Dankjewel!! Wat lief!
@Crystalfire
Ik denk telkens dat Niek van De Bachelorette op je avatar staat. Maar het is Archie.
Hahahaha huh, ik heb een paar keer naar mān eigen ava gekeken, ook in het klein, maar ik kan Niek er echt niet in zien Ik verander hem binnenkort wel in een andere foto van Archie/KJ, dat wilde ik toch al doen haha
Hahaha het komt door het kapsel denk ik?!
@midheavenmoon je valt me heel erg op de laatste tijd en ik vind je echt heel gezellig en spontaan overkomen in je manier van posten!
Vaak heb ik gewoon geen energie om lange inhoudelijke posts te maken of te reageren, dus geen onwil hoor maar ik zal mān best doen
@anon42887991
Heb vandaag de podcast-afl geluisterd van Groenteman in de Kast met Maarten van Rossem, was een leuk gesprek en nu vind ik het heel gezellig om zijn foto tussen de online forummers te zien.
@Runnerlongs Hopelijk gaat alles goed met je. Ik mis de fotoās van je ochtendwandelingen met Stitch. Hopelijk lees je nog op een anoniem account mee. Geef Stitch maar een dikke knuffel.
Oh no, ik werd altijd zo vrolijk van haar fotoās van Stitch. @runnerlongs dikke knuffel voor je
Aah dit vind ik zo lief om te lezen. Ik ben op dit moment zeker wel gelukkig. Soms is het zwaar, maar er zijn nu ook hele fijne dingen in mijn leven. Zoals een hele lieve jongenāŗļø
Maar dit berichtje doet me echt heel veel. Onwijs lief
Ik vind @Huismus, @FrauHelga, @Lentex en @njime toen ze hier nog zat (maar wie weet leest ze het nog) altijd van die lieve, warme, empathische forummers.
Wat een mooi compliment, dank je!
Wat lief!
Ah lief
@Afstandsbediening20 Wat heeft jou geĆÆnspireerd tot deze accountnaam?
Ik vind m wel grappig omdat het net lijkt alsof Afstandbediening1 t/m Afstandsbediening19 al bezet waren.
Haha! Ik zag toevallig een afstandsbediening liggen op mijn tafel en we waren in het jaar 2020, vandaar de 20
Maar je bent lid sinds 2018 haha
Username gewijzigd maybe?
Ja klopt. Ik had hiervoor een andere usernaam Deze heb ik sinds 2020