Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Oeh wil je m’n citoscore weten? En m’n IQ volgens rtl4? En m’n gemiddelde op wrts?

10 likes

@Otzi Ik zag net je instastory en ik moet zo hard lachen om het verhaal van de W van Willem en wil even zeggen dat ik ook absoluut een zin van dat nummer gequote zou hebben

5 likes

Dacht dat ze anders misschien niet wist wie ik zou zijn en dat raar zou zijn

True! :see_no_evil:

1 like

Hahahaha ohhh man gelukkig ik ben echt blij dat te horen want ik hoopte al dat de forummers me zouden begrijpen :joy:

4 likes

Ik had gelijk die link gelegd en begon ook heel hard mee te lachen toen je zelf een zin citeerde hahahha. Had gehoopt op 'de W van wakker stamppot eten"

1 like

Hahahahaha nee joh wat jammer dat jij mijn klant niet was :joy: hadden we kunnen duetten

1 like

Hahahaha ik zie je zus al kijken

2 likes

Hahahaha ik vermijdde gewoon oogcontact met die klant en mijn zus nadat ik het had gezegd maar ze keken allebei precies zo volgens haar :joy:

2 likes

Mag ik je ook volgen?

1 like

Ik heb ook een volgverzoek gestuurd! Hoef je niet te accepteren natuurlijk.

1 like

Ik heb je een verzoek gestuurd. Mijn titel zit in mijn IGnaam

1 like

@Yzile @Vaiana @whosthatgirl wat leuk! Ik heb jullie allemaal geaccepteerd! :blush:

1 like

ik heb jou nu pas toegevoegd haha

1 like

@Papegaaiduiker je valt me pas sinds kort op maar ik vind dat je heel vaak goede dingen te zeggen hebt en je heel intelligent overkomt haha

4 likes

@Luzarl Ik vind het altijd zo leuk om hier te lezen en om op IG te zien hoe sociaal en spontaan je bent

3 likes

Dankjewel!! Wat lief!

@Crystalfire
Ik denk telkens dat Niek van De Bachelorette op je avatar staat. :joy: Maar het is Archie. :sweat_smile:

1 like

Hahahaha huh, ik heb een paar keer naar m’n eigen ava gekeken, ook in het klein, maar ik kan Niek er echt niet in zien :joy: Ik verander hem binnenkort wel in een andere foto van Archie/KJ, dat wilde ik toch al doen haha

Hahaha het komt door het kapsel denk ik?!