Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@Maestoso Ik vind jou zo leuk altijd en volgens mij heb ik de link gelegd tussen forum en instagram en nu wilde ik ook even komen zeggen dat ik je echt mega knap vind. Ik kan me nog herinneren dat je op het egf twijfelde over een leraren opleiding omdat je chronisch vermoeid was/bent (?) maar look at you je hebt het toch gedaan. Vind dat echt heel leuk en vind jou heel leuk en heel knap, ik zou zo met je daten als t kon en jij dat ook zou willen

4 likes

Oh wow zoveel veren in m’n kont :scream: wat een mega lief bericht. Had altijd het idee dat ik hier gezien word als ultieme forumkneus, maar vind dit wel echt heel erg leuk om te lezen! Echt super lief :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik vind je echt een nerd

1 like

Oeh wil je m’n citoscore weten? En m’n IQ volgens rtl4? En m’n gemiddelde op wrts?

10 likes

@Otzi Ik zag net je instastory en ik moet zo hard lachen om het verhaal van de W van Willem en wil even zeggen dat ik ook absoluut een zin van dat nummer gequote zou hebben

5 likes

@Monstera je kunt hier echt niet meeposten zonder monstera profielplaatje hoor!

Dacht dat ze anders misschien niet wist wie ik zou zijn en dat raar zou zijn

True! :see_no_evil:

1 like

Hahahaha ohhh man gelukkig ik ben echt blij dat te horen want ik hoopte al dat de forummers me zouden begrijpen :joy:

4 likes

Ik had gelijk die link gelegd en begon ook heel hard mee te lachen toen je zelf een zin citeerde hahahha. Had gehoopt op 'de W van wakker stamppot eten"

1 like

Hahahahaha nee joh wat jammer dat jij mijn klant niet was :joy: hadden we kunnen duetten

1 like

Hahahaha ik zie je zus al kijken

2 likes

Hahahaha ik vermijdde gewoon oogcontact met die klant en mijn zus nadat ik het had gezegd maar ze keken allebei precies zo volgens haar :joy:

2 likes

Mag ik je ook volgen?

1 like

Ik heb ook een volgverzoek gestuurd! Hoef je niet te accepteren natuurlijk.

1 like

Ik heb je een verzoek gestuurd. Mijn titel zit in mijn IGnaam

1 like

@Yzile @Vaiana @whosthatgirl wat leuk! Ik heb jullie allemaal geaccepteerd! :blush:

1 like

ik heb jou nu pas toegevoegd haha

1 like

@Papegaaiduiker je valt me pas sinds kort op maar ik vind dat je heel vaak goede dingen te zeggen hebt en je heel intelligent overkomt haha

4 likes

@Luzarl Ik vind het altijd zo leuk om hier te lezen en om op IG te zien hoe sociaal en spontaan je bent

3 likes