Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Hahaha welke vriend??? Dat wist ik niet?

Misschien moeten we even een ontmoeting inplannen dan!

2 likes

@Jauregui ik moest bij dit stukje aan je denken bij je post over het YT topic pas.
https://www.proud2bme.nl/Gedichten/Ik_ben_een_vlinder,_trots_en_volmaakt

Ah wat super lief van je, krijg echt tranen in m’n ogen. Dank je wel :kissing_heart::kissing_heart:

Ah zo lief! Heel leuk om te horen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ahhh wat ontzettend lief! Dank je :heart:

1 like

Wat ontzettend lief. :cupid::cupid::cupid: Ik vind jou ook héél lief en leuk overkomen, en ik geniet altijd erg van je posts in het vragentopic! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@lapzwans
Jij kunt echt op een fijne manier advies geven en mensen een hart onder de riem steken :heart:

4 likes

@Lentex ik vind dat jij altijd heel lief op iedereen reageert, je neemt echt de moeite om iemand te helpen/op te vrolijken. Toen ik er van de week doorheen zat vond ik je berichtjes ook heel lief om te lezen, fijn dat er iemand is die aan je denkt. Dus wil je daar bij deze even voor bedanken en je een digitale knuffel geven♄

4 likes

Oh doe ik dit hahah? Heb je een voorbeeld? Leuk compliment wel haha!

1 like

Ah wow wat lief van je zeg. Vrolijk helemaal op van dit compliment.
Vind ik dus ook van jou! Zeker in Psychisch Praattopic!

1 like

@Banananana jouw berichten over hoe stom insecten doden is hebben me best gelopen met mn spinnen (en grote insecten ) angst. Ik laat ze nu gewoon zitten want ze halen vliegen weg. En als ze op me zitten veeg ik ze van me af ipv hysterisch slaan. En soms praat ik tegen ze haha wel nog " hoi
 ik vind je eng maar je mag er zijn"

21 likes

Ohh zo! Ja dat klopt ja, beetje hetzelfde als ‘soms’. Ge wit ooit nooit nie gebruik ik ook regelmatig haha!

1 like

Yay, inFluEnCEr

1 like

@ZusjevanJoost, ik vind het stoer van jou dat je soms heel open vragen durft te stellen hier om nieuwe inzichten op te doen en je mening bij te stellen.

13 likes

He, deze zag ik niet aankomen. Wat lief zeg, doet me goed! Heb al zoooooveel geleerd op dit forum, dus ben blij dat ik hier mijn vragen kan stellen :smiley:

3 likes

@Booklover moest bij dit grapje aan jou denken

afbeelding

28 likes

@monkeyslut volgens mij zijn we het zo vaak eens gezien de posts die we liken van elkaar, denk echt dat we vriendinnen zouden kunnen zijn

1 like

Haha wat leuk! Wacht ik stuur je ff een pb

Misschien te random dit maar wil even kwijt dat ik je volgens mij niet meer zo vaak voorbij zie komen maar je hebt een speciaal plekje in mijn forumhart @Beautician

@Spaarlamp wanneer ga je je naam nou in Toiletpot veranderen om met je avatar te kloppen? (grapje)

4 likes