Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Ik vond het altijd fantastisch als ik dit toetje mocht. Geen idee of dat misschien niet zo fancy is maar ik voelde me dan helemaal the shit in ieder geval en heb er echt goede herinneringen aan (en nu trek in in)

61 likes

Dit kreeg ik altijd bij mijn oma met logeren, goede oude tijd.

3 likes

Oehhh dit kreeg ik vroeger regelmatig! Was dit al helemaal vergeten.

Dit doet me ook denken aan dat je af en toe van die plastic stokjes kreeg bij je danoontje zodat je hem kon invriezen en een soort danoontje ijsje had. Dat was echt de shit.

13 likes

Haha ik ook :heart: Heb er hele warme gevoelens bij
Terwijl er niet mega veel smaak aan zat geloof ik

1 like

Dit toetje ken ik niet, maar deed me ineens wel denken aan de toetjes (volgens mij van de AH?) waar je van die kleine diertjes bij kon sparen.

unnamed (1)

14 likes

Jaaaa dierentoetjes!! Mijn zus en ik waren altijd dolgelukkig als we er eentje mochten. Op een gegeven moment hadden we ook zoooo veel van die diertjes haha

2 likes

Ah ik heb dit 1x gekregen bij mijn tante en vond dat zo magisch dat ik het nu nog weet. Dolblij.

1 like

Oh ik ook! Maar ik vond ze helemaal niet lekker, houd helemaal niet van die chemische yoghurt. Maar er zat een speeltje in, dus ja, daar wilde ik best met lange tanden dat spul voor naar binnen werken.

1 like

Ik zeurde hier altijd zo om en toen kreeg ik het eindelijk en toen lustte ik het helemaal niet, was echt een deceptie haha.

1 like

Ronde pilstrips in een doosje :+1:

25 likes

Ik had vroeger ook de yasmin-pil in een schuifhoesje. Vond ik ook chique haha

1 like

Of zo een pillenbakje voor de hele week! Dan mocht je gewoon elke dag een vakje openen!

3 likes

Soort advent kalender dan :sweat_smile:

7 likes

Weet nog dat ik als kind elke vrijdagavond met mn moeder de stad in ging en dan iets van dit mocht uitzoeken in de primera/

image

oh en tatto kauwgom die zn smaak verloor naar 1 minuut, uberhaupt van die nep tattoos vond ik heel fancy

image

En op nummer 1: chocolade sigaren tindens sinterklaas, en daar dan heel stoer mee lopen roken

image

43 likes

Ik snapte als kind al niet waarom dit in de vorm van een voet was :joy: nooit gehad trouwens maar dat vond ik toen al zo onaantrekkelijk

8 likes

Hier begonnen de voetfetishen dus

6 likes

Eigenlijk vond ik alle “coole” snoep heel fancy, vooral als het op de reclame was zoals deze: big baby pop Biiiiiiiig baby pop! Blablbla dippen en likken :sweat_smile:

image

Of campinas omg, deze bestaan volgens mij nieteens meer
image

46 likes

Omg al die old skool snoep, word er helemaal sentimenteel van

afbeelding

afbeelding

33 likes

Die tweede foto kan ik gewoon proeven. Chemische aardbei met soort van zoete room?

4 likes

Die 2e vond ik zoooo lekker

1 like