Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Nu we toch bezig zijn, ik ben het ook bijna altijd met je eens merk ik. Vind jou sowieso heel leuk, gewoon je humor en je bent niet snel opgefokt.

3 likes

Aw thanks! En dat is insgelijks

Zou er niet nog een keer een breezermeeting komen?

2 likes

jaaa jij bent leuk @monkeyslut
maar volgens mij heb ik dat op het egf ookal een keer gezegd

3 likes

Hahah love jouw wijn dan! Thanks, super lief! Hetzelfde ook voor jou hoor, jouw humor is top.

Oh nou zeg, jij ook bedankt @Eddie! Heel lief ook. En kom maar gerust bij mij maar de kapsalon hoor!

5 likes

@Beertje jd bent me pas net gaan opvallen door je lieve berichtje van laatst maar vind het leuk dat je weer lekker meepost!

2 likes

Kan geregeld worden hoor! Daarna wel een wijntje dan. En ook weer bedankt voor dit compliment haha.

1 like

Iemand vond me laatst echt een Linda en toen was ik moeilijk hard beledigd. Toen bedacht ik dat @Zemraluani ook zo heet en vond ik het een stuk minder erg.

11 likes

Nee :hushed:

2 likes

Doe kijken Haha.

3 likes
4 likes

Zo behulpzaam :heart:

1 like

@Eddie soms zie ik je wel eens lang typen tijdens een discussie en dan vraag ik me altijd af of je dan tijdens het typen onderzoek doet naar het onderwerp?

1 like

Wel slim haha. Ik roep vaak dingen waarvan ik dacht het zo was. Maar eerst googlen is zeer slim haha

3 likes

Wil iemand nog iets tegen mij zeggen???

3 likes

Hai hai

Ik dacht tot vandaag dat @Sjern niet Sjern maar Sjem heette, zoals Jam maar dan fonetisch en ik had daar ook nog bij bedacht dat je avatar een omgevallen pot jam was (en ik vind je ook erg leuk hoor, ik kijk ook graag naar je insta stories) (hopelijk heb ik de juiste instagram in mn hoofd haha)

5 likes

Ahhh, thanks!!! Ja, het is ook fonetisch hoe ik mijn naam uitspreek en hoe nu dus ook al mijn vriendinnen mij noemen! En ja ik post wel eens insta storie, dus je hebt vast de goede voor je! Ik zou alleen niet weten wie jij op insta bent :(.

1 like

Ik doe vrijwel nooit iets op insta haha, maar mijn naam is iets van harry potter en een kleur, mocht dat je iets zeggen :innocent:

1 like

Hadden wij niet ooit dm’s gestuurd over nieuwe laarzen en ben je die uiteindelijk nog gaan dragen of heb ik al jaren de verkeerde in mijn hoofd?

Erger nog, ik kom er nu achter dat er wel een @sjem bestaat inclusief jam!!! wow voel me heel dom

5 likes