Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

@Krabsalade Super random dit, maar een tijdje geleden postte je een gedachte die jou goed helpt als je een lange/zware dag voor de boeg hebt. Het was zoiets als ‘Het wordt vanzelf 17.00uur’ en dat heeft me zó erg geholpen om minder tegen stressvoole dagen op te zien. Dus heel erg bedankt daarvoor :smile:

@Zemraluani Jij valt me de laatste tijd echt super positief op met je gevatte opmerkingen en wijze inzichten.

6 likes

Leuk om te horen! Dankjewel :hugs:

1 like

niet ‘altijd’ maar @anon31745129 where are you?

1 like

Ja vraag ik me ook af!

Elke keer als ik koffie met een ‘krozantje’ haal op het station, zeg ik in mijn hoofd ‘sorry’ tegen @anon25085977 voor mijn vreselijke uitspraak.

14 likes

Ja hopelijk is alles oké
Zie dat haar plaatje ook weg is, weet niet of ze hier überhaupt nog is

Ik las pas op het forum (weet niet meer waar) dat ze anoniem onder een nieuw account verder wilde gaan vgm

1 like

Wat een lief bericht :heart_eyes:

2 likes

Ik vind dat ook + ik heb echt veel herkenbare gedachtes of ervaringen merk ik ook de laatste tijd haha

2 likes

Ik mis @sabr ook sinds dagen

8 likes

Ik was even het Heel Holland Bakt topic aan het teruglezen en @Skadi je bent echt zo Fucking gevat en snel en scherp en gewoon grappig, ook eerder in het BZV topic, vind echt dat je de programma’s grappiger maakt met je commentaar :partying_face:

4 likes

Haha, dit doet me echt heel goed. Thanks! Ik heb ook heel erg genoten van jouw BZV-commentaar :ok_woman:t3:

4 likes

Ohh @grace ik vind jou altijd on point he. Love it, je beschrijvingen over bepaalde dingen en jouw mening vaak
Groetjes en uit

6 likes

Ja @grace gegarandeerd een domme grijns op m’n gezicht als ik dingen lees die jij hebt geschreven.

Zelfde voor @Zemraluani.

Lekker dezelfde mensen die steeds genoemd worden zo haha. Maar goed je bent awesome of je bent het niet, right?

2 likes

@Enthusiasm @Briseis Ahhh lief!

Nah of ik moet gewoon een keer mijn mond houden en bijv mijn werk doen in plaats van dit forum volspammen :joy:

3 likes

Awesome en ongedisciplineerd zijn eigenschappen die vaker in combinatie voorkomen.

3 likes

Dit ga ik doorgeven aan de twee editors van wie ik elk moment een geërgerd mailtje kan ontvangen

2 likes

Haha ik moet ook maar weer 'ns aan het werk.

1 like

HAhah ik toen ook, zat stiekem ff op t forum op mjjn tel

Wilde dit eerder al tegen je zeggen @Lentex maar na de avond die je hebt gehad leek het me een mooie kerstgedachte

Ik vind jou zo dapper en bijzonder. Je hebt genoeg meegemaakt en toch blijf je zo positief en vooral lief naar iedereen toe, niet alleen op je werk en tegen je kindjes (van wat je vertelt) maar ook op het forum. Ik vind dat heel knap en dat getuigt echt van hoe sterk jij bent en wat een mooi mens je bent. Ik voel me altijd warm als ik een post van je lees. Hoop dat je dat nooit vergeet. :heart:

36 likes