Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Wij hadden de meloen variant :star_struck:

3 likes

Haha, ik snap ook niet waarom shampoo in je ogen als kind zo een ding was? Ik heb er nu echt nooit last van? Hoe kon het zo moeilijk zijn om shampoo uit te spoelen :joy:?!

19 likes

Wooow echt compleet vergeten dit. We hadden hiervan ook een fancy kikker doosje voor vochtig toiletpapier in te doen in de badkamer staan :joy:

2 likes

Zodra je het haar van een kind gaat uitspoelen, ookal zeg je duizend keer “kijk omhoog”, komt er een soort kortsluiting en gaat het hoofd overal heen/wordt er met zeephanden in ogen gewreven/is de aandacht opeens naar de grond waardoor alles toch in de ogen komt. Pure kortsluiting :joy:

18 likes

Die shampoo herinnert mij eraan dat ik tandpasta in pomp ook zo fancy vond.

29 likes

Mijn tante had altijd deze dingen om de mouwen van haar trui. En dat vond ik zo mooi, vroeg altijd aan m’n moeder waarom zijn dat niet had. En dan wilden wij ze ook om als we bij m’n tante waren en dan kreeg je een soort waxbeurt van je armhaar en dat deed fucking pijn :’)

99 likes

Haha ja echt he (dat waxen :joy:). Mijn oma had ze ook altijd.

2 likes

Mouwophouders! Never forget dat het me een goed idee leek die van mijn moeder te gebruiken als wokkel (als voorloper van de scrunchie
) :sob::sob: Als je dacht dat het zeer deed op je armhaar
 de tranen schieten er gewoon opnieuw van in mijn ogen :sob::joy:

36 likes

Mijn moeder gebruikt deze nog regelmatig haha.

2 likes

Ik heb deze gewoon nog steeds en ik weiger hem weg te doen.

2 likes

Maar wtf dit is briljant!

2 likes

Maar omg ik vind dit nog steeds fancy. Ik wil dit!!

2 likes

Ik vond deze shirts echt heeelemaal geweldig vroeger. Ik mocht ze dus niet van m’n moeder (ik snap nu waarom haha) en was zo jaloers op andere meiden. Uiteindelijk gaf m’n moeder aan m’n gezeur toe en heb ik het misschien 2x aan gehad :rofl:

41 likes

Ik heb nog steeds shirts die zo uit de was komen maar dan gewoon passen als ik ze aantrek

2 likes

Waarom dan? Ik had ze vroeger en ik het enige probleem was dat ze synthetisch waren maar dat vond ik niet zo erg haha

1 like

Hartstikke synthetisch idd en dit voorbeeld is effen van kleur maar ik zag net een foto van mezelf met dat ding aan (zo herinnerde ik het me weer) pimpel paars met een vissenprint erop. Gele broek eronder. Niet m’n meest fashionable look ooit :joy:

3 likes

Oh op die manier! Het staat inderdaad vaak niet erg fashionable naar de huidige normen, maar zolang je nog jong bent neemt niemand het je kwalijk en blijft de schade gelukkig beperkt :joy: Ik mis die tijd zo erg. Wil weer zo’n shirtje aan met vlinderclipjes in mijn haar en dan op Ace of Base en Toy Box dansen.

3 likes

afbeelding

Deze disgusting vodjes waren echt bomb :fire: heb er zo lang om moeten zeuren bij mijn moeder. Uiteindelijk had ik ze in groen, roze en zwart.

40 likes

Dit soort voorverpakte snacks:

image

image

image

image

34 likes

dit vind ik (nee, is) nog steeds fancy

11 likes