Ik vond het altijd fantastisch als ik dit toetje mocht. Geen idee of dat misschien niet zo fancy is maar ik voelde me dan helemaal the shit in ieder geval en heb er echt goede herinneringen aan (en nu trek in in)
Dit kreeg ik altijd bij mijn oma met logeren, goede oude tijd.
Oehhh dit kreeg ik vroeger regelmatig! Was dit al helemaal vergeten.
Dit doet me ook denken aan dat je af en toe van die plastic stokjes kreeg bij je danoontje zodat je hem kon invriezen en een soort danoontje ijsje had. Dat was echt de shit.
Haha ik ook Heb er hele warme gevoelens bij
Terwijl er niet mega veel smaak aan zat geloof ik
Dit toetje ken ik niet, maar deed me ineens wel denken aan de toetjes (volgens mij van de AH?) waar je van die kleine diertjes bij kon sparen.
Jaaaa dierentoetjes!! Mijn zus en ik waren altijd dolgelukkig als we er eentje mochten. Op een gegeven moment hadden we ook zoooo veel van die diertjes haha
Ah ik heb dit 1x gekregen bij mijn tante en vond dat zo magisch dat ik het nu nog weet. Dolblij.
Oh ik ook! Maar ik vond ze helemaal niet lekker, houd helemaal niet van die chemische yoghurt. Maar er zat een speeltje in, dus ja, daar wilde ik best met lange tanden dat spul voor naar binnen werken.
Ik zeurde hier altijd zo om en toen kreeg ik het eindelijk en toen lustte ik het helemaal niet, was echt een deceptie haha.
Ik had vroeger ook de yasmin-pil in een schuifhoesje. Vond ik ook chique haha
Of zo een pillenbakje voor de hele week! Dan mocht je gewoon elke dag een vakje openen!
Soort advent kalender dan
Weet nog dat ik als kind elke vrijdagavond met mn moeder de stad in ging en dan iets van dit mocht uitzoeken in de primera/

oh en tatto kauwgom die zn smaak verloor naar 1 minuut, uberhaupt van die nep tattoos vond ik heel fancy
En op nummer 1: chocolade sigaren tindens sinterklaas, en daar dan heel stoer mee lopen roken
Ik snapte als kind al niet waarom dit in de vorm van een voet was nooit gehad trouwens maar dat vond ik toen al zo onaantrekkelijk
Hier begonnen de voetfetishen dus
Eigenlijk vond ik alle “coole” snoep heel fancy, vooral als het op de reclame was zoals deze: big baby pop Biiiiiiiig baby pop! Blablbla dippen en likken
Of campinas omg, deze bestaan volgens mij nieteens meer
Die tweede foto kan ik gewoon proeven. Chemische aardbei met soort van zoete room?
Die 2e vond ik zoooo lekker