Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Ik ga niet :(( maar foto’s van Matthias werken ook :wink:

Nohhhh jammer! :anguished:

@Jauregui Ik vind jou echt hilarisch op het forum afgelopen tijd, je bent zo heerlijk droog. Like je volgens mij echt veel

8 likes

Wat lief dat je dit zegt! Vind dat echt erg leuk om te horen. Ik heb dat juist weer bij jou, dat ik soms denk: jemig hoe kan je iets zo ingewikkelds zo stevig en begrijpelijk uiteen zetten.

5 likes

Ja, het is een knakworstrat, hahaha.

Maar ik heb nog een leukere foto, dus het wordt misschien tijd dat ik hem aanpas!

1 like

@360 ik dacht altijd dat jouw avatar een anker of een spiraal was en zag deze week pas dat het zo’n meme is :sob::sweat_smile:

Hahaha! Ja het is idd een meme!

Same @Lemongrab

1 like

ik heb het denk ik gemist maar waar is @njime gebleven? Hoe gaat het met haar, weet iemand dat?
(Of is ze hier nog onder een andere naam?)

Ik ook! :raised_hands:t3::two_hearts:

Ik denk dat je de verkeerde tagt.
Ik heb hier geen vraag gesteld

Haha.
The mighty unicorns strike again :devilish:

6 likes

Het was ook zeker niet de bedoeling om iemand te (laten) verlinken, laat dat duidelijk zijn!

1 like
Samenvatting

jpeg

Dankje, wat een lieve en fijne woorden! Zeker uit de mond (of ja, toetsenbord) van mensen die ik ook hoog heb zitten. Ook @Zemraluani

3 likes

@Dombo ik krijg echt een error in mijn hoofd door de combinatie van jouw naam en je plaatje :joy:

3 likes

@Quinoa hoe spreek jij je naam uit? Kinoa of Kienwa?

5 likes

Kienwa, zoals het hoort.

14 likes

Nee, ik mompel nog steeds passief-agressief “kienwa” als ze het heeft over “kienOa”.

2 likes

Aaah zo lief! :smiling_face_with_three_hearts: Nooit verwacht dat ik hier ooit getagd zou worden. Iedereen die van Disney (prinsessen) houdt, vind ik meteen super!

5 likes

@Lentex Ik vind jou echt een supersterke en positieve vrouw. Heel erg inspirerend.

2 likes