Dingen die je als kind fancy vond maar het eigenlijk niet zijn

Mijn fantasy fire is wel flink verkleurd haha.

8 likes

Deze was volgensmij ookk popi Just Spotted the Lizard. Ik heb deze nog steeds.

10 likes

Aaah ja ik heb de Chanel versie hiervan!! Peridot. Is nog steeds een favoriete kleur van mij :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ik heb laatst nog een matte topcoat gekocht. Hahaha

3 likes

Zo’n mini lipgloss voor aan je mobiel die vaak ook nog echt mega mega tintelde waardoor je zogenaamd grotere lippen kreeg

edit: deze blauwe had ik die zo mega tintelde, deed gewoon oprecht pijn

en deze foundation
image

als laatste: een haarloop, vond dit ding altijd zo fascinered, maar hoe onnodig hahah

28 likes

Ik heb hier serieus nog een hele bak van hahahah, allemaal staafjes die je zelf moest snijden dus die plakjes werden altijd veel te dik😭

4 likes

Nou in navolging van die airfoam foundation, had ik deze:

Dat zag er gewoon niet uit joh… die textuur die het heeft in het potje kreeg je ook ongeveer op je gezicht

59 likes

Mascha van beutygloss ging toch ooit foundation kloppen met een handmixer om te kijken of je dit na kon maken?

6 likes

Oh god ja, de textuur, de te oranje kleur, de droogheid extra geaccentueerd. Memories.

Lang gebruikt… een nar sponsje maakte het wél fancy :grin:

3 likes

Haahaha ja toen ging ze alles tot mouse maken! Ik was zo gefascineerd en wilde ook alles in mouse structuur…

3 likes

Volgens mij was het met één ding gelukt maar ik weet niet meer wat dat was…

1 like

Shea butter of kokosolie toch?

1 like

Mijn moeder en zusje gebruiken dit nog! hahaha

1 like

Haha zo grappig om weer te zien

Die bodybutter is ook echt leuk en goed over nagedacht

6 likes

Ik dacht hier vanmiddag ineens aan! Mijn oma besteld altijd bij Y.ves Roch.er en ik vond de post die zij daarvan ontving ook altijd zo fancy. Boekje, invullijst, kaartjes met flapjes waar je korting op stond, proefmonstertje. Ik vond dat prachtig!

29 likes

Y.ves was inderdaad magisch. Had altijd het idee dat dat hele bijzondere producten voor rijke mensen waren

De Wehkamp gids vond ik trouwens ook bizar fancy.
Gewoon een geprinte winkel die elk half jaar op deurmat viel.
Daar zijn heel wat bomen voor omgekapt.

8f1664567a5759849bcb13bf6512ffb3--wordpress-nostalgia

21 likes

Helemaal fancy als er dan ook nog wat besteld werd. Zo bijzonder vroeger als er een pakje verwacht werd :sweat_smile:

1 like

Jaaaaa!
Dan kon je bellen naar de Wehkamp Hotline of een antwoordkaartje met je bestelling op de post doen :heart:
16 weken later had je je bestelling binnen.

Wat een tijden.

5 likes

Precies dat ja! Wij hadden ook altijd prachtige glazen flesjes badolie van Y.ves staan. Werden nooit gebruikt want we hadden geen bad. Maar inmiddels staan ze in mijn badkamer te shinen, ze zijn nog steeds mooi :heart_eyes:

De Wehkamp gids vond ik ook super leuk!! :star_struck: En we kregen ook altijd een boekje van een winkel met allerlei frutsels, handige dingen voor in en om het huis en decoratie. Volgensmij heette het zoiets van: “1000 dingen voor in huis”. Die vond ik ook zo leuk!

3 likes