Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Aah zo tof! Graag een foto in het kattentopic om mijn naamgenote te checken. :grin:

Edit: ik zie net dat filmpje van The Dodo. :heart_eyes:

2 likes

Met mij gaat het gelukkig beter, na twee scans zaterdag dan de bevestiging gekregen dat het geen embolie is maar een zware ontsteking.
Ik moet thuis herstellen en heb antibiotica en tramadol voorgeschreven gekregen. Door mijn sikkelcelanemie was de kans groot dat ik COVID zou krijgen daar.
Ik ben nu precies een oud vrouwtje die na 5 stappen even moet bekomen maar we komen er wel.

28 likes

@Westwood Als ik jouw plaatje zie word
ik altijd een beetje boos. Vind die man zo hatelijk.

3 likes

I love to hate him, walgelijk ventje.

3 likes

Hij is ook zo vol van zichzelf!

1 like

Hey @FrauHelga ik heb vaker een bestelling van jou bij Anneke haar snoepkraam gezien. Wat zijn echt jouw favorieten? Ik hou ook heel erg van zoute drop maar ik kom er niet helemaal uit op de website. Ik wil ook zo’n pretpakket bestellen :heart_eyes:

6 likes

Dit is mijn bestelling, deze vind ik allemaal erg lekker.
De vorige keren bestelde ik ook boerenbruintjes (lichtbruine dropjes met een milde smaak) en zwartwitjes, griotjes, dubbelzoute briketten en dropmuizen, maar die had ik nu nog gemengd in mijn droppot zitten.
Oh en salmiak schildpadden. Die zijn zacht.

Voor wie van zoete drop houdt ben ik geen goeie tipgever want ik hou van ZOUT. :black_heart: :skull:

En met het bestellen is het zo dat je per unit bestelt van 100 of 200 gram. Per snoepsoort staat aangegeven hoe zwaar een unit is.
1 unit schildpadjes is dus 100 gram en dan heb je ongeveer 18 snoepjes.

https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/drop-losse-drop/salmiak-schildpadden-per-100-gram/a-856-8

Mocht Anneke meelezen en mijn bestellingen herkennen; jullie hebben mijn mailadres. Kortingscode is welkom. :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Vergeet de kokosbollen (kokosspekken) niet! :heart_eyes: Die kan ik tegenwoordig nergens anders meer vinden.

1 like

Je bent een heldin! Dankjewel :heart:

@anon31495790 oeeeh klinkt goed! Ik ga die ook mee bestellen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Haha ja maar geen skittles (of hoe heten die dingen uit de boeken?) die naar snot of oorsmeer smaken. :joy:

Smekkies! OMG dat had ik verdrongen.
Klinkt als kattenbrokjes. :joy:

@Floepsie, ik zie dat de Verbouwing van een Frans kasteel vandaag bij Seizoen 1, afl. 1 is begonnen!!

1 like

Ahhh shit waarom zie ik dit nu pas!
Ik dacht net al dat ik angel zag dus ik dacht huh dat was toch afgelopen? Maar dit was m’n kans om alles te zien :sob:
Volgende week weer een poging!

@Superheroes steeds als ik je naam en profielfoto voorbij zie komen word ik helemaal blij! Hopelijk kunnen we heeel snel weer genieten van live concerten van onze (ik neem aan) gezamenlijke favoriete band! :heart_eyes:

Aah wat leuk om te horen! Ja hopelijk komt er snel weer een concert, had jij ook kaartjes voor 2020?

Jaa ik ben 2 weken voor de lockdown nog naar concert in London geweest gelukkig maar had ook kaartjes voor concert@sea en ziggodome. Vrees dat die laatste niet snel meer herhaald wordt…

1 like

ik leef nog! ben al een paar dagen weer aan het lurken :’)

25 likes

Ik ben er als de kippen bij om dit te liken.

1 like

:heart::heart::heart:

Aah wat leuk om je hier weer te zien!!

1 like