Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Getver, creep alert!!

Nee bedankt hoor, haha. Vond het superleuk dat je even langskwam en ik de famous Ötzi nu heb gezien!

1 like

Fijn!:kissing_heart:

2 likes

Gelukkig! Heb je gemist :heart:

2 likes

Hahaha :joy: denk dat mijn avatar ook niet echt meehelpt ivm het creep gehalte. En ik vond het ook heel gezellig! :blush:

2 likes

wow wat een mooie, lieve woorden :broken_heart: dankjewel, echt

1 like

Dat kind heeft nu al een goede smaak.

8 likes

Heb ik ook altijd. Bijna het meeste van iedereen.

3 likes

Nu we toch bezig zijn, ik ben het ook bijna altijd met je eens merk ik. Vind jou sowieso heel leuk, gewoon je humor en je bent niet snel opgefokt.

3 likes

jaaa jij bent leuk @monkeyslut
maar volgens mij heb ik dat op het egf ookal een keer gezegd

3 likes

Hahah love jouw wijn dan! Thanks, super lief! Hetzelfde ook voor jou hoor, jouw humor is top.

Oh nou zeg, jij ook bedankt @Eddie! Heel lief ook. En kom maar gerust bij mij maar de kapsalon hoor!

5 likes

@Beertje jd bent me pas net gaan opvallen door je lieve berichtje van laatst maar vind het leuk dat je weer lekker meepost!

2 likes

Kan geregeld worden hoor! Daarna wel een wijntje dan. En ook weer bedankt voor dit compliment haha.

1 like

Iemand vond me laatst echt een Linda en toen was ik moeilijk hard beledigd. Toen bedacht ik dat @Zemraluani ook zo heet en vond ik het een stuk minder erg.

11 likes

Nee :hushed:

2 likes

Doe kijken Haha.

3 likes
4 likes

Zo behulpzaam :heart:

1 like

@Eddie soms zie ik je wel eens lang typen tijdens een discussie en dan vraag ik me altijd af of je dan tijdens het typen onderzoek doet naar het onderwerp?

1 like

Wel slim haha. Ik roep vaak dingen waarvan ik dacht het zo was. Maar eerst googlen is zeer slim haha

3 likes

Wil iemand nog iets tegen mij zeggen???

3 likes