Toevallig zag ik laatst zo’n wagentje voorbij rijden maar ik vond het altijd zo fancy als mensen diepvriesproducten lieten bezorgen? Er stonden ook altijd lekkere ijsjes op die wagentjes dus ik dacht ook vooral dat dat bezorgd werd. Dus… Dat wilde ik ook
Als een goudvis dood was, wilde ik die altijd in zo’n kistje begraven. Ik kreeg een ijsje en de vis een begrafenis.
Ja wat is dat met die geur
Dit komt me vaag bekend voor
Is deze al voorbij gekomen?
Dit wil ik nu nog steeds
Maar dit is ook fancy!
Hahahahah dit is fantastisch
Wow ik kan me hiervan nog heel goed de reclame op tv herinneren. Weet nog dat ik die altijd heel spannend vond en daardoor nieuwsgierig was naar het spel.
De hamburger bak diploma. Kinderfeestje bij de mcdonalds en dan als jarige een hamburger mogen bakken. Ik luste de hamburger niet eens, want zat kaas op. Kreeg toen nog ruzie met mijn bff, omdat ik de hamburger aan een andere vriendin gaf ipv aan haar jaren later kunnen we er om lachen.
Ik vond die feestjes altijd zo leuk(behalve de keer dat ik een happy meal moest delen). Vooral het gedeelte dat je in de vriezer werd opgesloten
met mijn ouders ging ik altijd op vakantie in een hotel. als we in het hotelrestaurant gingen eten, mocht ik best vaak mee de keuken in om een toetje te maken. dat vond ik zooo fancy. hoogtepunt van mijn vakantie. inmiddels heb ik al heel veel horeca ervaring en is het verre van fancy geworden.
De smaak van deze. Ik wil ze weer <3
Ik heb ze laatst nog met mijn nichtjes gemaakt, ze vonden het geweldig haha. Wel met dropveter trouwens
Oh ik heb hier nu echt zooo’n zin in haha
Woow wat een leuk idee! Denk dat mn nichtjes dat super leuk vinden haha.
Dit doe ik ook nog steeds als ik zulke chips eet.
Ik probeer het maar m’n vingers zijn te dik