Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Misschien zijn je nagels lang genoeg? Dan hang je ze daar gewoon om :joy:

1 like

Of probeer het eens met Bugles en doe alsof je een heks bent :joy: (Heb ik geen Bugles voor nodig overigens).

9 likes

Je hebt ook van die langwerpige nibbits en die plakte ik als kind altijd aan de binnenkant van m’n wang. Die nibbit ‘zoog’ daar aan vast ofzo, was een hele sensatie

5 likes

Herkent er iemand deze nog?
Heb er als kind uren mee gespeeld en roept gelijk terug frustraties op door die armen en benen die iedere keer loskwamen :sweat_smile:

b79e1444c1180806d5c71ebef91b1c06

55 likes

Ojaaa Betty spaghetti!
Ik had alleen een kleine mini Betty spaghetti die een keer in een happy meal zat hahaha
Daar zat overal ijzerdraad in toch, de haren en benen en armen, en dan kon je alles buigen.

8 likes

Hahaha dit is zo’n specifieke frustratie van zo lang geleden maar ik voel hem weer helemaal. Heel kut ja.

1 like

Jeugdtrauma komt weer boven dat ik lang boos ben geweest de vriendin waarbij ik mijn Betty spaghetti met glitterhaar liet liggen zodat we de volgende keer verder konden spelen en nooit terug meer terug heb gezien.

4 likes

Vroeger had je van die knutselsetjes met geparfumeerd papier waarmee je bloemen kon maken. Ik mocht dat dan bij hoge uitzondering een keer kopen van mijn moeder. Vond het zooooo cool.

Hetzelfde met lege flesjes parfum (cacharel Lou Lou) waarmee ik dan mocht spelen. Parfum was natuurlijk niet voor kinderen maar ik wilde dan zó graag parfum want dat was fancy. Dacht ook dat die Lou Lou mega high end was haha.

6 likes

De corona onder de beautytrends ja. :wink:
Ik heb die misschien zelfs nog liggen van O.P.I.

3 likes

Zelfs ik heb dat OPI flesje gekocht en hiermee rondgelopen terwijl ik nooit nagellak droeg/draag. Wat een throwback.

1 like

Wooooooow oh ja was het bestaan hiervan vergeten. Ik droeg dit, wat lelijk echt :joy::joy::joy:

1 like

Ik kreeg wel complimenten over mijn nagels toen ik dit droeg :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

kennen jullie deze nog dan? :joy: van die metallic nagellak waar je met magneten streepjes op kon maken. was toen helemaal fancy maar nu denk ik echt hoe dan, zo lelijk haha

8588739

oh hahaha @Moon86 je was me voor!

8 likes

Ik had ook zo’n lakje en magneetje, maar het lukte voor geen meter hahah sad.
Heb vroeger zoveel pogingen tot nail art gedaan, was echt mijn hobby.

3 likes

Deze was ik ook helemaal vergeten. Lijkt net gechipte nagellak, vind het er niet uitzien :x
Doet me denken aan deze van Catrice. Was ook rond die tijd en bijna iedereen die ik kende gebruikte deze. Iemand die deze ook nog herkent?
image

6 likes

Ohhh, dit zou ik serieus nog wel willen! Werkte dit?

1 like

Ik had ook zo’n matte topcoat
En deze foto erbij omdat ik deze ring als armband had hahaha

12 likes

Ja, deze zag er best nog leuk uit maar Kruidvat heeft hem uit zijn assortiment gehaald volgens mij

Volgens mij heb ik deze kleur nog ergens liggen. En die ombre topcoat misschien ook nog. Ik heb ook het idee dat iedereen massaal die base coat van de Hema gebruikte.

Oh my ik had dit maar dan van Konad.

En hierdoor moest ik ineens ook aan fimo nail art denken.

23 likes