hahaha heb geen foto gezien helaas maar sluit me verder bij je bericht aan!!
ken je deze trouwens?
nog bedankt voor deze mevrouw, wie dat ook gepost had. zij is echt goed! in dit geval eng goed.
Dit is echt geniaal, ik stuur hem door naar mijn moeder. Doe er je voordeel mee, heerlijk die passief-agressiviteit.
Tranen over mijn wangen als ik dat filmpje Loes belt met kleinkind kijk en ze op het laatst helemaal wild wordt; Els… ELS… ELS!!!
Ah ja zij is goed. Ze speelt ook in Rundfunk en Komt een man bij de dokter.
Mauve? Of toch meer taupe
Eh tegen welke forummer wou je dit zeggen of zit je in een ander topic dan je dacht
Ohhh huh ik dacht dat het wjekw was Ik heb het weggehaald
Doe niet zo raaaaar. Haha ik ben hier volgens mij nog nooit genoemd, ik voel me helemaal vereerd. Hoop niet dat ik een one issue forummer ben geworden nu.
Maar oké ja ik geloof dat ik het qua daten/single zijn ook gewoon heel vaak met jullie eens ben en er hetzelfde in sta op dit moment @Monstertruck. (Ik vraag me trouwens al heel lang af wie jij hiervoor was?)
@Soy.peor stop alsjeblieft niet met het vertellen van je dansverhalen! Ik word altijd zo blij als ik weer een berichtje van je zie omdat je er zo enthousiast kan “typen”!
Ik schrok even ik las over het woordje ‘niet’ heen en ik dacht shit ze zijn mn obsessie zat haha.
Maar wat een lief berichtje
@Bunnyslippers jij bent de enige forummer die Voor mij echt een perfecte smaak heeft op het gebied van eten. Altijd als jij post in wat ga je vanavond eten denk ik “Fucking lekker”.
Ik vind jou echt de kween van de smaak
Haha, leuk om te horen. Ik probeer al jaren beter te leren koken, maar ben vooral heel erg lui. Ben trouwens ook vaak genoeg kwien wansmaak als het om snacken gaat.
Aaaaaaah, dank je wel ( stiekem hou ik alleen wel van goede paisley … hopelijk is dat geen dealbreaker )
Het zou een hele goede stripper naam kunnen zijn.
@Eddie @Rozevarken ahahah blij dat hier meer mensen zitten die Liam wel kunnen waarderen (…of hoe hij er vroeger uitzag in ieder geval)
Qua zang blijft ie ‘t goed doen. Vind zelfs z’n huidige muziek goed haha. @Eddie heb jij hun huidige muziek ooit geluisterd trouwens?
Ja ik luister z’n huidige muziek ook wel, maar luister toch vaker naar Oasis. Ik had heel lang ook nog de hoop dat Liam en Noel ooit weer samen muziek zouden gaan maken maar die hoop heb ik inmiddels opgegeven