oh ja, en dan stiekem altijd even bladeren naar de vier 18+ paginas
Ik denk dat veel jaren 90 tieners hun eerste erotische ervaring hadden met de Wehkamp gids op pagina 394
Ja omg die lipgloss had ik ook en brandde
Mag ik even eerlijk bekennen dat ik al die tijd niet wist hoe die hairloop werkte.
Represent. Kan die pagina’s nog levendig voor de geest halen.
Haha dit, en met stiekem in de rode oortjes strips van m’n oudere broer gluren (vond ik stiekem ook best fancy toen)
Omg die 1000 dingen vond ik zooooo cool. Waren ook altijd van die handige gadgets haha. Zouden ze nog bestaan als website ofzo?
Hahahaha!! Oooh zo leuk dat iemand het kent ik zag altijd zoooo veel leuks wat ik dan later echt had willen hebben
heb geen idee of ze nog bestaan!
Ik had hetzelfde met Samson & Gert-koekjes van de Aldi. Ik kreeg altijd donkere keiharde koeken met zaden en granen, zonder suiker.
Die S&G-koekjes vond ik echt vergelijkbaar met gebak, qua traktatielevel.
Kan me wel herinneren dat ik in groep 2 heel verbaasd was om te horen dat veel klasgenoten al eens een gaatje in hun tanden hadden gehad. Ik had dat nooit en dacht dat kinderen dat niet konden krijgen. Dankjewel, thermosbeker kruidenthee en suikervrije koeken in de pauze😉
Mijn oma had deze vitamine c tabletjes altijd in het keukenkastje staan. Die mocht ik dan eentje na de lunch. Vond dat zo fancy, zo’n gezond snoepje die je dan ook echt maar 1 per dag mocht nemen. Maar vond ze dus zooo lekker en fancy en interessant dat ik vaak stiekem gedurende dag nog een paar pilletjes ging pakken. Heb zo weleens een heel potje van die dingen opgevreten, oma in paniek natuurlijk haha.
Ooh deze hadden wij ook soms! Zo lekker inderdaad, ik at dat ook weg als snoep haha.
Ik vond deze tijdschriften bij iemand al vet fancy want ik zag ze nooit ergens anders, terwijl het inhoudelijk niks voorstelt.
Hé? Ditjes en datjes is toch wel een ander niveau blad dan Reader’s Digest of heb ik Reader’s Digest ook altijd te fancy ingeschat op basis van de naam
Ditjes en Datjes is misschien een graadje erger, maar zoals ik RD kan herinneren (ik heb het al jaren niet meer gelezen) vond ik het ook wel super random.
Oooh dit doet me hier aan denken:
Die had mijn opa altijd in de koelkast staan en ik vond het zo bijzonder. Net zo lekker als yoki drink maar dan “voor volwassenen”, goed voor je en in zo’n leuk klein flesje. Ik wilde er altijd eentje.
Ik dacht dat Ditjes en Datjes echt een soort Party of Story was maar dan van een nog lager niveau. Dat is toch een gratis blad van een supermarkt?
Ik weet alleen nog dat er ooit een rechtzaak was aangespannen door een soapster omdat ze op het strand stiekem topless foto’s van haar hadden gemaakt en in dat blad hadden gezet (waarom weet ik dit nog)
Auto’s met vier deuren.
Ik wist vroeger niet eens dat het gratis was omdat we altijd naar dezelfde supermarkt gingen.
Maar DG is volgens mij tegenwoordig een mixed bag met redelijke artikelen en dit soort grappen:
Ik kom er nu achter dat er blijkbaar een ‘ditjes en datjes’ facebook community is
En dat ditjes en datjes in ieder geval beeldredactie van hoog niveau heeft
Nijlpaard
Ik probeerde eerst op de foto een drol te zoeken ofzo, dat het een schijtend nijlpaard zou zijn en de beeldredactie een ongelukkige foto had gekozen. Pas iets later viel het kwartje dat dit toch echt een neushoorn is. Misschien is Ditjes & Datjes dan toch een blad dat bij mij past