Ik vond het heel fancy als andere kinderen een MP3 speler hadden. Toen ik in groep 7/8 zat kregen mensen dat als schoencadeautje zelfs, dat vond ik zó vet
Jaaa, mijn nichtjes hadden deze en daar was ik altijd heel jaloers op!
Dit wilde ik zo graag! (zou het nu nog wel willen haha)
Ooh die deo ja
Ik had deze voor mijn barbies, hahahaha. Still feeling cool
Girls! Mijn zus had dit, en het was geweldig. Met die rode stickertjes als pukkels. Toen ze op waren nam mijn vader van kantoor nieuwe rode stickertjes mee.
Blijkbaar komen opblaasbare meubels dit jaar weer terug als trend!
Sowieso alle opblaas spullen vond ik helemaal geweldig!
Ik had ook een opblaasbare prullenbak, fotolijstje en zelfs een rugzak??? Hahaha en die rugzak is toen een keer ‘geknapt’ op een hele warme zomerdag, dus die kon ik helaas niet meer opblazen.
Dat was wel echt de 1999 Tina esthetic
Die puntjes voelden altijd zo chill haha
Echt bij zoveel afbeeldingen ruik ik de items gewoon.
Ooooooh ja dit is geweldig Mijn moeder had een berg van deze dingen op haar werk ofzo gekregen dus ik heb echt een jaar lang op ieder feestje de jarige dat cadeau gegeven en ik had echt standaard het beste cadeau van allemaal, iedereen vond dit fantastisch.
Hierdoor moet ik gelijk denken aan vroeger toen ik shampoo had die naar cola rook. Heb het zelfs geproefd. Vond zo jammer dat het niet naar cola proefde
Ik heb nu handzeep van de Action die schuimt. Elke keer weer genieten als ik mijn handen was!
“Ik kan het zelluf met Kandoo!”
Haha, kan me die reclame zo voor de geest halen
Oh die shampoo, ik ruik hem gewoon. Volgens mij had je ook een aarbeien variant? Ik had altijd de rode iig en mijn broer deze.
Ja de aardbeien variant hadden wij ook (dacht rood flesje)
@tuula weet de naam niet meer, maar rook echt naar super lekker
Bubble Joe
Aaah, ik wilde deze ook maar het mocht niet want “onzin, je zorgt maar gewoon zelf dat je geen shampoo in je ogen krijgt”.
Ik mocht het ook nooit, want het zou niet goed zijn voor m’n haar volgens m’n ouders. Alsof die jaren 90 Pantene zoveel beter was