@Yzile ik zie jou als een soort zus die altijd overal wel een oplossing voor heeft, of een antwoord weet. Qua leeftijd geen idee of mijn zus zou kunnen zijn, maar hoe ik je afgelopen jaren altijd zie reageren of behulpzaam zie zijn naar ons met van die vragen over kleine (huiselijke) dingen of over producten bijv. Of gewoon zoals dingen zijn. Idk ik kan niet precieze voorbeelden noemen haha maar ik krijg sterk het gevoel dat jij altijd wel iets weet als ik iets zou vragen, een beetje oma weet raad adviezen achtig. Snap je dan wel wat ik bedoel?
Huh echt!! Ik vind het super lief en ik help altijd heel graag anderen omdat ik blij ben als ik iets weet haha maar dit klinkt of ik heel skilled in life ben. Dat is echter totaal niet het geval!
Wel heel leuk om te horen
@Echo Ik wist niet zo goed waar ik dit moest vragen dus dan maar hier. Je had het laatst over een filmpje van The Dodo, is dat nog gemaakt en is het al online? Of moet het nog online komen? Ik zou het graag zien!
Zo toevallig! Ik open het forum om hem te posten want hij is vandaag geplaatst en ik zie je vraag hier! Ik ga hem nu in het kattentopic zetten!
Dat is echt wel heel toevallig haha!
@Kahlo Mijn kat heet Kahlúa maar we noemen haar nooit zo. Het is zo gekomen dat we het afkorten naar Kahlo. Als ik een notificatie krijg dat je iets geliked hebt dan voelt het altijd alsof mijn kat mijn post leuk vond haha.
Ik ken nog een kat die zo heet!!! Niet echt een veelvoorkomende kattennaam, toch?
Nee volgens mij niet! Ik wilde juist een unieke naam!
Ik ken verder alleen een paard die zo heet haha.
Hoe noemen jullie haar wel?
Lieff
Ohhhhh oké zie je ik lees weer eens verkeerd, stond gewoon in je eerste post. Anyway lieve namen dus allemaal!
Aah zo tof! Graag een foto in het kattentopic om mijn naamgenote te checken.
Edit: ik zie net dat filmpje van The Dodo.
Met mij gaat het gelukkig beter, na twee scans zaterdag dan de bevestiging gekregen dat het geen embolie is maar een zware ontsteking.
Ik moet thuis herstellen en heb antibiotica en tramadol voorgeschreven gekregen. Door mijn sikkelcelanemie was de kans groot dat ik COVID zou krijgen daar.
Ik ben nu precies een oud vrouwtje die na 5 stappen even moet bekomen maar we komen er wel.
I love to hate him, walgelijk ventje.
Hij is ook zo vol van zichzelf!
Hey @FrauHelga ik heb vaker een bestelling van jou bij Anneke haar snoepkraam gezien. Wat zijn echt jouw favorieten? Ik hou ook heel erg van zoute drop maar ik kom er niet helemaal uit op de website. Ik wil ook zo’n pretpakket bestellen
Dit is mijn bestelling, deze vind ik allemaal erg lekker.
De vorige keren bestelde ik ook boerenbruintjes (lichtbruine dropjes met een milde smaak) en zwartwitjes, griotjes, dubbelzoute briketten en dropmuizen, maar die had ik nu nog gemengd in mijn droppot zitten.
Oh en salmiak schildpadden. Die zijn zacht.
Voor wie van zoete drop houdt ben ik geen goeie tipgever want ik hou van ZOUT.
En met het bestellen is het zo dat je per unit bestelt van 100 of 200 gram. Per snoepsoort staat aangegeven hoe zwaar een unit is.
1 unit schildpadjes is dus 100 gram en dan heb je ongeveer 18 snoepjes.
https://www.annekeszoetwaren.nl/nl/drop-losse-drop/salmiak-schildpadden-per-100-gram/a-856-8
Mocht Anneke meelezen en mijn bestellingen herkennen; jullie hebben mijn mailadres. Kortingscode is welkom.
Vergeet de kokosbollen (kokosspekken) niet! Die kan ik tegenwoordig nergens anders meer vinden.