Oeps
Nee leuk juist!
Bij Stel je persoonlijke vraag kijk ik altijd of @Bathwater en @Acculader dezelfde antwoorden geven, dit gebeurt namelijk best vaak en vind dit heel tof
Ow hahaha! Waar ik ook achterkwam, ga het expres niet benoemen. Maar ons kind heet hetzelfde
Grappig, ik ga er eens op letten. Ik heb geen kind, dus daarin kunnen we niet matchen
Meisjesnaam hoor je niet vaak!
@Mari jij begon natuurlijk hier op het forum in die youtubertopics door je vriendin en met je blog met samenvattingen. Maar ik zie je nu ook steeds vaker in andere topics meekletsen (alleen maar leuk!), maar voelt t niet raar om als enige (voor zover ik weet) man hier mee te posten tussen alle vrouwenkwalen?
Jij stelt de vraag die ik ook wilde stellen!
Ik waardeer het dat @MACdonalds op haar profiel bij website www.forumfeminarum.nl heeft ingevuld. Dat is pas toewijding.
Graag gedaan
Hahah oh ik schaam me dood, wist ik niet eens. Ben dus redelijk nieuw en vind het zo leuk om mee te lezen, wil ook vaak meeposten maar vind mezelf dan altijd zo net niet en al helemaal niks nuttigs toevoegen
Iedereen is hier net niet en ik moet de eerste die echt wat toevoegt nog meemaken. Dus doe lekker mee!
Nee Karl jij ook niet ( oh jammer ik dacht dat je ging opnoemen wat je allemaal toevoegt)
Het idee is juist dat vele mensen die opzich niets toevoegen samen toch een leuk forum maken.
Wat is jouw mening over menstruatie cups als UFC kijkende man? Mijn vriend moet er van overgeven als ik erover vertel.
Sommigen wel iets meer dan anderen
Hoe forum jij? Welke instellingen ofzo? Ik forum dus zo, maar heb altijd het idee dat veel mensen het anders doen
Ik zet mijne altijd op ongelezen, en dan volg ik die lijst, haha.
En ik lees dan verder uit de topics die dan nog onderaan staan, om een mn lijst op nul te krijgen.
@Soy.peor ik vind jou gewoon zo’n tof mens! Ik zie nu ook jouw IG stories en ik vind je gewoon echt heel leuk en sympathiek overkomen!
Stop je laat me blozen