Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Ahh duidelijk haha! Even updaten nu naar afstandsbediening21 haha

8 likes

Ja klopt, ik heb inderdaad een opblaasbare kano! Ik heb https://www.decathlon.nl/p/opblaasbare-toerkajak-voor-1-tot-2-personen/_/R-p-163732?mc=8387561&c=GROEN. Ik vind het een hele fijne kano, vooral als ik alleen ga. Ik ga er niet heel snel mee maar de kano is wel comfortabel en makkelijk op te zetten en op te ruimen. De kano kan tot 150 kg aan en samen met een vriendin lukt het prima, maar samen met mijn (lange) vriend zitten we wel heel instabiel in de kano.
Ik ben er nog steeds blij mee, ik gebruik de kano wel minder vaak dan ik zou willen maar dat komt vooral omdat het 10 min lopen is naar het water en de kano dan te zwaar/onpraktisch is om alleen te dragen. Ik denk dat als je vriend een auto heeft het al een stuk makkelijker gaat.

2 likes

Haha ja, met dat ding op je rug kan je opzich wel een stuk wandelen al is het niet heel comfortabel. Maar daarna is het te nat om weer op te bergen in die rugtas dus dan bel ik altijd mijn vriend of hij mij kan ophalen bij de kade om de kano samen te tillen haha.

@Krabsalade Wie is die meneer die in de krab van je avatar is gemonteerd en wat doet hij daar?

1 like

Dat is meneer Harry Styles. Ik had heimwee naar mijn oude avatar, toen heeft @Soy.peor dit voor me gemaakt als gulden middenweg.

(De compositie doet me wel een beetje denken aan het hoofd van meneer Thierry Baudet op het plaatje van de veenmol, maar dat doet me ergens wel goed.)

8 likes

Oh god hoe kon ik die niet herkennen! Harry himself!

2 likes

Ik zie nu pas dat dat hoofd op een krab zit.

3 likes

Omg nu je het zegt… Ik denk dat het perongeluk mn signature fotosoep stijl is geworden.

Samenvatting

12 likes

Ik zie nu pas dat ie geen halve citroen op zijn hoofd heeft, maar een gele capuchon of regenmuts ofzo.

@Soy.peor Ik snapte die halve citroen al niet. Een halve kiwi daarentegen.

3 likes

Deze foto van hem is van de golden clip. Mn favo clip. HIj heeft ook een watermeloen in zn klauwtje

2 likes

Hahaha goed gezien. Inderdaad een screenshot vanuit Mascha’s vlog. Ik vond het er lekker basic uitzien

Edit: met een overdaad aan avo

1 like

@MACdonalds Altijd wanneer ik naar de site van McDonalds ga (niet dat ik dat zo vaak doe hoor) tik ik eerst per ongeluk macdonalds en dat is jouw schuld.

3 likes

You“re very welcome! Heeft het wel gesmaakt? :stuck_out_tongue:
Kreeg een halve hartverzakking dat ik in dit topic werd genoemd haha

3 likes

@Nescio Ik vind het leuk dat je zelf ook weer wat actiever meepost!

24 likes

@Hazel het is weer zondag!

3 likes

Die ielige led lampjes in het midden van de treden :weary: Ik heb niet gekeken, was de trap weer hEleMaAl vErsLeTen??

@Ainu Hoe is het met jou? Heb je lang niet gelezen!

4 likes

@Hejira Ik weet dat we in het begin veel onenigheid hadden, maar ik vind je de laatste tijd echt een leuke forummer geworden :blush:

6 likes

Awww lief, dankjewel:D Vind ik van jou ook overigens (oprecht!).

2 likes

@Canvastas Het heeft een hele poos geduurd voordat ik jouw naam goed las, als canvas-tas ipv als can-va-stas. Het brein, het is wonderlijk.