Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Dit is zo lief! <3

1 like

@Enthusiasm Volgens mij heb jij echt een hart van goud :yellow_heart: . Je posts zijn altijd lief/empathisch en het raakt me echt hoeveel je om dieren (en je medemensen) lijkt te geven.

14 likes

Ohhh wow wat mega lief dit!!! Waardeer ik zooo erg, dankjewel :sparkles::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

@monkeyslut jij lijkt me echt een leuke vriendin!

11 likes

Aw dat vind ik echt heel lief haha. Ik doe mn best :blush:

3 likes

Ik heb laatste een slak van de stoep gepakt en in de struiken gezet terwijl ik hem vertelde dat dit echt niet slim van hem was. Toen voelde ik me even een beetje Enthusiasm :grimacing:

19 likes

trotse Enthusiasm!! :woman_farmer:

1 like

@Instantramen Ik voel met jou een solid connectie vanwege onze gedeelde Hatari obsessie :joy: haha

1 like

Hahahaā€‹:heart: insgelijks!! Klefi is bijna op 1 miljoen views :heart_eyes::heart_eyes:

Fijn dat ik mā€™n obsessie hier kwijt kan want mā€™n vrienden hebben er inmiddels al wel genoeg over gehoord haha

1 like

Hahaha jaaa! Je kan sowieso altijd met mij praten over ze! En ik hoop dat het ze lukt! De struggle is real helaas. De meeste van mijn vrienden snappen de obsessie totaaaaal niet :joy: Een van mijn vriendinnen noemde Matthias zelfs een creep :astonished:

1 like

Matthias een creep??? Hoe dan haha je moet haar die video met die kinderen erbij even laten zien

Made it!!!

1 like

Wooohooo they did it!

Ja ze vindt hem qua uiterlijk gewoon niks :joy: Echt onbegrijpelijk in mijn wereld tenminste haha.

Hoe doet dit niks met je dan haha

giphy

:see_no_evil:

2 likes

@Banananana jij bent altijd zo lekker straight to the point.

3 likes

Ja toggg

(Een van de redenen waarom ik vriendelijk verzocht bent niet terug te komen deze zomer bij de school waar ik werkte in Engeland.)

9 likes

Stomme engelse !!

1 like

Hahaha aah dit vind ik super liefā™„ļø

@HvO Ik vind het zo leuk dat jij altijd spreekt over ā€œons zoontjeā€ en niet ā€œmijn zoontje/kindā€. Het komt op mij over alsof je echt een team bent met je partner, en ik vind dat lief. Ofzo.

12 likes

dit zat ik precies ook te denken pas toen ik dat weer las!!

2 likes

@Daantje ik vroeg me af of je nog een site hebt? Bekeek die paar jaar terug wel eens bedacht ik me net en vond het altijd wel leuk!
En ik vroeg me af of hoe het in het buitenland bevalt en hoe het met je gebroken voet/been is afgelopen (heb je nog kunnen skiƫn afgelopen winter?)
Zo lekker nieuwsgierig :ā€™)

1 like

@monkeyslut

We hebben bijna altijd dezelfde mening, wonen in dezelfde stad, gaan naar dezelfde feestjes, volgens mij had je ooit een flirt met een soort van vriend van mij EN JE HOUDT OOK VAN TELLSELL!!! Hoezo zien wij elkaar echt nooit?

2 likes