik was hier echt door geobsedeerd
Ohh die heb ik nog steeds en die vind ik altijd zo’n mooi muziekje hebben. Een Nocturne van Chopin geloof ik!
Jaaa die!
We hadden een grote en een heel klein brokje.
Er kwamen er nog meer bij ook een roze weet ik nog.
Haha ze zijn vast nog ergens bij mijn ouders op zolder
Weet niet precies hoe fancy ik het vond, maar toch wel fancy genoeg om er eentje te kopen: een opblaasstoel voor je mobiel. Why?
Doet me er aan denken dat ik een bureaustoel had gekocht voor mijn mobiel. Maar een opblaasstoel klinkt wel fancier!
Ik zag toevallig dit weekend een auto op de snelweg die het had. Daarom moest ik er aan denken.
Zag laatst ook een busje met een poppenhoofd erop dat was wel echt next level.
Dit spaarde ik ook!! Superleuk vond ik dat.
Via hetzelfde systeem (deagostini) kon je ook een schaakbord van Harry Potter sparen. Vond dat toen zo mooi en nu nog steeds wel haha, we hebben het ook nog steeds in huis
Dit vind ik nog best tof
Ik dacht dat al die spaardingen altijd na 2 tijdschriften stopten. Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ze zo’n spaarding compleet kregen
Wij hebben dat schaakspel wel compleet omdat we groot fan waren haha
(en verwend nee mijn ouders vonden het vgm ook gewoon leuk haha)
Haha ik ook. Je kreeg ook piepklein diamantje volgens mij. Ik heb ze ook nog ergens liggen bij mijn ouders.
Dit was mijn leven! Had die stenen in die speciale bewaarbakjes, las die folders ook echt! Heb ze toen zelfs mee naar school genomen voor een spreekbeurt haha. Ik heb ze nog echt mega lang bewaard.
Inderdaad die verpakking! Zo klein was die, maar ik dacht toen, wow een echte diamant!!!
Kijk wat ik nog heb
Blijkbaar heb ik het ook maar een paar keer gekocht en daarna die bak vol gegooid met losse edelstenen.
Ziet er echt leuk uit zo!
- Een inloopkast (ok vind ik nog steeds fancy)
- Een klaparmband
- Een of ander meidenspel waarbij je pukkels op moest plakken (want oudere nichtje had dat)
- Wierook
- Zo’n pluche rug/schoudertas. Ik weet nog in een tijdschrift een prijsvraag stond over Slimme Schemer en Tiedo waarbij je een pluche tas kon winnen en ik was er helemaal weg van.
-
Vogue Indian Passion deodorant
-
Kappus Pink Roze zeepje (kocht ik elk jaar als verjaardagscadeau voor mijn moeder hahaha)
Oh dat spel vond ik zo leuk! Net als de droomtelefoon ofzo? Die vond ik zo tof!