Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@Jauregui ik vind jou echt leuk! Moet vaak lachen om je droge comments en vind het ook leuk en knap dat je zulke open vragen stelt hier. Je komt heel oprecht en ‘eigen’ (sorry dit klinkt heel kut maar kan het ff niet anders verwoorden) over en dat vind ik tof.

23 likes

Wat lief, dankje! :flushed:

2 likes

@Zaadjes waar is toch jouw avatar van? Ik breek mijn hoofd erover. Ik dacht eerst Karbonkel van die kinderserie vroeger… maar volgens mij is dat het niet…

1 like

Wel karbonkel toch @Zaadjes ? Anders heb ik het ook altijd al fout gedacht.

Edit; ja het is karbonkel! @anon89918470

1 like

@zaadjes tóch wel! Hahaha! Hehe nu kan ik rustig slapen :slight_smile:

2 likes

Ja ik val op foute mannen :smirk:

14 likes

@Pepernoot soms zoek ik je op om te kijken of je andere avatar weer terug is maar nee :frowning: wie is deze meit??

1 like

Ik ben blij dat mijn titel meer mensen aanspreekt, hoop dat klagen ooit de norm word. Dat is toch waar je het als koning uiteindelijk voor doet

15 likes

Melanie Martinez? Of een kloon

1 like

Ah cute hahaha. Deze mijt is Melanie Martinez!

@ellegirltalk ik vind her echt knap en lief dat je in het datetopic reageert op iedereen en helpt, terwijl je eigen dateverhaal nogal heftig en shit is.

:heart::heart:

3 likes

Ahh wat lief!
Moet zeggen dat ik er even over denk om een break van het topic te nemen om er minder mee bezig te zijn (want moeilijke/verdrietige verhalen maken me negatief/cynisch en vrolijke verhalen kan ik soms niet hebben in deze staat van zijn) maar het is ook m’n lievelingstopic dus gaat lastig :stuck_out_tongue:

1 like

@ezw ik moest laatst ineens denken aan dat je mij een keer had geholpen om een sollicitatie brief te schrijven. En dat vond ik zo lief van je! Ik moest rr ineens aan denken en wou je er nog een keer voor bedanken haha :blush:

2 likes

Ja ik dacht er opeens weer aan en dat vond ik zo lief dat je me daarmee hielp :blush:Haha.

@Chuckie ik vind jou een hele leuke forummer en ik kan me echt heel vaak vinden in je posts, zowel je meningen als je interesses, en je komt heel intelligent over. Wilde ik even zeggen! :nerd_face:

Hee wat lief, dankjewel!!

Naaaaaaaa wat een super lief berichtje! :smiling_face_with_three_hearts: Dat doet me echt super goed!

Ik heb ook wel heel veel geluk met zo’n fijne vriendengroep en mensen om me heen die ook ondernemend zijn.

Ben as we speak weer terug naar m’n baby van een nachtje weg haha! Straks die kleine weer kapot knuffelen.

2 likes

Oh wat lief, ik ben me hier helemaal niet bewust van :blush:! Maar wil best wat sexappeal uitdelen hoor haha

2 likes

@monkeyslut ik ben het gewoon AL-TIJD met jou eens, eigenlijk denk ik dat we dezelfde persoon zijn. kan niet stoppen met je comments liken. vind je een heel fijn iemand denk ik.

ps. heb ooit een foto van je gezien en heb sindsdien ook een crush op je

/creep

2 likes

Aaaah wat lief!! Ik moet ervan blozen haha. Ik vind jou ook een leuke forummer :biggrin:

2 likes