Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

:sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob::sob: Thanks!

Ik vraag me af waar @ladygodiva is gebleven? Vond haar altijd een leuke forummer maar ik zie haar opeens nergens meer posten!

Ze is weg van het forum!

1 like

O, jammer!

En quantum? Of is iedereen undercover. Ik ga weer eens goed opletten :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb quantum meerdere keren proberen te ontmaskeren maar het is me niet gelukt… :weary:

3 likes

Haha Same, ik heb het halve forum BEN JIJ QUANTUM gestuurd. Ik mis dr.

@Madrid jij blijft hier hoor, ik wil geen cliffhangers over Ana Maluma missen.

10 likes

Wie zegt dat Quantum al terug is? Ze zou toch een tijdje wegblijven?

Ik geloof je!!!
(En niet weggaan :sob::sob:)

1 like

@Sax, klinkt vast heel creepy dit, maar toen ik je had gemeet de vorige keer dacht ik serieus steeds van ’ Wow wat een knap meisje is zij zeg!’ haha :joy: wou het toch even kwijt.

1 like

@Jauregui volgens mij zie ik je niet meer echt posten laatste tijd, are you ok? :slight_smile:

3 likes

Getver, creep alert!!

Nee bedankt hoor, haha. Vond het superleuk dat je even langskwam en ik de famous Γ–tzi nu heb gezien!

1 like

Fijn!:kissing_heart:

2 likes

Gelukkig! Heb je gemist :heart:

2 likes

Hahaha :joy: denk dat mijn avatar ook niet echt meehelpt ivm het creep gehalte. En ik vond het ook heel gezellig! :blush:

2 likes

wow wat een mooie, lieve woorden :broken_heart: dankjewel, echt

1 like

Dat kind heeft nu al een goede smaak.

8 likes

gadver

1 like

Heb ik ook altijd. Bijna het meeste van iedereen.

3 likes

Haha ja klopt. Gister volgens mij weer, toen dacht ik iets maar ik had geen zin om het te posten en toen had jij precies dat gepost :raised_hands:t2:

Alleen jij kan dingen beter verwoorden/beargumenteren en ik heb daar vaak geen zin in.

1 like