Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Hahahaha dat zou nog eens goede televisie zijn :joy:

2 likes

image

7 likes

& @Otzi

Ik ben om te kopen

1 like

Hmmm dan moet ik maar even snel die meet en greet met Hatari zien te regelen bij Baroeg hahaha :joy:

1 like

Ik ga niet :(( maar foto’s van Matthias werken ook :wink:

Nohhhh jammer! :anguished:

@Jauregui Ik vind jou echt hilarisch op het forum afgelopen tijd, je bent zo heerlijk droog. Like je volgens mij echt veel

8 likes

Wat lief dat je dit zegt! Vind dat echt erg leuk om te horen. Ik heb dat juist weer bij jou, dat ik soms denk: jemig hoe kan je iets zo ingewikkelds zo stevig en begrijpelijk uiteen zetten.

5 likes

Ja, het is een knakworstrat, hahaha.

Maar ik heb nog een leukere foto, dus het wordt misschien tijd dat ik hem aanpas!

1 like

@360 ik dacht altijd dat jouw avatar een anker of een spiraal was en zag deze week pas dat het zo’n meme is :sob::sweat_smile:

Hahaha! Ja het is idd een meme!

Same @Lemongrab

1 like

ik heb het denk ik gemist maar waar is @njime gebleven? Hoe gaat het met haar, weet iemand dat?
(Of is ze hier nog onder een andere naam?)

Ik ook! :raised_hands:t3::two_hearts:

N.a.v. de vraag van @anon22402465 , het is niet toegestaan aan te geven of leden hier onder een andere naam aanwezig zijn. Iedereen moet desgewenst anoniem kunnen forummen. Als een lid dat zelf bekend wil maken, staat dat diegene vrij maar het is niet aan anderen om iemand te ‘outen’.

Ik denk dat je de verkeerde tagt.
Ik heb hier geen vraag gesteld

Haha ik zag een paard en legde blijkbaar die link. Sorry, pas het even aan.

Haha.
The mighty unicorns strike again :devilish:

6 likes

Het was ook zeker niet de bedoeling om iemand te (laten) verlinken, laat dat duidelijk zijn!

1 like
Samenvatting

jpeg

Dankje, wat een lieve en fijne woorden! Zeker uit de mond (of ja, toetsenbord) van mensen die ik ook hoog heb zitten. Ook @Zemraluani

3 likes