Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Hahahaha! Ik denk bij berichten van @Sjern super vaak ‘huh dit heb ik toch niet gepost?!’

4 likes

Hahahaha, sorry!

2 likes

@Lentex Ik vind jou zo’n oprecht, lief en aardig mens. Jouw reacties zijn altijd heel erg ondersteunend en vaak steek je mensen een hart onder de riem. Ik heb sowieso echt superveel respect en bewondering voor jou!

9 likes

Ahh dat vind ik echt heel erg leuk en fijn om te horen, dankjewel! :blush::heart:

1 like

Ah kei lief :heart::heart:

1 like

@HvO ik vind dat jij echt mega mooie foto’s maakt en dat je een super leuk kindje hebt (bron: insta🧐)

@Zemraluani ik voel me altijd zo stom omdat ik vrijwel elke post van jou like maar mag ik aub 1% van jouw humor/gevatheid?

@Madrid ik ‘spreek’ jou zelden, maar je valt me altijd heel positief op. Volgens mij heb je echt een hele mooie persoonlijkheid, mag je trots op zijn!

5 likes

Beter blijf je me liken, moet mijn aardsrivaal/vijand/nemesis @grace nog altijd inhalen!!!

Nee grapje, maar Thanks, heel leuk om te lezen! Ik post gewoon veel te veel dus dan zit er altijd wel iets geinigs tussen hè, en ik grossier in internetgekkie kennis en irrelevante memes en gifjes die ik overal drop, die altijd gevatter zijn dan Mn eigen woorden.

1 like

Een like voor het woord ‘grossier’

1 like

Don’t come for me!!!

1 like

Kom vechten dan

Oh wow ik las je naam altijd als maestro :see_no_evil:

2 likes

Wat een ontzettend lief berichtje, dankjewel :blush:

1 like

@zwaardvis Altijd als ik jouw posts zie denk ik ‘dat had ik gepost kunnen hebben’. Vooral qua outfits en boodschappen haha. Een beetje ‘me but better’ want ik vind wel altijd jouw posts leuker dan mezelf haha, dus thanks dat je m’n inspiratie bent :biggrin:

2 likes

Ohhh wat lief om te lezen haha! En grappig want ik vind mezelf helemaal niet zo inspirerend. Jij valt me ook altijd positief op dus dat is wederzijds :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Xiomara elke keer als ik jou naam voorbij zie komen krijg ik het liedje van Rogelio in mijn hoofd. It’s a beautiful day to be Rogelioooooo🎶

11 likes

@Dazed naar aanleiding van je foto’s in het verkooptopic: ik vind jou er echt heel leuk uitzien! Hele leuke uitstraling. :slight_smile: En ik vind je ook leuk overkomen in je posts!

6 likes

Ah wat lief, superleuk om te horen! :blush: Sta nu heel stom breed te lachen in de trein haha

2 likes

@Flamoes elke keer als ik in de blauwe engel ben (zoals nu) ben ik benieuwd of jij er ook bent… maar volgens mij heb ik je nog nooit gezien.

Zo leuk dat je daar nu bent! Ik ben nu helaas in de Pijp maar zo vak in de BA op vrijdag. Ik zou het echt leuk vinden om een keer een Blaauwe Engel meeting te doen. Like als je ook wilt!

1 like

Super, ich bin dabei

1 like