Wij hadden de meloen variant
Haha, ik snap ook niet waarom shampoo in je ogen als kind zo een ding was? Ik heb er nu echt nooit last van? Hoe kon het zo moeilijk zijn om shampoo uit te spoelen ?!
Wooow echt compleet vergeten dit. We hadden hiervan ook een fancy kikker doosje voor vochtig toiletpapier in te doen in de badkamer staan
Zodra je het haar van een kind gaat uitspoelen, ookal zeg je duizend keer âkijk omhoogâ, komt er een soort kortsluiting en gaat het hoofd overal heen/wordt er met zeephanden in ogen gewreven/is de aandacht opeens naar de grond waardoor alles toch in de ogen komt. Pure kortsluiting
Mijn tante had altijd deze dingen om de mouwen van haar trui. En dat vond ik zo mooi, vroeg altijd aan mân moeder waarom zijn dat niet had. En dan wilden wij ze ook om als we bij mân tante waren en dan kreeg je een soort waxbeurt van je armhaar en dat deed fucking pijn :â)
Haha ja echt he (dat waxen ). Mijn oma had ze ook altijd.
Mouwophouders! Never forget dat het me een goed idee leek die van mijn moeder te gebruiken als wokkel (als voorloper van de scrunchieâŠ) Als je dacht dat het zeer deed op je armhaar⊠de tranen schieten er gewoon opnieuw van in mijn ogen
Mijn moeder gebruikt deze nog regelmatig haha.
Ik heb deze gewoon nog steeds en ik weiger hem weg te doen.
Maar wtf dit is briljant!
Maar omg ik vind dit nog steeds fancy. Ik wil dit!!
Ik vond deze shirts echt heeelemaal geweldig vroeger. Ik mocht ze dus niet van mân moeder (ik snap nu waarom haha) en was zo jaloers op andere meiden. Uiteindelijk gaf mân moeder aan mân gezeur toe en heb ik het misschien 2x aan gehad
Ik heb nog steeds shirts die zo uit de was komen maar dan gewoon passen als ik ze aantrek
Waarom dan? Ik had ze vroeger en ik het enige probleem was dat ze synthetisch waren maar dat vond ik niet zo erg haha
Hartstikke synthetisch idd en dit voorbeeld is effen van kleur maar ik zag net een foto van mezelf met dat ding aan (zo herinnerde ik het me weer) pimpel paars met een vissenprint erop. Gele broek eronder. Niet mân meest fashionable look ooit
Oh op die manier! Het staat inderdaad vaak niet erg fashionable naar de huidige normen, maar zolang je nog jong bent neemt niemand het je kwalijk en blijft de schade gelukkig beperkt Ik mis die tijd zo erg. Wil weer zoân shirtje aan met vlinderclipjes in mijn haar en dan op Ace of Base en Toy Box dansen.
Deze disgusting vodjes waren echt bomb heb er zo lang om moeten zeuren bij mijn moeder. Uiteindelijk had ik ze in groen, roze en zwart.
dit vind ik (nee, is) nog steeds fancy