Wat je even kwijt wil #51

Haha goeie

3 likes

Bordspelletjes:

Online cursussen (of wat het meervoud daarvan ook is)

Veel sterkte in ieder geval, lijkt me heel erg vervelend!

2 likes

Dat geluid van je AirPods als ze leeg zijn, is zo naar?! Weet niet waarom maar krijg daar echt de kriebels van. :joy:

4 likes

Oeh ja ik ga naar online cursussen kijken! Dank je wel!

1 like

Oke maar kan dit even in het topic waar het hoort, niet alles hoeft in wjekw he!!

17 likes

Nee hoor

Maar was geintje hoor

1 like

In other news, heb ik net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg bij mijn baan waar ik midden in corony mee was begonnen voor eigenlijk maar 4 maanden. En nu mag ik forever blijven voor fulltime jeej. Alleen moest ik om 16 uur al wijn drinken van mijn baas om het te vieren (this is why I love her) en nu heb ik mijn werk nog niet af. Maarja ze maken me toch niks meer nu, oke morgen huis kopen met bad omg :cry: Maar nu eerst maccie om het te vieren

130 likes

Ja same…

1 like

Een vriend woont tijdelijk nu bij ons en ik had vanavond zin in friet, maar hij niet ‘want gisteren ook al zelfgemaakte hamburgers op en ik wil geen kilo per week aankomen’
Manmanman heel snel mijn huis uit en laat mij lekker friet eten

32 likes

Ik ga zo Clevers ijsjes eten :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ik heb vandaag niets aan mijn haar gedaan na het wassen en heb dus krullen.
Kam ik net mijn haren uit automatisme :frowning:

4 likes

Ik moest gaatjes vullen bij de tandarts net, mocht erna meteen eten zei de tandarts. Ik blij, want sinds 13.00 uur niks meer gehad. MAAR ik ben aan beide kanten van mijn mond verdoofd. Het resultaat is dat drinken er meteen aan de andere kant van mijn mond weer uit valt en normaal bestek in mijn mond steken wil ook al niet. Huilen.

Zo irritant dat je bij de Hema niet 1 of 2 oranje tompouches kan bestellen online, maar 4 moet nemen. Idem met jumbollen. Ik wil er geen 4 :slightly_frowning_face:

3 likes

Bij mij duurt het altijd een halve dag voor de verdoving is uitgewerkt dus ik wens je succes!

1 like

Jij zat weer aan Wopke te denken. Geef maar toe.

5 likes

Oh wow een halve dag is wel echt lang! Bij mij werkt het gelukkig altijd wel snel uit, dus ik kan nu een soort van eten. Geen idee wat normaal is eigenlijk, maar pijnstilling werkt bij mij ook nooit heel lang.

1 like

Zou even naar het filiaal bellen! Ze bakker levert ze per vier aan, maar ze kunnen er wel twee voor je apart zetten als je belt.

2 likes

O, dat is een goede tip! :relaxed:

2 likes

Nog een dag werken en dan heb ik twee weken vakantie en ik ben er zo zo zo aan toe. Ik weet niet precies waarom maar ik vond de afgelopen periode van zeven weken oid sinds de laatste vakantie zo intens. Elke dag helemaal kapot. Ik denk dat het grotendeels door scriptiestress komt die wordt verergerd door die boomer begeleider, echt als dat voorbij is gaat de vlag uit en de champagne open. en nu ook nog beetje stress over de formatie volgend jaar en na de vakantie full time werken beehhhhh

7 likes

Er was een inval tennisleraar die m’n trainingspartner Mieke constant Mike bleef noemen.

Zij had ook helemaal niet door dat hij haar bedoelde en ik ging gewoon te vaak stuk om er iets over te zeggen.

10 likes