In de kringloop kom je die nog wel eens tegen! En is die ook niet nieuw nog te krijgen?
Mn all time fave, de betoverende doolhof
Hoezo heet het trouwens DE betoverende doolhof, ik weet dat nederlands niet mijn allersterkste punt is maar het is toch HET doolhof?
Edit: oh en dr bibber
Het is ook nog eens de betoverde ipv betoverendeđ± Echt rare naam idd!
oh god niet eens gezien, vind dit nog moeilijker zonder stotteren mijn mond uit te krijgen dan Liesje leerde lotje lopen langs de lange lindelaan
Niet per se toch? @tierelantijn
Betoverde = doolhof is betoverd
Betoverende = doolhof betovert
Dit is echt een heel gekke woordencombinatie als je het vier keer typt trouwens
Mijn ultieme favoriet, muizenval
Je was eerst 3 uur bezig met alles in elkaar zetten, maar wat een feest.
Hoor in gedachten nog geratel van het kooitje wat naar beneden kwam
ZO LEUK
Oh jaaa dit was mijn favoriet. Ook vriendjes en vriendinnetjes die kwamen spelen wilden dit altijd doen. Ik vond die duiker die dan zo sprong in dat bakje ook geweldig
Dan blijft het toch nog steeds âhetâ?
nee, het komt van de hof = de tuin. Maar dat zeggen alleen Belgen nog. Of mensen die het over de hof van Eden hebben. Het hof, dat is een paleis.
Oo nee ik haatte dit door het schrikeffect van dat kutkooitje
Herkent iemand deze?
Vroeger zoveel ruzie gehad met mân zussen aan tafel, iedereen wilde de krokodil haha
Oooooh jazeker. Nu moet ik ook denken aan van die doosjes met patat die je in de magnetron moesten
Dit spel, dat had onze buurjongen en dat vond ik er altijd zo spannend uitzien met die lichtgevende schedel!
Mag allebei geloof ik!
Edit: ja onzetaal bevestigt dat
Ohh je bovenste omschrijving doet me denken aan een soort platte verfdoos waar je dan verschillende âboekenâ in kon doen en daar had je dan ook oneindig veel puzzels in? Ook heel school.
Was echt heel plat, net als een oogschaduwpalette eigenlijk. Ik kan de geur zo voor me halen wie weet wat ik bedoel?
Als je het goed had kreeg je geloof ik een patroon te zien!
Ligt echt op het puntje van mijn tong ditâŠ
Ooh ja! Ik vond dat echt magie altijd
Oh wow hier heb in zoveel zin in nu. Zo lekker
Haha deze ruik ik ook nog en ik voel ook nog mân teleurstelling als het patroon niet klopte als ik klaar was. Mân eerste confrontatie met falen.