Dingen die je altijd al tegen een bepaalde forummer hebt willen zeggen

Ah dit vind ik echt heel lief. :heart: Moet er gewoon van huilen.

9 likes

Ik wilde vandaag ook hier schrijven hoe lief ik @Lentex vind! Als ik of iemand anders iets sombers/verdrietigs/depressiefs post, dan reageer jij er (vaak of altijd) op en dat vind ik cute. Dat het dan niet zo in de lucht hangt, maar het echt gelezen wordt door iemand die dan ook nog iets liefs wil zeggen. Ik waardeer het in ieder geval heel erg, dankjewel!

22 likes

Ah dit vind ik zo lief :heart:

2 likes

Ben ik het mee eens lieve Hecto.

Ahhhh lief! Ik ben jou in ieder geval heel dankbaar voor de blind date en de vriendschap die je daarmee hebt “veroorzaakt”. Laf @Skadi.

5 likes

Ah super lief, dankjewel😊

1 like

Ah dankjewel, dit vind ik echt leuk om te lezen :blush:

1 like

@Krabsalade pas op ik ga het raarste éver zeggen denk ik. Maar ik vind het zo grappig dat jij als huisarts dan hier meepost over kapsels, mannen, kleding… al die ‘meisjesdingen’. Ik had huisartsen altijd als ‘een apart hokje mens’ en door jou zie ik dat een huisarts ook gewoon een mens is en ben ik minder bang voor de dokter… omdat ik dan aan jouw bijv outfitfoto moet denken die ik gezien heb. Haha het klinkt als een creepy bericht, maar ik bedoel te zeggen dat dat me helpt! :kissing_heart:

15 likes

Haha ja precies. Gelukkig… zoals het hier pas op het forum gezegd werd ‘iedereen moet poepen’ … of ‘iedereen stinkt als ie poept’ weet het niet meer precies. Niet dat ik daar aan denk bij jou hoor :joy: maar je hebt het in een fijn normaal kader geplaatst, dat bedoelde ik :blush: en thanks voor het uitgebreid reageren op iedereen! Ik moet altijd zo lachen als ik mezelf hoor stuntelen als ik iets wat jij gezegd hebt tegen een ander wil zeggen… ‘ja een huisarts van internet…’ :nerd_face:

1 like

@Madrid @lapzwans bedankt, ik waardeer jullie berichtjes nog steeds! :heart:

1 like

:heart:

1 like

@Ainu Ik vind jouw posts in het interieurtopic altijd leuk/interessant om te lezen. Je kunt merken dat je er verstand van hebt en je vaak moeite om goed te helpen.

4 likes

oh hoe lief en fijn om te horen, ik vind het zelf vaak wel moeilijk omdat ik allemaal dure dingen mag doen via mijn werk waar hier niet echt naar gezocht wordt :’)

1 like

@Tom_Riddle

Ik lees hier heel vaak jouw posts, en volg je op instagram, en je lijkt me zo’n leuke mama! Kan helemaal vrolijk worden als ik weer een leuke insta post voorbij zie komen. Hopelijk is dit niet creepy, want zo wil ik het echt niet over laten komen, haha

7 likes

Ik vind @Jumpsuit echt een leuk mens. Volgens mij like ik ook bijna al jouw berichten :blush:

2 likes

Aah wat leuk om te horen! Dankje! Je lijkt mij zelf een heel lief zachtaardig meisje.

2 likes

Ah super lief!! :slight_smile:

1 like

@Zemraluani bedankt voor het werkwoord ‘garnalen’. M’n vriend en ik gebruiken het nu regelmatig :stuck_out_tongue:

1 like

@doei ik vind jou altijd wel inspirerend overkomen! Volgens mij doe je waar je zin in hebt, ook qua werk, en ik zou dat graag wat meer willen hebben. En de dingen nemen zoals ze komen.

Kan zijn dat ik er compleet naast zit hoor, maar zo kom je op mij over.

3 likes

Ah @doei leuk om te horen! Ik heb die envelop met de geadresseerde “zuipschuitje” bewaard in m’n herinneringen doos omdat ik t zo schattig van je vond :biggrin:

1 like