Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Toevallig zag ik laatst zo’n wagentje voorbij rijden maar ik vond het altijd zo fancy als mensen diepvriesproducten lieten bezorgen? Er stonden ook altijd lekkere ijsjes op die wagentjes dus ik dacht ook vooral dat dat bezorgd werd. Dus… Dat wilde ik ook :woman_shrugging:t3::joy:

3 likes

Als een goudvis dood was, wilde ik die altijd in zo’n kistje begraven. Ik kreeg een ijsje en de vis een begrafenis. :sweat_smile:

54 likes

Ja wat is dat met die geur :sweat_smile:

1 like

Dit komt me vaag bekend voor :thinking:

d1e32b0fb2db21fcaf39a58a4b6284fb

Is deze al voorbij gekomen?

70 likes

Ik had de headset erbij. Daar moest je die lollie inproppen :rofl:

64 likes

Dit wil ik nu nog steeds

4 likes

Maar dit is ook fancy!

2 likes

Hahahahah dit is fantastisch

4 likes

Wow ik kan me hiervan nog heel goed de reclame op tv herinneren. Weet nog dat ik die altijd heel spannend vond en daardoor nieuwsgierig was naar het spel.

3 likes

De hamburger bak diploma. Kinderfeestje bij de mcdonalds en dan als jarige een hamburger mogen bakken. Ik luste de hamburger niet eens, want zat kaas op. Kreeg toen nog ruzie met mijn bff, omdat ik de hamburger aan een andere vriendin gaf ipv aan haar :joy: jaren later kunnen we er om lachen.

27 likes

Ik vond die feestjes altijd zo leuk(behalve de keer dat ik een happy meal moest delen). Vooral het gedeelte dat je in de vriezer werd opgesloten :joy:

3 likes

met mijn ouders ging ik altijd op vakantie in een hotel. als we in het hotelrestaurant gingen eten, mocht ik best vaak mee de keuken in om een toetje te maken. dat vond ik zooo fancy. hoogtepunt van mijn vakantie. inmiddels heb ik al heel veel horeca ervaring en is het verre van fancy geworden. :see_no_evil:

5 likes

De smaak van deze. Ik wil ze weer <3

1 like

Als je zulke kettingen kreeg met de avondvierdaagse was je echt een koning :star_struck:

60 likes

Ik heb ze laatst nog met mijn nichtjes gemaakt, ze vonden het geweldig haha. Wel met dropveter trouwens

3 likes

Oh ik heb hier nu echt zooo’n zin in haha

2 likes

Woow wat een leuk idee! Denk dat mn nichtjes dat super leuk vinden haha.

1 like

image

Dit doe ik ook nog steeds als ik zulke chips eet.

41 likes

Ik probeer het maar m’n vingers zijn te dik :tired_face:

2 likes