Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik vind het nog steeds fancy in de zin van (te) duur, maar ik denk vooral ew als ik het nu zie.
Behalve het potje met alleen dippers en nutella (niet het drinken) lijkt het me nu allemaal vies/crappy eten.
Ik wilde dit vroeger graag maar nu niet meer hoor haha

3 likes

Ik heb deze vroeger nooit gehad, maar ik had ze aan naar het laatste feestje voor Corona dus ik heb er wel goede herinneringen aan :stuck_out_tongue:

1 like

Je armen helemaal volhangen met deze plastic armbandjes. Het liefst in neon kleurtjes natuurlijk.
13 sieraden van vroeger - 4 plastic armbandjes

67 likes

Jaaaa en met glitters

4 likes

En in combinatie met een shirt en broek in fluorescerende kleuren :+1:
Zo ben ik vereeuwigd op de klassenfoto in de 2e klas. Ik stond dan ook nog eens in het midden van de klas op die foto :joy: niemand kon om mijn kleuren heen hahaha

5 likes

Ik heb gelijk die milieubewuste fijne plastic geur in mijn neus

4 likes

Nutella met dip en drinken! Nog steeds mijn favoriet als ik in Italië ben.

3 likes

Ik had als kind een tijdje een obsessie met deze haarbanden:
image
Met zo’n elastiek achter, en je kon het zo dragen zoals op de foto maar ook als een gewone haarband. Op gegeven moment had ik er eentje met pailletjes en dat vond ik al helemaal het beste ooit. Nu ik erop terugkijk denk ik echt wtf, zo lelijk :sweat_smile:

O en (hier moest ik vanochtend aan denken toen ik onder de douche stapte): ik vond het altijd fancy als mensen de douche al aanzetten voordat ze eronder stapten. Wij deden dat thuis nooit (denk vanwege waterverspilling?), gewoon hop eronder en even doorbijten tot het warm wordt. Weet nog dat ik een vriendinnetje dit een keer zag doen en echt dacht: wow zo slim, dat kan dus gewoon :open_mouth:

23 likes

Lakschoenen, met kanten sokjes.
Ik heb als 6 jarige gehuild toen ik ein-de-lijk lakschoentjes kreeg en aan mocht naar het kerstdiner op school

35 likes

Zou ik nog steeds willen :heart_eyes:

2 likes

Doen!
Ik heb quasi dit soort lakschoenen (voor volwassenen, wel iets anders dus) en vind ze nog steeds geweldig :smiley: ik heb er vorig jaar nog nieuwe zolen onder laten zetten omdat die helemaal afgesleten waren.
Ik draag ze persoonlijk wel zonder de witte sokken :sweat_smile:

2 likes

Oehh welk merk?

oh ik heb ze al lang, ze zijn van een Engelse winkel maar ik weet niet zeker welke (en het is eraf gesleten). Het was Office of Schuh, hebben allebei ook een webshop.
Maar in Engelse winkels/webshops kun je ze vaak wel vinden, grof maar ook fijner. Je kunt zoeken op Mary Janes . Asos en Clarks hebben dit soort modellen ook wel.
bv https://www.office.co.uk/view/product/office_catalog/6/3552902740 Of van die vintage stijl winkels.
bv: https://cherryredvintage.com/products/collectif-40s-50s-mary-jane-black-patent-shoes

Sorry geen goede links :stuck_out_tongue:

1 like

Off topic, maar wat is dit voor giraffenek :rofl:

9 likes

Doe jij nou aan nekshaming?

1 like

Woooooow ja deze had ik ook! En het was helemaal compleet als je zo’n ding in je haar had:

afbeelding

14 likes

Ja poppennekshaming

1 like

En die met glitters waren veel minder flexibel en deden pijn als je ze om je armen wilden doen en je kon ze minder goed knopen tijdens saaie lessen :joy:

2 likes

Haha zulke haarbanden had ik ook en ik gebruik eentje ervan nog steeds voor als ik m’n gezicht ga reinigen :sweat_smile:
Ding is minstens 15 jaar oud en dat hele elastiek is weg haha, maar toch

Zag laatst deze video van Jenna Marbles en nu wil ik opzich ook wel weer een Hair wrap.

2 likes